Із жовтня 2022-го агенція працює над SMM і таргетом для окремої сторінки OLX для бізнесу, а з березня цього року надає послуги й для основного бренду.
Про проєкти
OLX — вже давно не просто платформа для продажу товарів за оголошенням. Завдяки їй малий та середній бізнес не тільки тримається на плаву, а й розвивається та виходить на нових покупців, а волонтери та ВПО купують необхідні речі. З початком війни проєкт проявив ініціативу та запустив додаткові можливості для допомоги: від знижок на рекламу і безліміту на оголошення до партнерства та інформаційної підтримки задля поновлення роботи бізнесу.
Блог OLX — це ще одне місце, де користувачі платформи шукають необхідну та цікаву інформацію, від бізнес-секретів до рескілінгу чи порад щодо облаштування саду та городу. Кожна стаття призначена для певного сегмента аудиторії — і кожна відгукується людям із різними питаннями та проблемами.
Особливості роботи
Із новими можливостями, що відкрилися підприємцям з OLX для бізнесу, Sasquatch Digital уже близько дев’яти місяців знайомить на окремій Instagram-сторінці.
«Ми не лише розповідаємо про новини та бізнес — ми робимо це, як українці для українців, враховуючи обставини та відгукуючись на реальний запит аудиторії, а не її уявний портрет. Це додатковий контекст, який робить матеріали по-справжньому корисними та актуальними», — ділиться senior-копірайтерка проєкту Юлія Мельничук.
Разом із SMM-послугами агенція займається і таргетом та платним просуванням сторінки OLX для бізнесу в Instagram.
«OLX для бізнесу — це не просто сторінка в Instagram. Ми формуємо ком’юніті, спільноту, де кожен підписник зможе знайти щось корисне для себе. Початківець отримає необхідні знання для розвитку власної справи, а підприємець зможе поділитися досвідом і знайти нові ідеї. Ми створюємо комунікацію для новачків у бізнес-сфері та власників середнього і малого бізнесу», — розповідає Катерина Ілінзеєр, SMM-менеджерка проєкту.
З виграшем другого тендера обсяг роботи для клієнта збільшився: фахівці працюють і з основним брендом. Серед нових послуг — створення та дистрибуція контенту за затвердженим підходом, який розподіляє інформацію за потрібними й актуальними каналами комунікації бренду. Агенція також розробляє кавер-зображення, адаптує тексти для інших інформаційних каналів.
Основний контент, який створює агенція, — тематичні статті на замовлення клієнта. Після написання вони розміщуються на блозі OLX, а потім розповсюджуються через інші канали комунікації.
«Це досвід роботи з різними видами контенту. Ми вже можемо сміливо сказати, що у нас сильний SMM, але зараз розвиваємо й інші напрямки, і робота зі статтями — це крутий досвід. Коли ми ведемо сторінки бренду, то там маємо дотримуватися тематичності продукту, а тут ми не обмежені темами і сферами. Класно розповідати саме про те, що турбує людей, і нас зокрема», — ділиться враженням про роботу у проєкті Тамара Шок, Client Services Director агенції.
Ось посилання на декілька прикладів уже готових матеріалів на абсолютно різну тематику:
- Наближаємо перемогу разом: які товари військового призначення можна знайти на OLX.
- Шопінг без драм: доступні ідеї для оновлення гардероба.
- Сад і город для початківців. Як виростити вдалий врожай з першої спроби.
- Вживані автозапчастини: як не помилитися з вибором.
KPIs та вимоги до роботи
Успішна робота, звісно ж, має свої стандарти — і Sasquatch Digital дотримується певних KPIs. У роботі з Instagram-сторінкою зосередилися на конверсії, ретаргетингу та трафіку на сайт, а також трафіку на профіль та залученні.
Середній ERR% проєкту — 1,5, і він поступово зростає. Рекордний був у лютому 2023-го — 3,2.
Середнє охоплення публікації складає 382 282 перегляди на місяць, а рекордне — 840 101.
Із промо справи йдуть ще краще: наприклад, ціль щодо трафіку на сайт (200 кліків) була перевиконана у 75 разів! Показник склав понад 15 тисяч кліків. План із залучення (667) перевиконаний у 17 разів — майже 12 тисяч.
Щодо статей, які агенція створювала для основної сторінки OLX, конкретних KPIs визначено не було, адже виміряти їхню ефективність повністю було б доволі важко, враховуючи кількість і специфіку каналів комунікації. Власні KPIs агенції — швидкість створення контенту та, безумовно, його якість. А ось серед побажань клієнта — легкі й інформативні тексти, які читатимуть та розумітимуть і люди, обізнані у цих темах, і новачки.
Висновок
Працювати з українськими клієнтами — це завжди задоволення. Але працювати з клієнтами, які підтримують український бізнес та активно допомагають відбудовувати країну, — справжня насолода! І хоч ніхто не знає, що станеться завтра, сьогодні усі ми працюємо — і в цьому допомагає OLX.