Останнім часом планшети, як гаджети, користуються все меншим попитом. Можливо, тому що тепер в них не так багато сенсу: більшість сучасних смартфонів мають гарне розширення і більш зручні для використання. Звіт по третьому кварталу 2017 року показав, що ринок планшетів знову пішов на спад.
Тенденція до зменшення зберігається вже 12 кварталів підряд, що є антирекордом для всіх гігантів ринку. Більшість компаній припиняють оновлювати і випускати нові моделі, спираючись на смартфони, ПК і ноутбуки.
Лідером ринку є Apple – 25,8%. Samsung відстає, але зберігає за собою 15% ринку, але це менше на 7,9% в порівнянні з минулим роком. Компанія єдина, хто втратив свої позиції, в той час, як Apple посилили 11,4%.
Amazon закріплюється і в цьому сегменті і розташувалася на третьому місці з 10,9%. Вони суттєво зросли, на цілих 38,7% з минулого року – вілзначається лояльна цінова політика компанія. Huawei (7,5%) опустилися на одну позицію і за показниками майже рівні з Lenovo (7,4%).
Згідно зі звітом IDC, ринок планшетних комп’ютерів з клавіатурами, які підключають, росте повільніше, ніж очікувалося. Єдиними значущими гравцями виявилися тільки Apple і Microsoft, в той час як інші виробники роблять ставки на «ноутбуки-трансформери».