Протягом багатьох років Pinterest говорила нам не використовувати хештеги — якщо це не один, фірмовий хештег.
26 вересня 2017 року Pinterest опублікувала офіційну заяву про можливість використання хештегів на Pinterest. Користь від цього дуже очевидна: канали хештега «найсвіжіші» і можуть відразу ж збільшити трафік, хештеги надають ще один спосіб знайти ваші Піни.
Заявлена місія Pinterest полягала в тому, щоб допомагати людям знаходити і робити те, що їм подобається, і хештеги допомагають їм в цьому. Коли до контенту застосовуються відповідні хештеги, платформі і кінцевому користувачеві не доводиться здогадуватися про тему контенту. А оскільки користувачі використовують хештеги для пошуку контенту, маркування вашого контенту хештегом — відмінний спосіб привернути більше уваги до вашого бізнесу і продуктів від людей, які шукають ці ідеї, але, можливо, ще не стежать за вами.
Натискання на хештег може надати величезну кількість інформації і море потенційних зв’язків. Ось кілька способів використання хештегів:
- Спілкування в реальному часі з друзями, фанатами і впливовими особами.
- Спілкуйтеся з іншими людьми, зацікавленими в тій же темі.
- Збільшити впізнаваність бренду.
- Знайти цінний UGC (призначений для користувача контент).
Згідно з презентацією Enid Hwang, опублікованій в березні 2018 року на AdThrive Summit, Pinners використовують хештеги для пошуку вашого контенту в Pinterest. Піннери можуть використовувати хештеги для пошуку контенту двома способами:
- Натисніть на існуючий хештег в описі Pin.
- Введіть хештег в рядок пошуку.
Будь-яка з цих дій приводить до подачі Пінів, які користувачі позначили певним хештегом, який був знайдений.
Що таке хештеги?
Хештеги — це слово або фраза, перед якими стоїть хеш (#), який використовується для ідентифікації пінів з певної теми. Ви дізнаєтеся, що це хештег, коли побачите хеш (#), що передує слову або фразі.
Хештеги на Pinterest працюють так само, як і всюди.
Коли ви додаєте хештеги в опис нового Піна, інші Піннер можуть клацнути по ньому, щоб перейти до каналу всіх пінів, які поділяють цей хештег.
Найсвіжіші Піни будуть прямо вгорі. На відміну від звичайних результатів пошуку на Pinterest, вони будуть відображатися (в основному) в хронологічному порядку.
Коли хештеги відображаються на Pinterest, вони виділені блакитним текстом. Хештеги можуть бути приховані. Вони стають видимими, коли Pinner розширює опис піну, щоб відобразити його повністю.
Як додати хештеги в Pins?
Хештеги для пінів йдуть в описі.
Рекомендуємо розміщувати їх в кінці вашого опису, а не додавати їх в ретельно продумані пропозиції.
Щоб додати хештег, введіть «#» і додайте ключове слово або фразу.
Якщо ви намагаєтеся зберегти пін-код з веб-сайту за допомогою кнопки «Поділитися» в Pinterest, з’явиться спливаюче вікно із запропонованими хештегом.
Як знайти піни з хештегом?
Ви можете знайти пов’язаний контент, натиснувши на хештег в описі Pin. Ви також можете виконати пошук хештега у верхній панелі, наприклад, «#rainbowcakes» або «#weddingdress».
Різні типи хештегів:
- Засновані на місцезнаходженні хештеги: #mydayinla #bigapple #NYC
- Галузеві хештеги: #fashionista #fashionblogger
- Святкові хештеги: #fourthofjuly #christmaseve
- Заклики до дії: #pinitforlater #clicktoread #pintowin
- Фірмові хештеги: McDonald’s використовував #alldaybreakfast, коли вони перейшли від сніданку, який спливає о 10:30, до сніданку протягом всього дня.
Фірмові хештеги можуть створити співтовариство і підвищити поінформованість. Створіть хештег, який буде позитивно резонувати з вашою аудиторією.
Які хештеги я повинен використовувати на Pinterest?
Вставляючи хештег, Pinterest рекомендує вам бути конкретним і описовим. Використовуйте слова або фрази, які описують зміст піну.
Увімкніть добірку хештегів, які тісно пов’язані з вашою нишею. Одним з них може бути хештег вашої марки (якщо вона у вас є).
Завжди розміщуйте свій фірмовий хештег перед іншими хештегом.
Не використовуйте популярні нерелевантні хештеги тільки для того, щоб привернути увагу. Аккаунт можуть заблокувати за це.
Хоча ви не повинні використовувати хештеги, які є шалено популярними і розпливчастими. Краще використовувати комбінацію з широких і нишевих хештегів.
Якщо ви не впевнені, які хештеги використовувати, спробуйте пошукати свою тему в Pinterest і використовувати рекомендації з автозаповнення в якості керівництва.
Ви можете шукати хештеги, які ви плануєте використовувати (введіть «#yourkeywordphrase» в рядку пошуку Pinterest) і перевірьте вміст в результатах пошуку, щоб переконатися, що воно відповідає вашому.
Ви також можете отримати уявлення про те, як часто використовується цей хештег. Якщо сторінка заповнена контактами, опублікованими за останні 10 хвилин, то цей потік тегів переміщається занадто швидко, щоб бути вам корисним.
На відміну від інших хештегів, хештеги Pinterest не використовуються для жартів, мемів або коментарів. Так що для модного бренду щось на зразок #springfashion буде працювати добре, але #ilookterribleinhats — ні.
Краще бути об’єктивним і використовувати хештеги, які мають сенс і мають відношення до піну.
Залежно від вашого Pin, спробуйте використовувати своєчасні хештеги, такі як:
- #oscars
- #halloween
Або вічнозелені хештеги, наприклад:
- #mealplanning
- #hairgoals
- #homedecor
Це допоможе користувачам фільтрувати і знаходити цікавий для них контент.
Скільки хештегів я повинен використовувати на Pinterest публікації?
Pinterest каже додати не більше 20 хештегов на пін.
Хоча рекомендують 30 хештегів використовувати в Instagram, використовувати повний набір з 20 в Pinterest не потрібно, достатньо 10. Ви можете перевірити, і подивитися, чи працює це для вас.
Якщо ви напишете досить довгий опис, хештеги будуть приховані під тегом «Ще». В даний час описи усічені в «Більше» після приблизно 190 символів.
Восени 2017 року Pinterest показав 4 хештега замість опису піну, під попереднім переглядом піна на дошках. (* Дошки дозволяють зберігати вподобані вам зображення. Ви можете прикріпити до дошки фото, які будуть надихати людей, спонукати їх до роздумів).
Тут показані тільки перші 4.
У вас є 500 символів для використання в описі піна, так що ви можете додати більше 4 хештегів.
Але також майте на увазі, що багато користувачів Pinterest скаржаться на надмірне використання хештегів і називають це спамом. Не перестарайтеся.
Чи повинен я додати хештеги до старих пінів?
Люди часто запитують, чи повинні вони додати хештеги до старих пінів. Ви можете, але це не допоможе вашому контенту відображатися у верхній частині пошукових хештегів. Нові піни з цим хештегом з’являться першими.
Якщо ви хочете змінити або додати хештег, просто змініть опис піна. Так як при пошуку за хештегом виводяться результати в залежності від того, коли вони були збережені, не редагуйте старі описи пінів, щоб додати хештеги.
Інструменти для пошуку хештегів
- TagDef — Ви можете побачити визначення і популярні хештеги тут.
- Tags for Likes — додаток для смартфонів, що дозволяє збирати групи хештегів.
- Hashtagif.me — Тут багато корисної інформації про людей, що використовують хештег, а також про пов’язані хештеги.
Як зберігати ваш хештег
Досить новий тестований додаток для iPhone, який називається Mono — Hashtag Library. Mono — організатор хештегів, що допомагає керувати вашими хештегами. Швидко додавати, сортувати, компілювати, переміщати і видаляти хештеги. Скомпілюйте хештеги аналогічної категорії в папки.
Хештеги Pinterest дійсно допомагають?
Рекомендація виробити стратегію ключових слів на Pinterest, які мають відношення до вашого контенту. Саме так люди дізнаються про ваш контент.
Піни в стрічці хештег будуть відображатися першими, тому чим частіше ви будете прикріплювати відповідні хештеги, тим більше у вас шансів бути поміченим в стрічці хештегів.