Здається, що складного? Красиво фотографуєш страви і публікуєш їх з назвами в соціальні мережі… Так, це теж потрібно робити, але такий контент буде цікавий тільки “гарячим” клієнтам – тим, які вже їли в вашому закладі і їм все сподобалося.
Решту людей, які не побували в вашому ресторані, фото їжі не приверне. Кулінарія – популярна тема в інтернеті, а апетитних фотографій безліч)) На їх тлі ніхто навіть не зверне увагу на чергову новинку.
Що ж тоді публікувати?
- Цікаве: лайфхаки приготування, новини ресторанного бізнесу, відео-рецепти, кращі поєднання продуктів, добірка найпопулярніших страв кафе, опитування на тему інтер’єру закладу, захоплюючі історії про клієнтів і співробітників, історія відкриття і розвитку ресторану.
- Що викликає довіру: відгуки, пропозиції і відповіді на питання відвідувачів, біографію і кваліфікацію співробітників, гідності вашого закладу серед конкурентів, відео та фото кухні.
- Халявне і розважаюче: акції, знижки, конкурси, розіграші, ігри, аукціони.
- Корисне: міні-книги рецептів, майстер-класи, чек-листи, статті про ресторанний бізнес.
Добре, з контентом розібралися. Поговоримо про просування…
Для збору передплатників і аудиторії, яку потім можна перевести в постійних відвідувачів за допомогою контенту, потрібні акції, конкурси, розіграші, знижки.
Ідеї рекламних публікацій:
- Знижки студентам, пенсіонерам;
- Тематичні заходи на честь подій і свят з цікавою програмою вечора;
- Аукціони на найпопулярніші блюда;
- Цікаві добірки і корисні статті;
- Авторські анекдоти / меми;
- Відгуки клієнтів та відповіді на питання відвідувачів;
Зробили публікацію.
Що далі? 7 ефективних дій:
- Налаштовуємо таргетовану рекламу на запис.
- Рекламуємо в інших спільнотах зі схожою тематикою.
- Налаштовуємо ретаргетинг.
- Домовляємося з іншими спільнотами про взаємопіар.
- Повідомляємо про публікації в інших соціальних мережах.
- Доставка.
- Можливість замовляти їжу через групу за допомогою розділу “Товари”.
Важливо! У публікації обов’язково просіть аудиторію підписатися.
Ще кілька способів просування сторінки:
- Зовнішня реклама: на стендах, візитках, сувенірах вашого закладу вказуйте посилання на сторінку.
- Налаштуйте розсилку в співтоваристві. Кличте людей підписатися на корисні матеріали та найкращі пропозиції.
- Згадуйте про сторінку в email-розсилках, на особистих сторінках в соціальних мережах, на каналі в Youtube.
- Напишіть статтю про кращі ресторани вашого міста. Відзначте свою групу і конкурентів. Вони репостнут запис до себе, кількість передплатників почне стабільно зростати.
- Обговорюйте від імені спільноти популярні публікації і теми в коментарях. Вступайте в дискусії.
- Напишіть статтю 20-50 причин вступити в нашу групу і закріпіть її в меню спільноти.
- Проводьте прямі ефіри: знімайте повний зал відвідувачів під час обіду або вечері, знімайте заходи і приготування страв. Трансляції приваблюють відвідувачів і зближують вас з клієнтами.
- Публікуйте записи про вакансії. Клієнти довіряють ресторанам, які постійно розширюються і шукають нових співробітників.
- Відзначайте в постах блогерів. Це збільшить охоплення.
- Використовуйте нативну рекламу – пости без закликів купити або підписатися.
Топ 5 порад на закуску:
- Смачно оформіть сторінку: жива обкладинка, статус, меню – все повинно бути красиво.
- Напишіть ефективний опис. Краще зверніться до фахівця. В описі повинна бути інформація про графік роботи, переваги, асортимент, кухню, співробітників. Також, обов’язково вкажіть адресу та контакти.
- Виберіть налаштування. Проставте галочки в розділі “управління”: дозвольте передплатникам писати повідомлення, пропонувати новини, публікувати фото і відео, лайкати і коментувати публікації, відкрийте “товари”, “місця” – додайте адресу на карті.
- Налаштуйте додатки. Проводьте з допомогою них ігри, голосування, опитування)
- Не забувайте про Сторіс. Використовуйте цю можливість: повідомляйте передплатникам про нові публікації та налаштовуйте таргетингову рекламу.
P.s. Місцеве кафе або бар не потребує сайтів і величезних інтернет-магазинів, але активність в соціальних мережах зараз дуже цінується людьми.
Фух … Начебто, розповіла про все)) Якщо залишилися питання, пишіть мені в інстаграм: @ana_.ri