Один з найбільш впізнаваних і дорогих брендів світу зміг завоювати популярність не тільки за рахунок високої якості пристроїв, але й завдяки продуманності маркетингових кампаній. Про анонси Apple часто знають не тільки прихильники цього бренду, але і люди, взагалі далекі від світу технологічних виробів. Запущений у продаж iPhone SE другого покоління вже став однією з найбільш очікуваних новинок весни 2020 року.
Інтригуюча подача інформації про пристрої
В Apple намагаються до останнього не розкривати технічні характеристики нових продуктів. Шанувальники бренду роблять припущення, якими будуть новинки, сперечаються про можливості дизайну, оснащення й використання нових функцій. Подібний маркетинговий підхід дозволяє підтримувати інтерес і безперервний дискус навколо продукції бренду. Часом в мережу потрапляють ескізи, які, потрібно зауважити, не завжди відповідають реальному вигляду нових виробів.
Упор на ексклюзивність володіння технікою Apple
З самого початку існування Apple обрала маркетингову кампанію, яка робить ставку на лімітованість продаж. Перші iPhone офіційно відпускались лише через декількох продавців, що створило ажіотаж і бажання роздобути унікальний продукт.
Надалі така стратегія була розширена. В Apple зробили все можливе, щоб відокремити пристрої від пропозицій інших брендів. Для досягнення цієї мети було зроблено наступне:
- власна закрита операційна система;
- хмарні сервіси, доступні тільки власникам iOS та MacOS;
- суворі рамки для розробників додатків, які сприяли концентрації кращих ідей і функцій в Apple Store;
- агресивне відстоювання авторських прав;
- перехід на використання комплектуючих власної розробки.
Відособленість програмного забезпечення, хмарних сервісів і комплектуючих зробила свою справу. Пристрої позиціонуються так, що володіти ними — значить стати частиною закритого клубу.
Просування через кінематограф і за рахунок популярних осіб
Компанія “Еппл” займається маркетинговим просуванням шляхом нативної інтеграції в популярних фільмах і серіалах. Також просування відбувається за рахунок залучення політиків, артистів, музикантів та інших публічних осіб.