Зростання користувацької бази TikTok випереджає всі інші соціальні платформи. TikTok був завантажений 100 мільйонів разів в період з 20 березня по 28 квітня 2020 року, під час самоізоляції, що значно збільшило і без того популярність даної платформи.
Читайте: Соціальні мережі, найпопулярніші в Україні і країнах світу 2020
У той час як багато хто планує збільшити свої інвестиції в цифрові канали, такі як Instagram, YouTube і Google, які мають підтверджену репутацію, маркетологи також прагнуть збільшити свої інвестиції в нові канали, такі як TikTok, згідно з новим звітом WARC.
Зростання популярності TikTok на початку року
TikTok – новачок в блоці соціальних мереж і, можливо, другий після Zoom, якому найбільше пощастило з Covid-19. За оцінками, кількість активних користувачів до вірусу складало 800 мільйонів (джерело: datreportal.com), що значно перевершує Snap і Twitter. Протягом декількох тижнів під час самоізоляції, за оцінкою Apptopia, TikTok був завантажений 100 мільйонів разів в період з 20 березня по 28 квітня.
TikTok став платформою для взаємодії брендів з аудиторією. Саме цей недавній сплеск привертає увагу маркетологів і їх бюджети.
Оскільки статистика використання відео продовжує зростати в усіх сферах життя, від розваг до новин, воно стають все більш востребовании для маркетологів. При оцінці того, як і де маркетологи планують використовувати відео, звіт Wyzowl’s State of Video Marketing 2020 показав, що Youtube, Facebook і LinkedIn були найбільш популярними з розміщення відео, але саме реклама на TikTok була найуспішнішою у 66% респондентів.
Третина (33%) респондентів заявили, що в наступному році вони збільшать свої інвестиції в платформу (чиста зміна бюджету на 31%). Це означає, що понад дві третини маркетологів і агентств, що інвестують в TikTok, в наступному 2021 році збільшать свої витрати.
TikTok для бізнесу
TikTok вже випустила платформу самообслуговування для покупки реклами з гнучкими щоденними бюджетами, таргетингом і налаштуваннями, що не надто відрізняються від Facebook. Ви також можете оплачувати свої оголошення за допомогою кредитної картки.
Читайте: TikTok для бізнесу і не тільки, як працює реклама на платформі мікро-відео
TikTok не розкриває публічно ціни на свої рекламні інструменти і рішення, але каже, що ціни засновані на тому, чого хоче досягти бренд, і на масштабах своєї кампанії. На його власному веб-сайті детально описані деякі вимоги до бюджету, наприклад, мінімум 50 доларів як для денних бюджетів кампанії, так і для загальних бюджетів. Digiday недавно повідомив, що розцінки на рекламу TikTok на основі CPM були низькими під час рецесії в порівнянні з Facebook.
Більшість маркетингових продуктів на TikTok For Business пропонувалися і раніше, за винятком нового ефекту AR (додаткова реальність). TikTok очікує його запуску в третьому кварталі 2020 року. Цей ефект буде називатися рекламою AR Brand Effect. Він дозволить користувачам TikTok додавати в свої відео інтерактивні візуальні ефекти, надані рекламодавцями. У рекламі зазначено, що нові користувачі приєднаються до команди TikTok AR Effect і «будуть створювати інноваційні ефекти і можливості доповненої реальності на мобільних пристроях для TikTok».
TikTok також розгортає новий формат реклами для впливових осіб, який дозволяє творцям прикріплювати кнопку із закликом до дії до своїх відео. Тоді він буде безпосередньо пов’язаний з сайтом рекламодавця. Комбінація цього і AR-реклами може бути як раз тим, що може зацікавити впливових осіб, які скаржилися на обмежені можливості отримання доходу на платформі.
Програма Creator Fund
Крім додаткової реальності платформа запланувала запуск і інших нововведень. У серпні 2020 року, платформа TikTok відкриває компенсаційну програму Creator Fund для впливових осіб, які створюють кращий контент на платформі. Є багато «суперзірок» TikTokers, у яких є величезна кількість передплатників (сьогодні найбільш популярним інфлюенсером TikTok є Чарлі Д’Амеліо з більш ніж 50 МІЛЬЙОНАМИ шанувальників). Ці впливові особи створюють унікальний контент, щоб надихнути свою аудиторію, розширюючи цільову аудиторію для багатьох брендів.
Щоб винагородити цю роботу платформа відкриє програму Creator Fund. TikTok виділив бюджет в 200 мільйонів доларів на перший рік, що дасть можливість платити кращим творцям контенту.
Творці контенту TikTok повинні будуть відповідати кільком критеріям. Хоча не всі з них ще детально розкриті, ми вже знаємо, що користувачам необхідно бути не молодше 18 років, мати певну кількість передплатників і відеопостів.
Поява цієї компенсаційної програми показує, що соціальна платформа розробила справжню стратегію. Це можна пояснити кількома моментами, зокрема тим фактом, що TikTok хоче продовжити успішну тенденцію, яка вже створена навколо програми. Оскільки конкуренція залишається жорсткою з тих пір, як Instagram представив Reels, творці роблять все для того, щоб утримувати своїх топових користувачів.