Найбільший український онлайн-ритейлер поділився інформацією про вироблені в Україні товари, популярність яких зросла протягом року повномасштабної війни (з березня 2022 р. по березень 2023 р.).
До трійки топових категорій товарів українського виробництва, на які зріс попит, увійшли: магніти на холодильники (у 140 разів), компоненти до туристичних пальників (у 18 разів), конверти (у 12 разів).
Також через війну українці почали частіше купувати засоби тактичної медицини (у 6,3 раза), прапори України (у 4 рази) та листівки (у 4,5 раза). Попит на електричні конвектори, м’ясні консерви, напої, туалетний папір, сублімовані продукти, вологопоглиначі, касову стрічку зріс майже вдвічі. Серед незвичних товарів — карти Таро, які купують у 2,4 раза частіше.
«Зараз українці підтримують гривнею вітчизняних виробників у певних категоріях значно активніше, ніж до повномасштабного російського вторгнення. Це можна пояснити тим, що чимало українських компаній регулярно влаштовують розпродажі та акції, кошти з яких перераховують на потреби ЗСУ та постраждалого від бойових дій населення. Ще одна причина популярності українських товарів — їхня помірна вартість у порівнянні з закордонними аналогами: наприклад, українські пральні засоби та тихе вино на 40% дешевші за імпортні. Українці почали більше цінувати рідне, і це не лише зміцнює патріотичний дух, а й підсилює українську економіку», — говорить Євген Образок, директор з маркетингу Rozetka.