Щоб заявити про себе в інтернеті, побудувати знання бренду і доносити новини до широкої аудиторії, мало створити текст і опублікувати його в блозі на сайті. Потрібно розмістити його на сайтах, які читає аудиторія бренду. Нова платформа PrPunch надає можливість зробити це доступно і ефективно.
Функціонал
Після реєстрації на сайті ви потрапляєте на стартову сторінку особистого кабінету, де будуть відображені усі розпочаті кампанії, а зараз можна створити першу — натиснувши на кнопку «Створити кампанію».
Формування кампанії складається з чотирьох кроків:
- Вибір сайту для розміщення. Вибір тематик широкий: від новинних ресурсів різних рівнів і популярних категорій “Технології”, “Стиль життя”, “Бізнес”, “Спорт” і т.п. – до вузькоспеціальних категорій на зразок “Металургія”, “Охорона і Безпека”.
Крім того, команда сервісу виступає за гнучкий клієнтоорієнтований підхід і опрацьовує потрібний напрямок або сайт за запитом клієнта, якщо такий наразі відсутній в каталозі. - Завантаження статті. PrPunch працює з усіма різновидами текстового контенту: новинами і пресс-релізами, статтями, інтерв’ю, адверторіалами і т.д. В одну кампанію можна додати одразу декілька текстів різних тематик а також замовити написання тексту за брифом.
- Підбір додаткових послуг. Фахівці сервісу можуть вичитати матеріал, відредагувати його під стиль або вимоги певного ресурсу, зробити рерайт або написати новий текст на основі завантаженого. Рекламодавець може сам обрати ті додаткові послуги, які йому потрібні, і таким чином самостійно регулювати фінальну вартість публікації.
- Розподіл статей по сайтах. На цьому етапі, якщо завантажити кілька статей, можна обрати, де буде публікуватися кожна з них, а також докупити деякі важливі опції (репост, розсилка по базі передплатників, утримання на головній сторінці і т.д.)
Після формування кампанії сервіс спрямовує користувача на сторінку оплати. На даний момент можна провести оплату без комісії через way for pay (карти Visa і Mastercard, оплата готівкою через термінал, оплата через Privat24 і т.д.). Надалі перелік платіжних сервісів буде розширено, щоб кожен зміг знайти для себе зручний спосіб.
“Ми працюємо або з веб-майстрами (власниками сайтів) або з рекламними відділами сайтів. Співпраця через третіх осіб (контрибуторів, гостьових авторів, неофіційних представників і т.п.) не ведеться. Це дозволяє гарантувати розміщення матеріалів на законних умовах в повній узгодженості з сайтами, які представлені в нашому каталозі. Ніяких додаткових умов або прихованих платежів в системі немає, ціну рекламодавець формує сам в процесі оформлення кампанії”, — відзначає Сергій Уперенко, керівник проекту PrPunch.
Каталог сайтів постійно поповнюється новими сайтами. Першим етапом стали найбільш затребувані клієнтами гео — уа- і рунет. У планах — надати користувачам якісне глобальне охоплення по більш ніж 50 тематикам, яке дозволить брендам будувати знання і знаходити контакт зі споживачами на різних ринках. Зараз, якщо потрібний сайт відсутній в каталозі, можна повідомити про це команді сервісу: сайти, вказані у клієнтських запитах розглядаються першочергово.
Зручність і простота
Одна з відмінних рис сервісу — сучасний, інтуїтивно-зрозумілий інтерфейс. Функціонал і зручність мобільної версії PrPunch нічим не поступаються повноформатному сайту. Адаптована для всіх мобільних пристроїв, вона дозволяє запускати кампанії в будь-якому місці і в будь-який час так само швидко і просто, як з комп’ютера.
Ціни на розміщення в каталозі PrPunch фіксовані: при формуванні кампанії відразу зрозуміло, скільки і за що ви платите. При цьому немає необхідності зв’язуватися з сайтами безпосередньо, витрачаючи на це свій час. Можна швидко і без переплат скористатися каталогом, в якому вже зібрані потрібні сайти — а команда PrPunch візьме інше на себе.
Уже сьогодні PrPunch дозволяє ефективно збільшувати довіру до бренду і особистості, підвищувати пізнаваність і залучати нову аудиторію до продукту або послуги, а також просувати сайт в пошуковій видачі.
“PrPunch – молодий проект на самому початку свого шляху. Стартовий функціонал вже вирішує багато “питань” бізнесу, але ми не збираємося зупинятися на цьому. У найближчі кілька місяців наша основна мета – удосконалювати сайт і функціонал, розширювати перелік партнерів та послуг, ставати ще кращими і зручнішими для наших клієнтів “, – підкреслив Сергій Уперенко.