У березні 2024 перелік клієнтів української диджитал агенції NORDLEAF поповнився OLX Казахстан. Як агенції вдалось виграти тендер на новому для себе ринку та зарекомендувати себе, щоб досягти продовження партнерства ще на рік.
Про ретроспективу співпраці OLX Казахстан і NORDLEAF та її результати ділимось нижче.
Офіційно співпраця NORDLEAF та OLX Казахстан почалась майже рік тому. Агенція виграла тендер по комплексному SMM-обслуговуванню. Команда зазначає, що конкурс був складний і мав кілька етапів.
“Нас часто просять поділитись секретом, як вдалось виграти тендер на ринку, який вагомо відрізняється від тих, де вже працювали NORDLEAF. Перш за все, разом з командою ми виконали серйозну “підготовчу роботу, доклали зусиль, щоб не просто проаналізувати, а зрозуміти ринок. До того ж ми завжди стараємось йти власним шляхом, не копіювати конкурентів та пропонувати сміливі та нестандартні рішення”, – коментує Юлія Віщук, СЕО NORDLEAF.
У агенції зазначають, що виходити на новий ринок це цікавий челендж. Щоб пройти його успішно потрібно врахувати культурні та мовні особливості країни. NORDLEAF перед тим, як починати співпрацю активно досліджували Казахстан, його традиції, особливості менталітету та людей. Наприклад, які соцмережі вони використовують, що публікують, як комунікують бренди, що вони транслюють, як спілкуються з аудиторією. Такий підхід дає можливість заглибитись в особливості країни, її людей та пропонувати підходи й інструменти, які будуть ефективними на конкретному ринку.
Секрети успішного SMM для OLX Казахстан
Команда агенції зробила великий фокус на відеоконтент, швидко вловлювала усі актуальні тренди, додала рубрику лайфхаків та DIY, а також інтегрувала AI рішення в контент-стратегію. Протягом року NORDLEAF почали активно залучати команду офісу для зйомок, співпрацювати з експертами та іншими бізнесами для створення спільного контенту. Наприклад, вдалось реалізувати спільну кампанію в SMM з Glovo Казахстан, Erst & Young HR Club.
Протягом 2024 NORDLEAF також розширили пул співпраці з OLX Kazakhstan: агенція закриває запити по дизайн-задачам, копірайтингу та email-розсилкам. Команда коментує, що це найкраще свідчення якісно виконаної роботи та довіри від клієнта.
“Робота з NORDLEAF показала, що у нас спільний погляд на розвиток бренду в digital. Ми особливо цінуємо їхню гнучкість, вміння оперативно реагувати на тренди. За рік співпраці ми побачили значне зростання залученості, та позитивні відгуки від нашої аудиторії. Ця співпраця дала нам змогу посилити зв’язок із користувачами й зробити контент ще більш релевантним. Ми раді продовженню партнерства у 2025 році та впевнені, що разом зможемо досягти ще більших результатів”, – Анна Севастьянова, Senior Brand Manager OLX Kazakhstan & Uzbekistan
За майже рік співпраці NORDLEAF вдалося залучити понад 10 тисяч нових підписників для OLX Казахстан в Instagram та більш як 60 тисяч підписників в Тік-Ток. За деяким показникам агенція вже перевиконала KPI, по інших – майже реалізували їх на 100%, маючи в запасі ще місяць. Порівняно з конкурентами акаунт “OLX Казахстан” в Інстаграмі має показник ER (Engagement Rate) у 10 разів вище та є найбільш залученим .
З кінця 2024 NORDLEAF тестує для OLX Казахстан новий канал – Threads. В агенції зазначають, що вже помітили там шалений фідбек аудиторії на коментарі та якісні відмітки від користувачів, які згодом агенція використовує для комунікації.
“Нещодавно ми побачили, як у Threads хлопець ділився серією постів про свої інтерʼєрні рішення та цікаві знахідки з OLX. Він розповів історію, як він їх шукав та як переробляв для свого дому. З таких щирих історій та відміток виходять цікаві та органічні співпраці для наших соціальних мереж”, – додають в агенції.
NORDLEAF зазначають, що не стоять на місці та вже мають нові цікаві домовленості на 2025 рік. Наразі ж команда агенції веде для OLX Казахстан активний social listening, реагує на усі згадування бренду в Інтернеті. Також проявляє залученість через реакції на віральні відео інфлюєнсерів чи інших брендів, ініціюючи нові контакти.