Transport & Environment (T & E) — європейська недержавна організація, яка стежить за впливом транспорту на навколишнє середовище, опублікувала щорічну доповідь Mind the Gap 2016, надавши на загальний розгляд різницю між офіційними результатами лабораторних випробувань по витраті палива і викидів CO2 і цими ж показниками в реальних дорожніх умовах.
Судячи з результатів, з роками різниця між цими результатами все зростає: в 2001 році розрив був близько 9%, до 2012 року він зріс до 28%, в 2015-му році він зріс до 42%. Є прогнози, що до 2020 року він зросте до цілих 50%.
Mercedes-Benz не здає своїх позицій і в цьому році також займає перше місце в списку найбільш злісних порушників. Їх автомобілі класу A і E споживають в середньому на 56% більше палива на дорозі, ніж вказано в технічних параметрах. Така різниця позначається на витратах на паливо — власнику машини потрібно витратити в середньому на 560 доларів в рік більше запланованого.
Топ-10 автівок порушників виглядає так:
- Mercedes-Benz (54%)
- Audi (49%)
- Smart (49%)
- Volvo (47%)
- Peugeot (45%)
- Mini (45%)
- BMW (43%)
- Toyota (43%)
- Ford (42%)
- Nissan (41%)
Нагадаємо, що в наприкінці 2015 року прогримів скандал пов’язаний з автоконцерном “Volkswagen” — представник компанії визнав, що вони спеціально занижували показники викидів шкідливих речовин в атмосферу, чим порушили два пункти “Закону про чистоту повітря”. У підсумку, компанія все ще отримує позови і виплачує компенсації, їх загальна сума давним давно перевалила за 1 мільярд долларів. Чи отримаємо ми ще один “дизельний” скандал покаже час.