Кажуть, якщо сам себе не похвалиш, то ніхто тебе не похвалить. Nebo ideas agency злегка апргрейднуло це судження і вирішило напроситися на компліменти від своїх клієнтів.
У соцмережах агентства вийшли ролики, в яких про роботу з креативщиками розповіли маркетинг-команди українських компаній.
Першими свій фідбек дали 3 клієнта: п’ята в світі фінансова компанія Mazars, новий бренд преміальних кормів для вихованців Savory і найбільша українська платіжна система EasyPay.
За словами маркетологів, креативщики порадували і класними ідеями, і структурованістю, і пунктуальністю.
“Якщо ми домовилися, що документ буде в середу, то він обов’язково буде в середу”, – запевняє маркетинг-директор компанії Mazars Анастасія Cоляник.
“Nebo здивувало крутими ідеями. Ми отримали навіть більше, ніж прописували в договорі”, – говорить бренд-менеджер корми Savory Олег Мірошниченко.
“Мені подобається структурність… Завжди підготовлені, зібрані”, – згадує маркетолог компанії EasyPay Анастасія Кобець.
Також цікаво було почути, як компанії дізналися про агентство. Хтось із клієнтів познайомився з Nebo на лекції, а хтось – взагалі на вечірці.
Цим відеоформатом Nebo ideas agency змінило правила, адже ніколи раніше рекламодавці не рекламували агентства.