Що ж нового у SMM відбулося у жовтні. В NGN.agency пильно слідкують за трендами, тож підготували корисний
дайджест
Ну перш за все,
Facebook повертає хронологічну стрічку
Користувачі самі зможуть вибрати той режим стрічки новин, який їх влаштовує:
- звичайна, куди потрапляють всі цікаві пости;
- «вибрана», де можна вибрати ті джерела, які вам цікаві, і стрічка новин буде сформована з них;
- «недавня» – пости від людей і сторінок в хронологічному порядку.
Facebook тестує нову опцію «Сусіди»
Користувачі можуть дозволити FB вибрати певне місцезнаходження для відображення повідомлень, груп, товарів і багато чого іншого від інших людей у вашому районі. Якщо Facebook викотить цю функцію, то вона дозволить платформі удосконалювати гіперлокальний таргетинг і збирати більше даних про користувачів.
В архіві Instagram з’явилась карта та календар ваших історій за останні три роки. Агенція бачить в цій новенькій функції круту можливість для різноманітних ностальгічних конкурсних механік, наприклад. Та і приємно прогорнути круті миті життя.
Instagram запускає шопінг в IGTV
Все більше можливостей для бізнесу з’являється у соцмережах. І якщо вас досі там немає, то ви ще той динозавр.
Netflix
Netflix перестав пропонувати свою 30-денну безкоштовну пробну версію. Але от наш клієнт NGN.agency – національний онлайн-кінотеатр sweet.tv не припинив. Ну просто, до слова.😂👌🏻