30-31 травня в Києві відбулася наймасштабніша логістична подія року — виставка-конференція ХХХ Всеукраїнська виставка День Логіста.
Це єдина в Україні щорічна спеціалізована зустріч для професіоналів логістики та суміжних галузей. На ній зібралися понад 1000 учасників з усіх регіонів країни щоб обговорити тенденції розвитку логістики в поточних умовах і провести перемовини з поточними і перспективними партнерами.
Організатором конференції виступила В2В медіа-група TradeMasterGroup.
Розподіл учасників за галузями діяльності виглядав так:
- складська та транспортна логістика — 30%
- виробники — 27%
- ритейлери — 16%
- рішення для бізнесу — 15%
- дистриб’ютори — 11%
- ЗМІ — 1%
Розріз аудиторії за посадами мав такий вигляд:
- менеджери з логістики — 18%
- директори департаментів логістики — 16%
- СЕО/операційні директори — 12%
- менеджери з продажів — 9%
- керівники складської логістики — 8%
- керівники ЗЕД — 7%
- керівники транспортної логістики — 7%
- комерційні директори — 6%
- керівники управління товарними запасами — 5%
- керівники з розвитку бізнесу — 5%
- власники — 4%
- керівники відділів продажів — 3%
Партнерами конференції стали компанії:
Генеральний партнер — Навіс Груп — Ваш персональний логістичний провідник
- Офіційний Партнер Експерт з логістичних рішень — Пульс Лоджистик
- Офіційний ІТ партнер — K2 Cloud ERP
- Партнер логістики останньої милі — ANT-Logistics
- Логістичний оператор №1 в Україні — Global Ocean Link
- Партнер — Linqo — частина Ruptela Group, якісний постачальник телематичних рішень.
- Партнер з міжнародної доставки вантажів — Meest Cargo
- Лідер міжнародних логістичних рішень — UNI-LAMAN GROUP
- Партнер з впровадження e-ТТН — Linkos Group
- Партнер з виготовлення кузовів-фургонів ІНТЕРКАРГОТРАК
- ІТ Партнер — Спілка Автоматизаторів Бізнесу
- Технологічний партнер з автоматизації логістики — Konsort
- Міжнародний логістичний партнер — Укравтологистика
- Національний логістичний Партнер — УВК-Інтернешнл
- Міжнародний логістичний партнер — Boxline
- Партнер з міжнародних контейнерних перевезень — ЛАУДЕ.УА
- Партнер багатообігової полімерної тари — Полімерцентр
- Девелопмент Партнер — Alterra Group
- Партнер каво брейків — Liberti
- Трансформаційний Партнер — EALC
- Офіційний Партнер з безпеки — SHERIFF
- Міжнародний логістичний 3РL провайдер — FM Logistic
- Партнер логістичних рішень для бізнесу будь-якого розміру — Таніт Груп
- Партнер з міжнародної логістики — UKRAMARINE
- Міжнародна транспортно-експедиційна компанія — ТОВ “ФТП”
- Партнер з діджиталізації логістичних процесів — ТРАНС.ЄУ УКРАЇНА
- Надійний партнер з комплексного обслуговування автопарків — АТЛ-Автосервіс
- Твій надійний Партнер із автоматизації складу — KAPELOU
Сесію 30 травня відкрив модератор Євген Нікушин, директор з логістики Fado, який звернувся із вступним словом до учасників виставки-конфреенції.
Першим спікером виступив Андрій Мокряков, консультант аналітичного департаменту Pro-Consulting. Він навів Аналіз ринку логістичних послу країни. Тренди, складнощі, можливості для України.
За словами спікера, кадрові проблеми, руйнування енергетичної інфраструктури, відновлення морських перевезень, можливості для залізниці та стагнація у внутрішній торгівлі є головними викликами галузі.
Проте, попри відновлення конкуренції та зняття блокади українських портів, економіка все ж таки далека від відновлення, зазначив Андрій Мокряков.
Які ж тренди впливатимуть на українську логістику у 2024 році? Спікер виділив обстріли енергетичної інфраструктури, довгострокові проєкти для безперервності перевезень, зростання цін на електроенергію та закон про мобілізацію.
Євген Зборовський, голова Державної служби України з безпеки на транспорті, виступив із доповіддю «Є-Інспектор. Цифровізація дій інспектора».
Спікер презентував проєкт Укртрансбезпеки «Електронний інспектор» і розповів про перші результати тестування системи.
Зокрема, усі дії інспектора фіксуються на електронні носії та можуть бути перевірені, створюється єдиний простір усіх територіальних органів Укртрансбезпеки для здійснення функцій держнагляду, синхронізовано інформацію державних реєстрів для використання коректних даних під час складання актів, створюється єдина базу даних щодо здійснених перевірок, складених актів, постанов, сплачених штрафів тощо, перевізники та громадськість отримує нові можливості для проведенні аналізу даних.
Олексій Сумарєв, CEO ТОВ «Навіс Груп», виступив із презентацією «Per Aspera ad Astra (Через терни до зірок)».
Спікер розповів про концепцію створення та шлях компанії «Навіс Груп» до успіху. Перелічивши послуги, пропоновані «Навіс Груп», Олексій Сумарєв розповів про виклики сьогодення, з якими стикається логістична компанія. Зокрема, це:
- глобалізація та зростання міжнародної торгівлі;
- стратегічне управління ланцюгами поставок;
- споживчі очікування;
- кібербезпека;
- технологічні зміни;
- оптимізація витрат;
- стійкість та екологічні виклики;
- війна.
Спікер розповів також про логістичні послуги, які користуються популярністю серед експортерів — серед них: митна фінансова гарантія та експортний консалтинг.
Наприкінці виступу Олексій Сумарєв навів плани розвитку «Навіс Груп» на майбутнє.
Олексій Шестак, менеджер у сфері управління комерційною нерухомістю Alterra Group, виступив із Оглядом складської нерухомості: аналітика, перспективи ринку складської нерухомості.
Спікер розповів про поточний стан на ринку складської нерухомості та головними трендами галузі у 2024 році. За його словами, розвиток ринку визначатимуть інвестиції в нерухомість та R&D, релокація бізнесу зі сходу та півдня, брак кваліфікованих кадрів та обов’язкова наявність укриття. При цьому центром операцій зі складськими площами є південно-західні околиці Києва.
Олексій Шестак також навів аналіз, як змінилась ситуація зі складськими площами на ринку у 2024 році порівняно до минулого року та познайомив учасників конференції з девелоперськими проєктами Alterra Group у Львівській і Київській областях.
Дмитро Сузий, керівник підрозділу планування та управління товарними запасами «Савсервіс», презентував виступ «Чи потрібне планування в логістиці?».
Спікер зробив наголос на важливості планування та прогнозування в логістиці. За його словами, це те, з чого повинна починатися логістика. Ця функція відіграє однаково важливу роль і у виробництві, і в дистрибуції, і в транспортній компанії.
Дмитро Сузий зазначив, що прогнозуванням має займатися не відділи маркетингу, продажів, фінансів або операцій, а окрема структура, підпорядкована безпосередньо гендиректору або директору з логістиці. Відповідно, за прогнози відповідає окремий фахівець — планер попиту з аналітичними здібностями та вмінням використовувати техніки прогнозування.
Наприкінці виступу спікер проаналізував КРі, за якими слід оцінювати точність прогнозування.
Сергій Рудюк, директор компанії ТОВ «К2Р», виступив із презентацією «K2 CLOUD ERP: інноваційна альтернатива 1С у бізнесі».
Спікер розповів про платформу K2 Cloud ERP — гібридне SaaS рішення для повної автоматизації підприємства, яке може працювати одночасно як в хмарах компанії К2Р, так і в хмарах і серверах клієнтів у різних країнах.
Платформа K2 Cloud ERP не лише надає рішення для автоматизації бізнес-процесів, але й охоплює низку потужних інструментів, які дозволяють розробникам створювати та налаштовувати різноманітні функції для оптимального вирішення потреб клієнтів. Серед них: конструктор структури бази даних і звітів, менеджер друку і дизайнер звітів,
Сергій Рудюк зазначив, що K2 Cloud ERP не лише надає готові рішення для управління бізнесом, але й функціонує як потужна платформа для розробки додатків. Це відкриває широкі можливості для створення індивідуальних рішень, які відповідають унікальним потребам кожного клієнта.
У підсумку спікер навів приклади модулів K2 Cloud ERP та практичні кейси їх впровадження.
Костянтин Глушаниця, керівник департаменту комплексних рішень «Київстар», розповів, Як змусити великі дані працювати на вас: кейси для логістики.
Спікер зазначив, що через проблеми бізнесу в роботі з аналітикою на підготовку аналітики спеціалісти витрачають 80% часу, а на аналіз та пошук інсайтів — лише 20%.
Головними перепонами для бізнесу в роботі з аналітикою доповідач назвав незручне та незрозуміле подання даних у звітах, відсутність оперативного оновлення даних, неузгодженість даних між системами, вплив «людського фактору» та низьку якість даних.
Для подолання цих проблем Костянтин Глушаниця порадив використовувати дата-платформу «Київстар». Серед переваг платформи: об’єднання даних із будь-яких джерел — від Excel до Facebook Ads, якість та повнота даних, автоматизація звітності та моделювання, сучасна хмарна інфраструктура на базі Azure Cloud.
Завершив виступ спікер низкою практичних кейсів із застосування дата-платформи «Київстар».
Володимир Стефанишин, начальник відділу логістики компанії «Галичина», розповів про Досвід впровадження сервісу Ant-Logistics компанією «Галичина».
Спікер зазначив, що рішення про впровадження транспортно-логістичної системи було прийнято для підвищення якості доставки та сервісу для клієнтів. Спочатку
Розповівши про впровадження TMS-системи, Володимир зупинився на головних проблемах, які виникли на цьому етапі. Зокрема, регіональні відмінності ускладнювали універсальне впровадження. Багато водіїв, особливо старші, не мали смартфонів або не могли ними користуватися в повній мірі. Зрештою, деякі водії опиралися новим маршрутам, вважаючи, що вони знають краще — для вирішення цієї проблеми було запроваджено систему мотивації, щоб забезпечити дотримання нових правил.
Результатами впровадження стало зменшення витрат, покращення якості обслуговування, збільшення об’єму перевезення тощо.
Наприкінці виступу Володимир Стефанишин зазначив, що впровадження нової TMS було складним, але необхідним кроком для компанії. Це допомогло оптимізувати логістичні процеси, побудувати більш прозору й ефективну систему взаємодії зі співробітниками, партнерами та клієнтами.
Олег Кармазінський, директор Департаменту логістики «Юг-Контракт», виступив з темою «Рефлексія польських страйків: вплив на українських імпортерів, оцінка вжитих заходів, висновки на майбутнє».
Спікер розповів, до яких наслідків для українських імпортерів призвели польські страйки: затримки вантажів, штрафи за зірвані контракти, додаткові витрати на доставку та плата за фінансування подовженого логістичного циклу.
Олег Кармазінський навів і проаналізував вжиті заходи, якими українські компанії намагалися подолати проблеми з перетином польського кордону. Серед них — диверсифікація маршрутів через інші країни, диверсифікація видів транспорту, мікроменеджмент та унікальні «лайфхаки» перевізників.
Наприкінці виступу спікер дав поради, як підготуватися до ймовірних блокувань кордону в майбутньому:
- мати напоготові і одразу переключатися на запасний план дій при першій появі ознак несприятливих подій;
- мати в роботі багато підрядників — завжди хоч у когось буде якийсь варіант, вільний транспорт і водій, готовий їхати через іншу країну;
- диверсифікувати потік контейнерів по портам на постійній основі.
Доповідь Андрія Криворотова, регіонального менеджера з авіаційних перевезень Boxline UCL Ukraine, мала назву «Авіаконсолідація та авіаперевезення на регулярній основі: дієві рішення від Boxline UCL».
Спікер розповів про діяльність компанії Boxline UCL UA — єдиного нейтрального логістичного оператора в Україні, який надає послуги міжнародних перевезень по всьому світу для транспортно-експедиторських компаній, та має представництва в багатьох країнах Європи.
Андрій Криворотов презентував сервіси та рішення своєї компанії та розповів про переваги Boxline UCL UA, головні з яких — регулярність рейсів у незалежності від наповнення консолі та можливість доставки вантажі з усього материкового Китаю до консолідаційного хабу в Шанхаї.
Наприкінці виступу спікер розповів про плани на майбутнє: відкриття нових консолей з Тайваню, Індії та Південної Кореї, а також відкриття представництва в аеропорту Варшави.
Галина Черкашина, керівниця складської логістики Prostor, презентував виступ «Електронна комерція, автоматизація процесів у забезпечені складської логістики напрямку E-com».
Спікерка розповіла, як правильно слід обирати стратегії розвитку напрямку Е-com і як має бути організована структура автоматизації Е-com.
Зокрема, після аналізу процесів та якості виконання слід оцінити витрати часу та ресурсів на обробку замовлень, а також виявити трудомісткі операції. Обов’язковим пунктом плану має бути виявлення точок прийняття рішення виконавцем із великим чи можливим помилковим рішенням.
Завершила свій виступ Галина Черкашина прикладом автоматизації складської логістики у мережі Prostor.
Анжеліка Єфанова, засновниця та директорка BGS Solutions, виступила з доповіддю «Секрети успішної автоматизації управління та обліку автотранспортних підприємств».
Спікерка наголосила, що успішна автоматизація управління й обліку вирішить одразу кілька проблем підприємства, пов’язаними з узгодженням запитів різних відділів та оптимізацією ресурсів.
Анжеліка Єфанова розповіла про ІТ-рішення від BGS Solutions для управління автотранспортом, які успішно впроваджені на 126 автопідприємствах і навела низку практичних кейсів роботи з сервісами.
Наталія Пуляженкова, директорка департаменту логістики компанії Citrus, розповіла про Оптимізацію доставки товару зі складу до споживача.
Спікерка розповіла про досвід Citrus із зменшення часту доставки замовлень клієнтам Інтернет-магазину. Зокрема, за можливості, товар почали відправляти з торгових точок без переміщення на склад. Також було проведено оптимізацію вибору складу реалізації, виходячи з ВГХ та вартості товару.
Одночасно йшла робота з підвищення лояльності клієнтів. Для цього було збільшення часу замовлення до 17:00 з відправкою в день-в-день, за умови наявності товару на складі, а відправка товару зі складу постачальника відбувалася на наступний день від дати замовлення.
Важливим пунктом стала робота з партнерами — було розроблено та впроваджено в роботу систему попереднього інформування співробітників Нової Пошти про заплановані відправки КБТ зі складу до малих населених пунктів, також було залучено альтернативних перевізників для зменшення вартості доставки.
Темою виступу Ірини Гузінської, менеджерки з розвитку бізнесу ТОВ «Транс.ЄУ Україна», стала «Використання цифрових рішень у сучасному транспортно-логістичному секторі».
За словами спікери, збільшення витрат на ведення транспортно-логістичної діяльності, зменшення кількості професіоналів на ринку праці та питання безпеки в перевезеннях призводять до необхідності діджиталізації бізнесу.
З огляду на це, все більш важливими для логістичних компаній стають хмарні рішення, системна інтеграція та використання штучного інтелекту. А телематика, калькулятори трас, цифрові платформи, програмне забезпечення ERP, CRM-системи, транспортні біржі давно є незамінними супутниками професіонала в логістиці.
Ірина Гузінська розповіла про переваги цифрових рішень, серед яких: покращення комунікацій, оптимізація маршрутів, прозорість і зниження витрат.
Наприкінці виступу спікерка презентувала низку цифрових інструментів від Trans.EU і показала приклади їхнього застосування.
Алла Костенко, виконавча директорка асоціації Konsort, презентувала доповідь «Майбутнє логістичних терміналів: топові рішення автоматизації сортування посилок».
Спікерка познайомила учасників конференції з автоматизованими сортувальними системами з портфелю Konsort, серед яких: конвеєри та рольганги, стелажні системи та пакувальні столи-станції, консольні підіймачі, системи Arm-sorter, Swivel-sorter і LR-sorter.
За словами Алли Костенко, час перебування посилки після впровадження сортувальних систем Konsort зменшується з 3-6 годин до 3 хвилин. Іншими перевагами автоматизованих систем сортування є: збільшення продуктивності роботи щонайменше вп’ятеро, полегшення й автоматизація ручної праці, 0% людських помилок, раціональне використання робочої площі, 300% оптимізація кількості працівників і індивідуальне проєктування під замовника.
Владислав Кураєв, директор з логістики ТОВ «Атлетікс», виступив із доповіддю «Складська логістика — не скорочення витрат, а зростання продуктивності».
Перш за все, спікер проаналізував, як можна досягти скорочення витрат на на оренді складу та у фонді оплати праці. За його словами, цьому може сприяти зміна зонування складу і робочих процесів, скорочення площ, а також зростання продуктивності персоналу.
Владислав Кураєв також навів способи подолання дефіциту складських працівників за рахунок найму ветеранів, жінок, пенсіонерів і послуг зовнішніх компаній.
Наприкінці доповіді спікер розповів про те, які можливості відкриває амортизація обладнання для впровадження автоматизації та інновацій на складі.
Максим Туренко, комерційний директор Sheriff, виступив із темою «Логістика — системний підхід до організації управління. Особливості логістичних систем в сфері охорони».
Спікер розповів, як у компанії Sheriff влаштовані бізнес-процес надання послуг клієнту та робота моніторингового центру.
Учасники конференції з цікавістю дізналися про ключові елементи логістики швидкого реагування: достатня кількість екіпажів для покриття міста, поділ міста на зони реагування, визначення центрів зон реагування, автоматичне надходження тривоги на планшет групи реагування.
Максим Туренко також навів приклади оптимізації процесу логістики монтажу та обслуговування клієнтів Sheriff і розповів про додаткові послуги, серед яких: терміновий супровід охоронцями, бронетаксі, супровід делегацій, охорона вантажів і озброєний супровід евакуації до кордону.
Валерiй Глубоченко, топ-тренер з продажів Тренінгового центру TradeMaster, завершив сесію першого дня конференції. Він розповів, Чому продавець логістичних послуг не виконує план продажів? Як від пропозиції перевезень перейти до співпраці з клієнтом протягом року по 4PL?
Спікер презентував власну модель Sales Master, яка допомагає усунути помилки під час перемовин. Головна ідея моделі — переводити спілкування продавця з клієнтом із площини послуги та її вартості в площину наявних у клієнта проблем, бажаних результатів і критеріїв вибору постачальника послуг.
Валерій Глубоченко наголосив, що продавець має стати помічником для клієнта, для цього виявити критерії клієнта і тим самим знайти емоційний зв’язок клієнта з покупкою: «Коли ми говоримо з клієнтом про його проблеми і критерії, він відчуває турботу і відповідальність з боку продавця».
Спікер також навів перелік типових помилок у перемовинах, поширені типи клієнтів і детально розібрав низку практичних кейсів перемовин із застосуванням моделі Sales Master.
Сесію 31 травня розпочала Юлія Далібук, директорка з маркетингу robota.ua. Вона виступила з аналізом «Аналітика ринку праці в логістиці України кінця 2023-2024».
Спікерка розповіла, що станом на березень 2024 року 6,48 млн українців виїхали за кордон в якості біженців. У той же час ринок праці поступово відновлюється і кількість вакансій вперше з початку повномасштабного вторгнення перевищила довоєнний рівень. При цьому кількість резюме досі залишається нижчою за мирні показники.
Ситуація в логістичній галузі не така критична і свідчить про високий рівень конкуренції за робочі місця, а найпопулярнішими вакансіями є водії, вантажники, кур’єри, менеджери з міжнародних перевезень та логісти.
Наприкінці доповіді Юлія Далібук розповіла про очікування пошукачів від роботодавців. Головними критеріями залишаються гідний рівень зарплати, прозорість працевлаштування, гнучкий графік роботи, можливість кар’єрного зростання та комфортні умови праці.
Віталій Кучменко, керівник напрямку сервісної логістики «Пульс Лоджистик», і Олександр Мишиньов, менеджер з автоматизації складських процесів «Пульс Лоджистик», презентували доповідь «PLS: логістика для бізнесу».
Спікери розповіли про історію розвитку логістичної компанії PLS та її сучасні діяльність. PLS надає як складські послуги, так і забезпечує ланцюги постачань, здійснюючи відвантаження в цілодобовому режимі з 35 локацій по всій Україні. Компанія надає послуги також з крос-докінгу та доставки останньої милі.
Наприкінці виступу спікери розповіли про особливості співпраці з низкою українських компаній — глобальних гравців на вітчизняному ринку.
Валерій Губарєв, комерційний директор «Всеукраїнський клуб АЕО», навів аналіз «Спільний митний простір з ЄС. Авторизований економічний оператор та митне представництво. Нові можливості в міжнародній торгівлі та ЗЕД».
Спікер розповів, що в процесі євроінтеграції до ЄС Україна створила діючу національну програму авторизованих економічних операторів — АЕО. Також Київ приєднався до Конвенції про процедуру спільного транзиту, Конвенції про спрощення формальностей у торгівлі товарами та спільного системного інтерфейсу ЄС (ССN/CSI) для обміну інформацією та використання міжнародної комп’ютерної системи NCTS.
Конвенція про процедуру спільного транзиту дозволяє спрощено та швидко переміщувати вантажі до ЄС, що зменшує логістичні та фінансові витрати і підвищує ефективність діяльності підприємства.
Статус «Авторизований Економічний Оператор (АЕО)» дозволяє проводити митні процедури в першочерговому порядку, користуватися спеціально визначеними смугами руху в пункті пропуску, зменшує управління ризиками форм митного контролю тощо.
Дмитро Борисов, комерційний директор Linkos Group, розповів про Готові рішення для роботи з е-ТТН. Чому варто зараз прийняти рішення про перехід на е-ТТН?
Спікер розповів, що е-ТТН є одним із кроків до впровадження e-CMR, яка стане обов’язковою в ЄС з 2026 року. Тому Україна, як кандидат на вступ до ЄС, зацікавлена у впроваджені і е-ТТН, і e-CMR.
Компанія Linkos Group є першим акредитованим провайдером е-ТТН і активно бере участь із самого початку впровадження проекту в Україні.
Спікер познайомив учасників конференції з готовими рішеннями для роботи з е-ТТН на базі вебсервісу СОТА, які під’єднані до платформи ПТАХ, що дозволяє проводити повноцінний документообіг із системою е-ТТН.
Дмитро Борисов розповів про переваги кожного із продуктів і навів приклади роботи з ними.
Сергій Волоський, комерційний директор ТОВ «Інтеркарготрак», виступив із доповіддю «Візитівка вітчизняного виробника фургонів ТОВ «Інтеркарготрак».
Спікер розповів про асортимент фургонів виробництва «Інтеркарготрак» для перевезення різноманітних вантажів. Серед них: рефрижератори та холодильно-опалювальні установки для товарів, що швидко псуються, системи перевезення напівтуш, фургони для хлібобулочних виробів тощо.
Рефрижераторні автофургони призначені для різних видів перевезень — від важкої логістики до міських маршрутів.
Наприкінці доповіді Сергій Волоський розповів про нестандартні рішення під унікальні потреби замовника.
Валерій Ткачов, заступник директора Департаменту комерційної роботи АТ «Укрзалізниця», розповів про Розвиток мережевої логістики в умовах міжнародного ринку. Експорт зернових під час війни.
Спікер навів динаміку перевезення вантажів залізницею за чотири місяці 2024 року. Зокрема, збільшилися перевезення майже всіх вантажів, окрім нафти і нафтопродуктів та руди кольорової. Загалом було перевезено 59,9 млн. тонн (+13,4 млн тонн або +10,6% до аналогічного періоду минулого року).
Обсяги перевезень у внутрішньому сполученні за 4 місяці 2024 року збільшилися на 2,1 млн тонн порівняно з аналогічним періодом минулого року і загалом склали 25,8 млн тонн. Обсяги перевезень імпортних вантажів збільшилися на 1,4 млн тонн до 3,4 млн тонн.
Валерій Ткачов зазначив, що перевезення зернових вантажів стали найбільшими у всіх видах сполучення, починаючи з лютого 2022 року.
Наприкінці виступу спікер розповів про нову послугу «Укрзалізниці» — перевезення вантажів у складі інтермодальних поїздів територією держав ЄС та у зворотному напрямку за принципом «єдиного вікна» і познайомив з актуальними тарифами.
Олександр Зозуля, заступник комерційного директора Uni Laman Group, виступив із темою «Сервіс високої якості як ключовий елемент логістики».
Спікер презентував послуги логістичної компанії Uni Laman Group, зазначивши її сильні сторони: власні митні склади в Україні та Польщі, автопарк в Україні та кількох європейських країнах, понад 1000 фахівців тощо.
Олександр Зозуля розповів про проблеми, з якими стикнулася компанія за час повномасштабної війни, та як їх було вирішено.
Наприкінці виступу спікер поділився рішеннями для транспортних перевізників на випадок блокування кордону та для транспортного безвізового режиму.
Іван Ісаєнко, керівник LCL відділу ТОВ «ФТП», навів практичний кейс «Планування і реалізація транспортної логістики в умовах невизначеності».
Спікер розповів про поширені проблеми, з якими стикаються клієнти. Головними з них є: пошкодження вантажу, недотримання агентами інструкцій щодо перевезення, погане інформування тощо. Іншими проблемами є затримки вантажів і вибір маршрутів.
Іван Ісаєнко навів приклади, як в компанії «ФТП» успішно вирішують ці проблеми. Зокрема, налагоджений контроль, можливість впливати на процес, фото та відео контроль, спілкування мовою агента; індивідуальний підхід до кожного контейнеру, регулярний аналіз, можливість своєчасного вибору; система швидких фідбеків, постійний зв’язок із клієнтами та агентами.
Святослав Давлєтов, керівник відділу ЗЕД та митних операцій FM Logistic, виступив із доповіддю «Впровадження АЕО, стратегії та виклики».
Спікер розповів, що програма АЕО була запроваджена Всесвітньою митною організацією ще у 2005 році і наразі працює в 97 країнах світу, а в Україні — з 2019 року. Оператори АЕО можуть розраховувати на прискорений контроль їхніх вантажів і подання мінімально необхідної інформації митниці для ідентифікації товарів, з подальшим поданням додаткової інформації для статистичних потреб та обчислення податків і зборів.
Святослав Давлєтов навів типи авторизації АЕО і розповів про переваги кожного з них.
Наприкінці доповіді спікер проаналізував практичний кейс з використання АЕО при імпорту та експорту вантажів.
Сергій Косенко, керівник проектів у сфері матеріального та не матеріального виробництва Dolphi-Ukraine, виступив із доповіддю «Оптимізація витрат на доставку товару з дотримання якісного клієнтського сервісу».
Спікер акцентував увагу учасників конференції на кількох актуальних питаннях. Зокрема, одним із них є вчасна доставка. Для вирішення проблем спікер рекомендував провести чітке гео-зонування всіх ТТ. Усі отримувачі завчасно мають бути поділені по гео-зонам доставки, що в подальшому надасть можливість визначити кількість необхідного персоналу для обслуговування гео-зон в межах міста, району області. Також слід визначити кількість персоналу, що дозволить прийняти рішення для розробки навантажень на штат і провести дії для підвищення ефективності діючого штату, за допомогою матеріальної та не матеріальної мотивації. Важливу роль відіграє і робота з отримувачами (інформування про строки доставки, особливо якщо графіки ущільняються).
Спікер також надав поради, як витримувати показники в умовах критичної нестачі персоналу. Сергій Косенко порадив формувати внутрішній резерв водіїв, особливо обласних, формувати власний парк автомобілів з залученням водіїв, в особливо жіночої статі, а також безперестанно працювати над формуванням бази перевізників, готових виконувати задачі експедитора в торгових точках.
Андрій Мальнев і Валерій Головач, керуючі автосервісними центрами АТЛ, розповіли про Переваги програми корпоративного обслуговування авто.
За словами спікерів, концепція АТЛ полягає в повному спектрі автомобільного обслуговування — об’єднання спеціалізованого магазину та автосервісу під одним дахом. Компанія надає комплекс послуг від оперативної установки запчастин та поточного ремонту до закупівлі автотоварів оптом та в роздріб.
Вони навели переваги корпоративного обслуговування від АТЛ: це висока якість (сертифіковані запасні частини провідних виробників, надійні постачальники), ефективна логістика (власні складські та логістичні потужності), професійне обслуговування (команда висококваліфікованих експертів та механіків з великим досвідом обслуговування автомобілів), гарантія на всі види товару та послуг, відповідальність за якість виконаних робіт, інновації та розвиток, індивідуальний підхід та широкий асортимент комплектуючих для швидкого сервісного обслуговування.
Завершив сесію виступів Віталій Шпонько, керівник відділу автоматизації складської логістики ТОВ «Капелоу». Він презентував доповідь «Глобальний вплив мобілізації (дефіцит кадрів) на ланцюги постачання. виклики. сценарії виживання та еволюція бізнесу».
Спікер почав виступ із розповіді про виклики ринку складської логістики. Це дефіцит кадрів через мобілізацію та міграцію працівників. Фізично важка робота не адаптована для жінок і людей з інвалідністю, пенсіонерів. Важливим чинником є довготривале навчання для виходу на бажану ефективність.
На прикладі компанії «Капелоу» Віталій Шпонько розповів, як можна подолати ці виклики, використовуючи сучасні складські системи та різноманітні автоматизовані пристрої.
Дискусійні панелі
Оптимізація транспортної логістики
СПІКЕРИ:
- Микита Котеньов, Директор ТОВ “Мінеральні води України”
- Олена Цимбалиста, Директор з логістики “Аврора мультимаркет”
- Максим Курочкін, Керівник з логістики ТОВ “ПОЛІМЕР”
- Вадим Андрійчук, Менеджер із забезпечення найманим транспортом ПрАТ «Карлсберг Україна»
Практичний досвід, оптимізація складської логістики
СПІКЕРИ:
- Юрій Поєнко, Директор департаменту логістики VARUS
- Олександр Семенцов, Генеральний директор ТОВ “Логістик Юніон”, Корпорація “АТБ”
- Євген Власенко, Керівник департаменту проєктів “Епіцентр К”
- Олег Фещенко, Директор з дистрибуції та логістики COMFY
- Євген Зубченко, в.о директора департаменту логістики “Ашан Україна”
ЗЕД. Нові реалії міжнародної логістики
СПІКЕРИ:
- Олена Гріцей, Керівник ЗЕД компанії “ІТАК”
- Надія Бевз, Менеджер ЗЕД ТОВ “Аква Косметікс Груп”
- Максим Добровольський, Заступник директора з логістики ЗЕД ПрАТ “МХП”
- Марія Голубова, Керівник відділу імпортної логістики ТОВ “Бюро Вин” (GoodWine)
- Олег Кармазінський, директор Департаменту логістики «Юг-Контракт»
B2B Медіа-група TradeMasterGroup, вітає учасників конференції з набутими знаннями і новими знайомствами.
Ми завжди раді бачити вас на наших наступних конференціях і чекаємо вас 28-29 листопада на ХХХI Всеукраїнська виставка День Логіста!
Дякуємо ЗМІ за підтримку: Logist.fm, 44.ua, Marketer, Depo, Dsnews.ua, Interfax, Worldexpo, Ukrpres.info, Open4business, Fixygen, Agrostory, Delo.ua, Aggeek, Igate, АгроЛюкс