Розпочався прийом робіт на другий відкритий конкурс National Creative Contests. Тема конкурсу «Об’єднана Україна» має на меті створити креативні комунікації, які сприятимуть суверенітету України та підтримають людей у щойно звільнених та тимчасово окупованих територіях.
Головними завданнями конкурсу є створити комунікацію, яка мотивує продовжувати мирний опір, планувати мирне майбутнє в складі України та нагадуватиме, що люди не забуті.
Конкурс відкритий для всіх українських учасників рекламно-комунікаційного ринку як досвідчених, так і молодих креаторів. Участь у конкурсі — безкоштовна.
Для участі в конкурсі необхідно створити ідею або концепцію комунікації, яка не була реалізована для жодного із замовників.
Переможці конкурсу володітимуть правом безкоштовної участі у конкурсній програмі Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2023. Бали, отримані на National Creative Contests, будуть зараховані до Національного рейтингу креативності та майстерності 2023.
З деталями брифу можна ознайомитись за посиланням.
Ключові дати:
- Дедлайн прийому робіт — 9 січня 2023
- Робота журі — 11-18 січня 2023
- Оголошення переможців — 23-24 січня 2023
National Creative Contests — це три незалежні рекламні конкурси, кожен з яких має задану тематику пов’язану з війною в Україні або з іншими соціально важливими питаннями для України. Конкурси проходять в рамках Ukrainian Creative Stories 2023.
Теми брифів для конкурсів складено ВРК для одного з партнерів: міжнародних програм технічної допомоги, фондів, донорів, державних установ. Партнер, для якого створено певний бриф, буде ознайомлен з усіма конкурсними роботами, незалежно від результату конкурсу, для можливої подальшої співпраці.
Нагадаємо, що збір робіт на перший конкурс National Creative Contests завершився 5 грудня, до конкурсу було подано 40 робіт від 32 учасників. Переможці першого конкурсу стануть відомі вже 19–20 грудня 2022.