Нано-інфлуенсери – це користувачі соціальних мереж, які мають від 1000 до 10 000 підписників і рекламують продукти на невелику, але лояльну аудиторію. Їхні фото не завжди мають ідеальну якість і обробку, тому люди бачать подібність із собою. Вони тісніше спілкуються з аудиторією і вибирають рекламувати те, що гармоніює з тематикою їхнього блогу. А ще найчастіше діляться своїм унікальним досвідом у використанні продуктів. Саме ці інфлуенсери вважаються більш щирими, відкритими та автентичними.
Все більше світових компаній звертаються до нано-інфлуенсерів за допомогою для просування у соціальних мережах. Українські бренди тепер також отримали можливість співпрацювати з нано-інфлуенсерами. Креативна та діджитальна агенція Native Media, яке є експертом у просуванні брендів через лідерів думок, стала офіційним та ексклюзивним партнером французької компанії Spitche. Платформа дозволяє перетворювати клієнтів на амбасадорів – представників бренду. Згодом амбасадори не лише представляють спільноту, а й взаємодіють із брендом у соціальних мережах, створюють контент, рекомендують продукти та послуги іншим. Таким чином, репутація та впізнаваність бренду органічно зростає. Таким чином, французька компанія Decathlon, що спеціалізується на торгівлі спортивними товарами у 45 країнах світу, після інтеграції софту у свою маркетингову стратегію збільшила охоплення більш ніж на 30%, залученість на 37% за допомогою понад 300 амбасадорів бренду.
“Україна є цікавим ринком, на якому дедалі більше міжнародних брендів розширюють свій бізнес. Native Media зі знаннями у сфері інфлуенс-маркетингу та стратегії бренду найкраще підходять для того, щоб розповідати локальним клієнтам про необмежені можливості нашої технології.” (переклад з англ.), – зазначає Кевін Марковскі, CEO в Spitche.
Завдяки цій співпраці Native Media буде допомагати українським брендам вперше використовувати програмне забезпечення для роботи з нано-інфлуенсерами та легко створювати свою спільноту амбасадорів.