Працювати в умовах війни складно і новачкам, і тим, хто вже має досвід у PR та комунікаціях. Треба оперативно приймати рішення, оптимізувати бюджет, пильніше обирати теми, інструменти, та формати, бути вкрай уважним до слова, аби не припуститися помилок у комунікаціях, які аудиторія не пробачає.
Для тих, хто тільки починає роботу або вже знає ази комунікацій, але прагне поглибити знання і навички, агенція UK comms запустила свій перший практичний курс «PR-компас: курс на комунікації».
Куди та яким чином рухатися у піарі? Як опанувати стратегування, налагодити роботу з медіа та лідерами думок, працювати з текстами та візуалами й вчасно розпізнати кризу? Агенція обіцяє викласти максимальний концентрат практичної інформації щодо цих та багатьох інших питань. Власний досвід, реальні кейси, практичні завдання, перемоги та поразки — комунікаційники розкажуть те, чого не розкаже Google або книжки.
Заняття розраховані на 6 тижнів, зустрічі відбуватимуться починаючи з 16 березня — щосуботи офлайн у Києві з можливістю приєднатися дистанційно. Зі студентами курсу працюватимуть не лише фахівці та фахівчині UK comms, але й запрошені лектори.
Це Вікторія Гладченко, комунікаційна менеджерка Фонду Східна Європа; Федір Скрипник, директор департаменту моніторингу контенту та стандартів мовлення Суспільного; Ілона Станкевич, радниця Міністра освіти і науки України з питань комунікацій; Юлія Банкова, головна редакторка LIGA.net та Оксана Мороз, комунікаційниця, відеоблогерка, лекторка та письменниця.
Шість повних днів курсу будуть присвячені наступним темам:
- Стратегія та планування комунікацій.
- Робота з медіа.
- Тексти, візуали, фото та відео.
- Публічні виступи та кризова комунікація.
- Робота зі стейкхолдерами, партнерами та лідерами думок.
- Провали та перемоги.
Кожен тематичний день завершуватиметься виконанням практичних вправ, студенти також отримуватимуть домашні завдання.
«Торік агенція UK comms реалізувала понад два десятки проєктів, зокрема для EVA, Portmone, Zammler, Фонду Східна Європа, НБУ, Фонду держмайна України, Прозорро.Продажі, Укрексімбанку, Сил ТРО ЗСУ, МОН, ПРООН, UNFPA Україна та ін., — розповідає засновниця агенції Уляна Колодій. — Також команда провела десятки тренінгів та заходів, зокрема для Міністерства економіки, Тренінгового центру прокурорів України, Інституту лідерства УКУ та ін. Тож курс для комунікаційників запускаємо, бо отримуємо багато запитів, а також хочемо поділитися накопичений досвідом».
У результаті навчання учасники також отримають доступ до Telegram-чату з лекторами, п’ять чеклістів для роботи, одну безоплатну консультацію від команди агенції, нетворкінг та сертифікат.
Зареєстрованим до кінця січня UK comms надає 20% знижку, а 10% від прибутку агенція направить на підтримку ЗСУ.