10 вересня всеукраїнська мережа супермаркетів «Сільпо» стала переможцем у трьох номінаціях конкурсу RAU Awards-2020 від Асоціації ритейлерів України. Серед нагород: «Супермаркет року в FMCG», «Кращий інноваційний ритейлер» і особливий приз «Персона року в ритейлі», яку отримав віцепрезидент із розвитку Fozzy Group Андрій Шутко.
Цього року кращі компанії сфери роздрібної торгівлі змагалися в 14 номінаціях. Переможців визначили шляхом відкритого опитування учасників ринку і голосування експертної ради Асоціації ритейлерів України, до якої входять представники профільних асоціацій, ритейлу, девелопменту, консалтингових і брокерських компаній.
«Ми дуже щасливі бути переможцями одразу в трьох номінаціях, — розповідає директорка з маркетингу «Сільпо» Катерина Огуряєва. — Це результат роботи великої команди у багатьох напрямках. Зараз компанія переживає цифрову трансформацію: ми запустили інтернет-магазин shop.silpo.ua і власну доставку, Scan&Go сервіс «Вільнокаса», а також щомісяця зростає кількість користувачів мобільного додатку «Сільпо». Дякуємо за нагороди! Обіцяємо й далі розвивати всі сервіси для надзвичайного досвіду наших гостей в онлайні та офлайні».
*«Сільпо» — одна з найбільших національних мереж продовольчих супермаркетів України. Була заснована у 1998 році. Станом на серпень 2020-го нараховує 264 супермаркети, в тому числі 4 делікатес-маркети Le Silpo. Входить до однієї з найбільших торгово-промислових груп України Fozzy Group.