Українське агентство Netpeak Ukraine (частина групи IT-компаній Netpeak Group) увійшло в ТОП-20 світових агентств, які пропонують якісні послуги з аналітики, інтеграції, управління, стратегії, вивчення та візуалізації даних за версією міжнародного The Drum Recommends. До речі, відмітимо це єдина компанія в списку, яка має офіси в Україні.
За словами операційного директора Єгора Дем’янкова, один із пріоритетних напрямків власного маркетингу агентства — системна робота з міжнародними платформами-агрегаторами, які займаються оцінкою бізнесу на основі відгуків клієнтів, портфоліо та загальної видимості компанії на ринку тієї чи іншої послуги (наприклад, G2, Clutch, Goodfirms, Upcity, Drum Recommends тощо). Такі інструменти показують високу ефективність у формуванні довіри до бренду в іноземних партнерів. Видання The Drum має широке охоплення маркетинг спеціалістів компаній зі всього світу, які обирають собі партнерів для посилення digital напрямку. Знаходження в цій підбірці — це підтвердження високого рівня нашої експертизи в направленні аналітики.
Нагадаємо, The Drum провідне світове видання у галузі маркетингу та медіа розробили для маркетологів компаній The Drum Recommends — сервіс, який збирає об’єктивні та перевірені відгуки про міжнародні агенції.
Коментар про роль аналітики для бізнесу:
Останні декілька років у світі спостерігається тренд на data driven підхід у веденні та прийнятті ключових рішень для бізнесу. Аналіз великого масиву даних про ринок, конкурентів, продукт, вашого споживача допомагає в рази зменшувати дистанцію до досягнення фінансових бізнес-цілей компанії. На мою думку, одна із найпоширеніших помилок багатьох українських фаундерів в тому, що вони не використовують всі можливості доступного інструменту Google Analytics як джерела інсайтів про патерни поведінки їхнього споживача. А майбутнє оновлення до Google Analytics 4 з 1 липня відкриє ще більше можливостей для бізнесів різних рівнів. Навіть маленькі компанії зможуть будувати наскрізну аналітику зі синхронізацією з хмарними базами даних та комплексну багатоканальну маркетингову звітність бізнесу. Згодом Google Analytics 4 стане незамінним інструментом для фаундера, адже там можна буде побачити комплексну картину не лише про ваш маркетинг, але і про вашу компанію: ключові цифри з продуктової аналітики, бізнес-показники. Тому якщо говорити про майбутнє аналітики в найближчі п’ять років, то вона стане розглядатися у бізнесі як окремий тип інвестицій для досягнення фінансових цілей компанії. – зазначає Олександр Конівненко, Head of Web Analytics у Netpeak Ukraine.