Молочна компанія “Галичина” випустила продукцію, на етикетках якої розмістила видатні роботи українських митців. Бренд прагне подякувати всім, хто створює та несе додому українську культуру.
Молочна компанія “Галичина” завжди імплементує складову української культури у свої рекламні кампанії. Раніше бренд презентував пляшки з назвами українських регіонів та створив “Словник Егокання”, що познайомив споживачів з автентичним карпатським співом.
Нова кампанія — не виключення. Цього разу “Галичина”, у співпраці з креативною агенцією Bickerstaff.346, перетворила етикетки молока на своєрідну мистецьку галерею. Так, на пляшках з’явилися картини Олександра Мурашка, традиційні візерунки косівської кераміки, музична спадщина Назарія Яремчука та Миколи Петренка.
Кожна етикетка містить QR-код, що веде на сайт кампанії. Там зібрані посилання на представників різних сфер української культури — від підприємництва й волонтерства до літератури та кухні. Таким чином “Галичина” прагне не лише зберігати, а й популяризувати багатство української культури, відкриваючи нові імена завдяки власній продукції.
“Культура живе, поки ми передаємо її далі — через побут, мову, звички, музику, стиль і навіть покупки. Саме тому в новій кампанії “Галичина” дякує всім, хто несе українську культуру додому: тим, хто її творить, зберігає, переосмислює. Тим, хто з нею себе асоціює, підтримує і поширює,” — коментують представники бренду.
Оновлене пакування вже доступне на полицях магазинів. Тепер кожен і кожна можуть принести додому частинку української культури — і молочної культури “Галичини” теж.