За поточний рік багато відомих міжнародних компаній презентували світу оновлений дизайн своїх продуктів.
«Удосконалюватися – значить змінюватися. Бути досконалим – означає змінюватися постійно».
Це вислів Вінстона Черчилля відмінно описує сьогоднішню гонку компаній за тим, хто краще, чий продукт більш інноваційний, яскравіше виглядає і приносить більше прибутку. Ребрендінг в 2019 році торкнувся не тільки міжнародних компаній і їх продуктів, а й, наприклад, логотипу міста Парижа, і всіма улюбленого телеканалу – Discovery.
1. Reynolds and Reyner оновили дизайн відомого грузинського бренду води Borjomi
Студія брендінгу Reynolds & Reyner створила цю яскраву спеціальну упаковку для мінеральної води Borjomi.
Borjomi придбала новий стиль, хоча дізнатися її можна по старому образу. Змінилися деталі дизайну, колір кришечки, форма етикетки. Логотип також змінився на більш легкий і сучасний. В цілому дизайн став більш барвистим і яскравим з граючими фарбами срібного, синього і зеленого кольору. На пляшці як і раніше зберігся головний символ – олень, який згідно з легендою, відкрив джерело напою.
2. Kinder Chocolate змінює упаковку
Kinder Chocolate оновлює свій імідж з новим головним героєм.
Kinder Chocolate змінює свій вигляд: на упаковці популярного продукту італійської компанії Ferrero новий герой. Глобально дизайн етикетки «не постраждав», він зберігає колишні деталі.
Упаковка як і раніше має елементи, пов’язані з упевненістю і якістю продукту, як стакан молока, але з новим обличчям, яке представляє характеристики сучасних дітей: ініціативний, грайливий і справжній. Ця оновлена візуальна ідентифікація буде присутня в більш ніж 500 мільйонах продуктів по всьому світу, а образ маленького головного героя буде відомий в більш ніж 60 країнах світу.
Як змінювалася упаковка за багато років
Турбота за дрібними деталями є частиною ДНК бренду, і саме тому протягом усіх цих років вони міняли свою візуальну ідентифікацію кожні 10 років, кілька разів адаптуючись до фахових видань з використанням до 300 різних осіб.
Два роки навчання і понад 6800 чоловік, опитаних в декількох країнах, дозволили визначити цю нову візуальну ідентичність, яка відображає ставлення сучасних дітей з усього світу.
3. McDonald’s оновив логотип і фірмовий стиль McCafé
В одному тільки 2018 році McDonald’s USA подав приблизно 822 мільйони чашок гарячого смаженого McCafé Premium, що відповідає майже 1600 чашкам гарячої смаженої кави McCafé Premium в хвилину. Починаючи з серпня 2019 року, покупці зможуть по-новому поглянути на чашки McCafé, пакети для випічки і додаткову упаковку в ресторанах McDonald’s по всій країні. Нещодавно розроблені в мережі чашки McCafé для гарячих напоїв і раніше будуть сертифіковані Forest Stewardship Council.
Нова індивідуальність бренду включає оновлений логотип, нові золоті чашки, відповідні його золотому стандарту для якісної кави, і новий слоган бренду: «Good is Brewing».
4. Новий логотип Crocs
Взуттєвий бренд Crocs змінив логотип – крокодил, який раніше зображувався в колі, зараз перетворився на силует взуття з мордою крокодила. Творець нового логотипу Стівен Келлехер (Steven Kelleher) поділився роботою в своєму Instagram. Пост зібрав багато позитивних відгуків, на думку користувачів. Його визнали найкращим в історії.
5. Discovery – Відкриття
У 2019 телевізійний ринок ще ніколи не був таким конкурентним. І в той час як Netflix, Amazon і Disney захопили більшість ділових заголовків, Discovery не сиділа склавши руки, зовсім недавно в переговорах з BBC про нове глобальне партнерство в області природної історії.
Таким чином, останній ребренд каналу дикої природи є інтригуючим, як для його майбутнього напрямку, так і для його дизайну. Його новий логотип, безумовно, приєднується до домінуючої в останні роки тенденції поступового спрощення логотипів брендів. Пройшла фотореалістична Земля старого логотипу. Планета тепер мініатюрна, зроблена монохромною і чіткіше включена в велику букву «D», тому вона здатна працювати набагато краще при різних розмірах.
6. Париж
Париж має новий логотип і фірмовий стиль. Важливо відзначити, що це не просуває туризм, а репрезентує міський уряд Парижу.
Як і в попередньому дизайні, його значок заснований на «нефі»: історичному символі човна. Хоча не парижани можуть подумати, що це дивно, з огляду на те, що це не прибережне місто, насправді він був символом столиці понад тисячу років, тому, безумовно, має сенс з точки зору місцевих жителів.