За вікном середина 2016 року, а SMM невпинно зростає та розвивається, задаючи тон майбутньому маркетингу та реклами.
Наприкінці 2015 року багато амбітних віщунів передбачали появу і швидке поширення віртуальної реальності (VR), так би мовити, новий спосіб інтеграції в соціальні медіа. Більш консервативні провидці не пророкували такого швидкого поширення та масовості, стверджуючи, що лише окремі платформи використовуватимуть VR в якості сучасного методу комунікації. І все ж тенденція проявила себе достатньо.
Так, за даними Business Insider в планах Facebook створити в 2025 році пристрій, здатний «телепортувати» учасників соцмережі в віртуальну реальність! Здавалося, чим ще здивувати сучасне людство, але 2016 готує ще багато крутих «шейкерів», щоб розворушити користувачів і надихнути маркетологів!
SMM-пророцтва
І так, пропонуємо вашій увазі 7 передбачень, які, ймовірно, збудуться до кінця 2016 року:
Пророцтво 1: З’ЯВИТЬСЯ БІЛЬШЕ ВАРІАНТІВ ДЛЯ ОБМІНУ ІНФОРМАЦІЄЮ
Snapchat — додаток, яке викликало фурор у всьому світі, завдяки тому, що зіграло на проблемах приватності користувачів. Можливість відправки особистих повідомлень тут тимчасова і недоробленість, проте це не заважає додатком вважатися одним з найдоступніших соціальних програм. Snapchat розкриває можливості нового обміну інформацією за допомогою відправки картинок, а також відео-чату. Після перегляду картинки зникають! Таким чином і проблем з конфіденційністю немає, з чим часто стикається адміністрація всіх соціальних платформ.
Пророцтво 2: КОЖНА СОЦПЛАТФОРМА МАТИМЕ СВІЙ УНІКАЛЬНИЙ ВІЗУАЛЬНИЙ КОНТЕНТ
Не секрет, що соціальні мережі мають схожий дизайн, функції та контент. Тому користувачі шукають відмінності в кожній. Саме до цього і будуть прагнути платформи! Що ми, в загальному, вже і спостерігаємо.
Як відомо, найкращий розмір зображень для Instagram 1080 × 1080 пікселів, тоді як для Facebook це не найкращий формат для візуального контенту (навіть незважаючи на кроспостінг). До того ж, масова популярність Instagram свідчить про те, що текстовий контент буде грати другорозрядну, а то і третьосортну роль.
Однак, недостатньо просто запропонувати абсолютний візуальний контент; буквально кожне соціальне додаток робить це, і більшість з них мають однакові функції, такі як живі трансляції та фільтри для фото. Користувачі будуть шукати «різні платформи», які можуть запропонувати унікальні візуальні формати контенту.
Пророцтво 3: АЛГОРИТМИ СТРІЧОК НОВИН СТАНУТЬ ГОМОГЕННИМИ
Ми вже починаємо бачити цю тенденцію в першій половині 2016 року. А точніше в лютому на прикладі Twitter. Оновлений таймлайн додатки просуває вгору ті твіти, які вважає доречними для того чи іншого користувача, на основі його інтересів. Всього через кілька місяців Instagram запустив майже таке ж оновлення. Більш того, навіть пошукові системи стають гомогенними в плані видачі результатів пошуку. Недоліком є лише те, що, якщо користувач починає бачити однаковий контент у всіх соцмережах, то вони перестають його цікавити, і тут вже вибір полягатиме в зручності користування і інтерфейсі додатків.
Пророцтво 4: ЖИВОМУ ВІДЕО БУТИ!
Periscope і Facebook Live вже мають функції живого відео! До них підтягується і YouTube, який, здавалося, «забув», що саме він є найвідомішим місцем для розміщення відеофайлів. Хоча сприйняття користувачами цієї функції і не є проривом … Але все ж до кінця 2016 року кмітливі підприємці і тямущі маркетологи знайдуть, як можна вигідно використовувати цю функцію і реалізувати за допомогою неї свій потенціал.
Пророцтво 5: РОЗШИРЯТЬСЯ ПАРАМЕТРИ НАЛАШТУВАННЯ ПЛАТФОРМ
Додатки повинні обслуговувати користувачів на індивідуальному рівні, персоналізіруя їх новинні стрічки і підбираючи контент на основі переваг. Ось чому так багато додатків оновлюються на основі індивідуалізованого підходу до користувачів. І це не межа. Прогнозується, що до кінця цього року ми будемо бачити ще більш розширені настройки платформ, особливо на Facebook і Twitter, від нових способів сортування контенту до управління інтерфейсом акаунтів.
Пророцтво 6: ЭЛЕКТРОНА КОМЕРЦІЯ СТАНЕ БІЛЬШ ПРИЙНЯТНОЮ
Користувачі Pinterest дуже довіряють своєму додатку, тому, коли в стрічці Pinterest з’явилося оголошення «продаються шпильки», фірма, яка займається продажем шпильок отримала колосальний успіх. Однак не всі соціальні мережі такі «миролюбні» до реклами. Facebook і Linkedin дуже обережно ставляться до електронної комерції. На нашу думку, вони просто бояться, що користувачам огиднути набридлива реклама, і вони покинуть соцплатформу. Однак, боятися їм нічого! Реклама стає все більш таргетированной (варто згадати про нові можливості ретаргетінга за допомогою Церебро Таргет) і привабливою, крім того з кожним роком користувачі все більше тяжіють до покупок через соціальні мережі.
І, нарешті, пророцтво 7: ДОРОГУ «ЗАПЛУТАНОМУ» КОНТЕНТУ!
Чому «заплутаний»? Тому що всі соціальні платформи намагаються перемістити якомога більше контенту в свої додатки, зробити їх якомога краще видимими і читабельними. Однак, досягти цього досить нелегко. Але, хто сказав, що неможливо?
Instant Articles ( «миттєві статті») від Facebook пропонують змінений (поліпшений) перегляд новин з мобільних пристроїв. Основна перевага даної функції — це швидкість завантаження. Адже погодьтеся, вже більше половини користувачів заходять в Facebook переважно зі смартфона, вони втомлюються чекати, поки новина завантажиться, і закривають її, не читаючи. Це дає Facebook значну перевагу перед конкурентами. Таким чином, всі соцмережі підуть Facebook, а користувачі зможуть насолоджуватися прекрасним адаптованим контентом зі свого улюбленого гаджета.
Так, це все пророцтва. Одне з упевненістю можна сказати, сфера інтернет-маркетингу досить примхлива, і з точністю передбачити всі наступні тенденції просто неможливо. Деякі збуваються в повній мірі, а деякі і зовсім не сприймаються користувачами. Однак, прогнозувати варто і потрібно, адже світ іде вперед, і наздоганяти його дуже не просто, якщо ти не володієш інформацією.