Електричні Peugeot 208 та 2008 збільшили запас ходу не міняючи батарею.
Електрокари Peugeot моделей e-208 та e-2008 оновилися – вони отримали збільшений запас ходу на 8%. Що найцікавіше – мотори та акумулятори при цьому залишилися тими самими. Фахівці компанії-виробника розкрили секрети, за рахунок чого саме їм удалося так модернізувати свої електрокари.
Перший секрет – це нові шини зі зниженим опором коченню. Звичайний Peugeot е-208 отримав 16-дюймові колеса, а кросовер е-2008 – 17-дюймові.
Другий секрет в оновленому тепловому насосі, який тепер економніше витрачає електроенергію під час роботи системи кондиціювання. Завдяки використанню надчутливих датчиків комп’ютер отримує точні дані про те, чи потрібно додавати або знижувати температуру в салоні.
І третій секрет – це встановлення нових редукторів із зміненим передавальним числом. Тепер електромобіль здатний економити енергію під час стабільного руху трасами.
У результаті, пройшовши всі тести та виміри по WLTP, отримано офіційний результат – запас ходу збільшено на 22 км у Peugeot е-208 та на 25 км у Peugeot е-2008. Тепер цифри виглядають як 362 та 345 км відповідно. Нічого дивного в тому, що більш високий, важкий не такий аеродинамічний кросовер має менший запас ходу, немає.
Компанія-виробник стверджує, що отримані офіційні виміри показують найгірший сценарій під час зимової експлуатації. Навіть при температурі повітря за бортом близько 0 градусів Цельсія запас ходу у електрокарів збільшиться в середньому на 40 км.
Особливості Peugeot е-208
Електрична версія популярного автомобіля Peugeot 208 дебютувала у березні 2019 року. Машина створена на платформі CMP, яка передбачає як розміщення класичних двигунів внутрішнього згоряння, так і електромоторів.
Що примітно – французький виробник розробляв «електричку» разом із бензиновими моделями, знаючи, що за цим майбутнє.
Порівнюючи бензиновий варіант із електричним зовні, стає зрозуміло, що вони практично не відрізняються один від одного. Електромобіль при цьому виглядає трохи більшим і масивнішим за рахунок елементів обважування.
Потужність електродвигуна – 136 к. с. Для такого компактного та легкого автомобіля це більш ніж достатньо.
Особливості Peugeot е-2008
Електричний кросовер Peugeot е-2008 зовні практично не відрізняється від свого бензинового аналога, але також, як у випадку з е-208, автомобіль виглядає трохи стильнішим і сучаснішим за рахунок зміненого обваження.
Якщо придивитися уважніше, в очі кинеться видозмінений малюнок фальшрешітки радіатора та нові декоративні вставки.
Автомобіль має дорожній просвіт, достатній для поїздок на дачу, риболовлю та навіть на віддалений хутір. Але це не позашляховик і серйозне бездоріжжя йому протипоказано.
Всередині електрична версія Пежо 2008 майже не відрізняється від бензинового аналога.
На передньому ряду місця достатньо для водія та пасажира будь-якої комплекції. А ось ззаду трьом буде не дуже просторо, якщо передні сидіння будуть відсунуті до упору.
Зате задній ряд сидінь можна скласти, збільшивши обсяг багажного відділення більш ніж удвічі. Стандартний багажник електрокара без складених сидінь може похвалитися об’ємом 430 літрів.
Потужність електродвигуна – 136 к. с. Ємність батареї – 50 кВт/год. Максимальна швидкість обмежується електронікою на позначці 150 км/год – зроблено це спеціально, щоб не перевантажувати електродвигун підвищеними навантаженнями та збільшити його ресурс.
На батарею нового автомобіля виробник дає гарантію 8 років або 160 000 км пробігу, залежно від того, що настане раніше.
Передня підвіска – стійки МакФерсон, позаду стоїть незалежна балка. Привід лише передній – це дає невелику перевагу взимку над заднім, але не робить компактний кросовер позашляховиком. Зате є система під назвою Grip Control, яка здатна налаштовувати алгоритм роботи протибуксівної системи залежно від дорожньої ситуації.
Замовити електричний PEUGEOT 2008 2020 можна на сайті компанії Bexhill Trading Auto. Працюючи з професіоналами, ви зможете заощадити, не втративши якість!