Наслідуючи світові комунікаційні тренди й перевіривши загальну кількість особистих підписок на канали й персональні профілі в YouTube, TikTok і Instagram, команда креативного агентства PROVID вирішила приділити роботі з інфлюенсерами ще більше уваги. Для цього в структурі агентства відтепер з’явився окремий підрозділ — Influencer Marketing Department.
Інфлюенсер-маркетинг — один з перспективних напрямків у цифровому маркетингу. У зв’язку з глобалізацією і діджіталізацією суспільство сильно змінилося. Тому бренди змушені шукати нові творчі підходи, щоб поборотися за увагу і побудувати відносини з аудиторією. А побудувати такі відносини найпростіше за допомогою людей. Робота з людьми, здатними впливати на бажану аудиторію, може бути не тільки цікавою PR-складової проекту, але й ефективним інструментом при правильному управлінні.
До речі, про управління. Напрямок інлфюенсер-маркетингу в PROVID очолила Дар’я Булатникова. Вона реалізовувала кампанії з багатьма популярними блогерами: Юрієм Дудєм, Валентином Пєтуховим (Wylsacom), Ксенією Собчак, Олександром Гудковим, Олексієм Дурнєвим, Маргаритою Мурадовою, Машею Тимошенко та іншими. В її портфоліо — проекти з L’Oreal, Reckitt Benckiser, Kimberly Clark, Synevo, Electrolux, Barilla, Danone, Essity, онлайн-кінотеатром IVI. Також Дар’я виступала спікером на заходах Google, Yandex, «Вільної школи маркетингу» і практичної школи комунікацій Bazilik.
Павло Коваленко, новий керуючий директор PROVID, зазначив:
“Проєкти з інфлюенсерами цікаві нашим клієнтам в силу їх нативності й здатності істотно підвищувати ефективність діджитал міксу — при правильній їх реалізації. Але персональна специфіка і висока фрагментація ускладнює роботу з цим каналом. А полегшити її може індивідуальний підхід на етапі створення стратегії й розробки креативу, який неможливий без глибокого знання сегмента, буквально по іменах і особам. Після перших успішних компаній, які PROVID реалізував для Milupa, Grimbergen, Somersby та AXE, ми вирішили активніше розвивати цей напрямок і посилити команду кращими фахівцями в даній області”.
Дар’я Булатникова докладніше розповіла про новий підрозділ, який очолила, і поділилася планами:
“Моніторинг ринку показує, що інфлюенсер-маркетинг при своїй популярності має також багато проблем. Бренди та агентства занадто часто застосовують цей інструмент в силу його трендовості. При цьому вони використовують одні й ті ж підходи замість того, щоб шукати нові шляхи залучення лідерів думок для розкриття потенціалу. Тому часто він стає ще одним неефективним інструментом в маркетинг-міксі.
Планів у нас багато. У своїх проектах ми хочемо розширювати роль інфлюенсерів: розглядати не тільки інтеграції та продакт-плейсмент, але і створювати спільні продукти. Ми хочемо ризикувати й робити інфлюенсерів особами брендів і навіть створювати подкасти (один з перспективних напрямків у всьому світі згідно з дослідженням Double or Nothing: Betting Big on Influencer Marketing від компанії Activate Research). Нам подобається новий підхід до цього напрямку — так званий Influence 2.0 (цей термін використовується в дослідженні компаній TopRank Marketing і Traackr про майбутнє інфлюенсер-маркетингу). Це перехід від просто маркетингу до вибудовування відносин з інфлюенсерами. Ми бачимо майбутнє за довгостроковим і стратегічним плануванням, побудовою ком’юніті «друзів» бренду, а не просто блогерів, яких залучають на рівні окремих активацій”.
Запуск нового напряму — перша помітна зміна в PROVID під керівництвом нового директора Павла Коваленко. CEO AGAMA Communications Надія Андріанова об’єднала навколо себе лідерів, які розуміють нові реалії, і активно втілюють необхідні зміни у всій комунікаційній групі.
Зараз мета компанії — забезпечити повноцінну комунікаційну екосистему для клієнтів, що включає креатив, CRM, Influencer Marketing, Digital Outdoor. Уже розроблені онлайн-сервіси для клієнтів, які об’єднують відразу декілька підрозділів для більш ефективної взаємодії. Загалом, створені всі умови, щоб вирішувати завдання клієнтів на все 360⁰.