NetSolid Investments проінвестував €200K у €2M Pre-A раунд PromoRepublic.
PromoRepublic — SaaS рішення для корпорацій, що допомагає стандартизувати та автоматизовувати продажі через соціальні мережі.
PromoRepublic надає франчайз-брендам можливість завойовувати клієнтів на місцевому рівні за допомогою інтелектуального маркетингового софту «все в одному».
Сьогодні компанія активно розвивається на ринках Північної Америки та Великобританії. Серед клієнтів — Expedia Group, Curves International, Mannatech, doTERRA, EZCORP.
Компанія має близько 50 співробітників та підрядників, офіси у Хельсінкі, Києві, Лондоні та Нью-Йорку.
«Для нас дуже важлива підтримка інвесторів для масштабування та завоювання лідерства категорії розподіленого локального маркетингу» — зазначає генеральний директор PromoRepublic Макс Печерський.
Компанія планує підняти А раунд до кінця року.
«Ми раді приєднанню Максима та його команди до нас.
Команда має чітке value proposition та відпрацьований sales процес, тож ми віримо у значне зростання Promorepublic до кінця 2022 року.» — уточнює Investment manager Дмитро Река.
Про інвестиційний фонд:
NetSolid Investments — український інвестиційний фонд. Інвестує в експертів та проєкти фінанси та власну експертизу.
Фокус інвестування: affiliate marketing, traffic products, marketplaces, platforms, saas, apps, other digital marketing products.
Раніше ми писали, що Інвестиційний фонд Netsolid Investments готовий вкладати в українські компанії до 1,5 млн доларів. Шукає проекти в digital marketing.