Бізнесу потрібні канали комунікації з клієнтами, щоб підтримувати рівень лояльності, повідомляти про новинки та взагалі час від часу нагадувати про себе.
SMS-розсилка – сучасний інструмент відправки повідомлень клієнтам і партнерам. Розповімо про переваги та особливості підключення розсилки.
Які можливості є у SMS-розсилки
Фахівці Київстар підкреслюють такі переваги інструменту:
- гнучкість. Управляти розсилкою можна з особистого кабінету на сайті, відзначати номера, відсилати мультимедійні дані і завантажувати велику базу номерів в форматі .txt або .csv;
- зручність. Писати повідомлення дозволяється кирилицею або латиницею. Мова повідомлення – українська;
- безпека. Київстар пропонує автоматичний фільтр, що виключає подвійне введення помилкових номерів і конфіденційність по протоколу HTTPS.
Також, сервіс розсилки SMS пропонує бізнесу створювати розклад розсилки, щоб повідомлення доставлялися в певний час, дні і дати. При цьому масові розсилки обов’язково повинні бути завантажені в графік по правилам сервісу. Користувачів, які захотіли відмовитися від отримання новин та акцій, можна додати в “чорний список”, щоб повідомлення перестали приходити на обрані номери.
Після відправки власник аккаунта отримує доступ до повної статистики про доставку листів зі зручним пошуком по історії. Можна відстежувати вдалі стратегії і ті, які потрібно налаштувати.
Вартість і переваги
Київстар пропонує безкоштовне підключення розсилки. Підключити послугу може довірена особа компанії в центрі обслуговування абонентів Київстар. Потрібно підписати Договір, щоб був доступ до особистого кабінету, або ж налаштувати підключення через API.
Головна перевага розсилки в можливості розширити базу клієнтів і повернути лояльних користувачів. Зручний інструмент можна персоналізувати і відправляти повідомлення по одному або цілій групі користувачів.
Як можна використовувати SMS -розсилку
Найчастіше компанії за допомогою розсилки повідомлень повідомляють клієнтів про проведення акцій і можливості отримати індивідуальну знижку. Такі SMS привертають увагу і дозволяють клієнтам відчути себе особливими.
Також інструмент використовується для:
- повідомлення про термінові новини, які пов’язані з відкриттям нової філії, зміною годин роботи або закриттям на ремонт. Іноді клієнтів попереджають про швидке прибуття нового товару, запрошують на урочисті заходи, день народження магазину або пограти “в мафію”;
- поздоровлення зі святами клієнтів, які заповнили інформацію про себе. Часто на день народження дарують індивідуальні знижки або запрошують до закладу за подарунком;
- надання клієнтам статусу виконуваних робіт або готовності комплектації замовлення. Зручно отримати повідомлення і прийти в той же день, без відволікання на дзвінки з невідомих номерів.
*Київстар дотримується законів України “Про інформацію” та “Про захист персональних даних” і не передає особисті дані абонентів третім особам.