Головним слоганом Генерального партнера стало “Нова Пошта. Доставляємо перемоги”. Адже Нова Пошта є лідером за швидкістю й кількістю доставлених посилок, одним з найбільших роботодавців і платників податків країни, а також потужним прикладом соціально орієнтованого бізнесу. Компанія не лише наближає нашу головну перемогу, але своїм партнерством підтримує отримання креаторами перемог у рекламному змаганні.
“Для нас зовсім не дивно, що саме Нова Пошта підтримала проєкт соціально значущих комунікацій у цьому році. Компанія вже кілька років виступає партнером українських рекламних конкурсів та фестивалів, підтримуючи рекламну індустрію навіть у важкі воєнні часи”, — говорить Максим Лазебник, генеральний директор Всеукраїнської рекламної коаліції, яка є організатором UCS та КМФР.
Цього року КМФР 2023 збирає з усього світу найкращі рекламні кампанії, які спрямовані на протидію війні, агресії, геноциду, злочинам проти людства, на боротьбу з дискримінацією, з бідністю та голодом, на досягнення гендерної рівності та допомогу навколишньому середовищу, захисту тварин і дикої природи.
Нова Пошта підтримує українців як всередині країни, так й за кордоном. Щоб українці, які змушені були через війну покинути свої домівки, могли отримувати посилки від свої близьких з України, Нова пошта відкрила відділення у Польщі та Литві, найближчим часом відкриє в Румунії, Німеччині та Чехії. Компанія вже запустила власну авіакомпанію SuperNova, перші польоти якої відбудуться вже у травні.
Нова Пошта не лише підтримує економіку країни, дає роботу великій кількості працівників, допомагає ЗСУ, але ще й створює рекламні комунікації, які покликані підтримати та надихнути українців.
Так нещодавно, у київському метро з’явились надихаючі повідомлення для українців від компанії, а до Дня всіх закоханих Нова Пошта створила акаунт у Тіндері та запросила своїх клієнтів до себе на побачення. Зимова кампанія “Завтра буде” нагадала українцям, що “у цей нестабільний час є речі, в яких можна бути впевненими: завтра зійде сонце, будуть нові перемоги, буде твоя посилка… Завтра буде”.
“Нова Пошта підтримує українців, допомагає ЗСУ та всій країні у щоденній боротьбі. Креативні комунікації — невід’ємна частина нашого шляху до перемоги. Тож ми створюємо самі та закликаємо рекламодавців по всьому світі створювати соціально значущі комунікації”, — говорить Олена Плахова, директорка з управління репутацією та маркетингу, член Ради Директорів групи компаній Нова Пошта.
“Ми вдячні Новій Пошті, за те, що у складні часи вона підтримує наші ініціативи та допомагає доносити до всього світу меседж від креативників України “Make the world a better place!”. Пишаємось співпрацею з таким партнером”, — прокоментував Максим Лазебник.
Долучайтесь до КМФР 2023.
Regular Deadline — 1 квітня 2023
Оголошення переможців — кінець травня 2023