З початку поточного року adtech-стартап PRNEWS.IO виплатив видавцям новинних сайтів винагороду в розмірі 1,4 млн. доларів США. Це – гонорар за розміщення спонсорських матеріалів від компаній з різних країн світу, третя частина якого припала на 20 найпопулярніших продавців нативной реклами.
Завдяки співпраці з PRNEWS.IO бренди отримують можливість швидко і гарантовано розміщувати спонсорський контент в нативному форматі. А видавці ЗМІ в результаті цього процесу отримують винагороду.
Перевагою онлайн-сервісу є доступ користувачів до набору метрик і показників, які підтверджують якість 65 тисяч сайтів при ранжируванні в пошуковій видачі. Як показує аналіз трафіку, послугами платформи сьогодні користуються клієнти з 72 країн, більшість з яких жителі Східної Європи. Всього за 5 місяців 2021 року площадку PRNEWS.IO відвідали півмільйона користувачів.
За словами члена правління PRNEWS.IO Олександра Сторожука, бізнес все активніше користується послугами системи, оцінивши її переваги у вигляді зручного інтерфейсу, економії часу і гарантованого розміщення PR-матеріалів по всьому світу. Це одночасно вирішує кілька завдань. В тому числі, оптимізує кількість співробітників відповідного напряму в компанії і дає можливість видавцям співпрацювати з передплаченими замовленнями брендів.
“Наша команда аналізує масштаб і кількість локальних медіа, які потребують диверсифікації джерел доходу, і розуміє, яку велику кількість роботи на цьому шляху має бути PRNEWS.IO”, – коментує Олександр Сторожук.
PRNEWS оперує в Естонії і має офіс розвитку в Україні. Компанія є сервіс-провайдером програми електронного громадянства Естонії – e-Residency.