Школа популярної культури Skvot та дизайн-бюро Spiilka запустили подкаст “Звукопис українського дизайну”.
У кожному випуску ведучі та креативні директори Spiilka Настічка Жеребецька та Володимир Смирнов шукають, як звучить український дизайн – від герба Кричевського до держави у смартфоні в “Дія”.
Також ведучі запрошують гостей з індустрії та обговорюють найкращі кейси з графічного, продуктового, шрифтового чи мілітарі дизайну безпосередньо з їхніми творцями. Серед них – Антон Іванов із Crevv, Марко Іваник з Reface, Андрій Клен з PetCube, Дмитро Растворцев та інші.
Подкаст виходить у підтримку “Літопису українського дизайну”. Це друкована періодика, присвячена українському дизайну та створена за ініціативи київського дизайн-бюро Spiilka у співпраці зі Skvot.
Мета проєкту – зменшити кількість білих плям та розповісти про кейси, які вплинули на українців та світ. Роботу над журналом вже почали, тому друкований формат вийде цієї весни.
“Звукопис” став диджитал-путівником з українського дизайну та розповідає, як надихатися історією, що читати й кого фоловити. А також документує, як починалася кар’єра головних дизайнерів країни та чим живе український дизайн сьогодні.
Наразі доступні пʼять випусків, дивитися та слухати подкаст можна на YouTube / Spotify / Apple Podcasts.
Skvot – це онлайн-школа поп-культури, у якій навчають креативу в контексті світової сучасної культури.