Півроку назад ми говорили про конкурс, який запустив Ілон Маск. Ідею такого контесту подала йому п’ятикласниця, батько якої розмістив звернення дівчинки до Маска з пропозицією. В рамках шкільного проекту дівчинка Бріа пропонувала автовиробникові, який не витрачає гроші на пряму рекламу, провести конкурс серед фанатів бренду на кращий рекламний ролик.
І ось, тепер Ілон вибрав своїх переможців.
Третє місце зайняв супер-швидкий огляд Sonja Jasansky, так як дівчині не вистачило хронометражу для нормального огляду. Але саме такий трюк зробив ролик оригінальним.
На другому місці опинився ролик з каналу Everyday Astronaut. У ньому чоловік в костюмі астронавта проводить звичайний будній день. Слоган реклами “Космічний корабель. Для Землі” якби зближує Tesla з іншою компанією Маска – SpaceX.
А переможцем в конкурсі став ролик, який під динамічну музику розкрив місткість машини на 120%. І не тільки місткість.
#ProjectLoveday