Фестиваль Cannes Lions є одним з найпрестижніших світових заходів у галузі реклами та маркетингу. Цей фестиваль щорічно відбувається і збирає разом впливових професіоналів з усього світу, які працюють у сфері креативної комунікації.
На фестивалі Cannes Lions (2023) “Torrents of Truth” отримав 5 шорт листів у Creative Data у категорії Data-enhanced Creativity, у Media Channels в категоріях Use of Audio Platforms та Single-market Campaign, у Sustainable Development Goals в категорії Peace, Justice and Strong Institutions, а також у Creative Strategy у категорії Market Disruption. Цей проєкт був створений у найнапруженіші дні березня-квітня 2022 року, у колаборації двох команд Nebo ideas agency та 72andSunny. Проте важкі часи не сприяли погіршенню праці над ним, а навпаки надали сміливості та ще більшої мотивації створити щось дійсно креативне та спонукаюче до дій.
За кілька місяців до цього “Torrents of Truth” здобув золото на фестивалі Clio Awards у номінації “WPublic Relations Real Time Response” та два срібла у номінаціях «Public Relations Cause Related» і «Public Relations Public Affairs».
На фестивалі Shorty 2023 цей проєкт переміг у Pro Bono та Emerging Platform та взяв золото у категорії Local Campaign.
Nebo ideas agency не стоїть на місці, а постійно розвивається та робить колаборації. Вони готові до нових знайомств з цікавими людьми з рекламної індустрії для співпраці та створення крутих проєктів разом, тож будуть раді об’єднатися зі стратегами, аналітиками, дизайнерами або тими, чия рекламна спеціалізація ще мало кому зрозуміла. Nebo чекає на вас — hello@nebo.email
Здатність Nebo ideas agency створювати проєкти, які просто захоплюють дух, безмежна! У поєднанні з новими творчими розумами вона (співпраця) виливається у справжній креативний вибух, який приносить не лише захоплюючі результати, а й нагороди на різноманітних фестивалях!