Боти-месенджери – це не далеке майбутнє, а реальне сьогодення, яке вже перевірене і добре працює. Відкриті тарифи, швидка окупність інвестицій, збільшення конверсій, економія маркетингового бюджету, більше залучення – це чат-боти сьогодні. До всіх цих плюсів, у оголошень в месенджері Facebook показники відкриття на 500% вище, а рейтинг кліків на 300% вище, ніж в звичайних електронних листах.
Чому чат-боти і як це працює?
Чат-робот може допомогти вам автоматично спілкуватися з вашими клієнтами, які перебувають на Facebook (більше 2 мільярдів чоловік). Люди використовують чат Facebook не так, як електронні листи. Вони знаходяться на Facebook весь день, і вони отримують негайне повідомлення, якщо хтось відправляє їм повідомлення. Вони люблять писати повідомлення або відповідати. Messenger важливий, тому що саме там люди спілкуються зі своєю сім’єю і друзями. Все більше і більше людей також використовують чат Facebook, якщо у них є питання до компанії, і вони частіше спілкуються, ніж дзвонять або пишуть по електронній пошті.
Сьогодні тільки 15% маркетологів використовують ботів Messenger, але 51% планують використовувати ботів Messenger в наступному році. Таким чином, ці боти пройшли довгий шлях, але все ще є зростаючою технологією на ранній стадії. Маркетинг в Messenger і спілкування з ботами надають величезні можливості для маркетологів. Будь-то канал зв’язку, де люди обмінюються короткими простими повідомленнями, будь-то FB Messenger або Viber і WhatsApp, зараз дуже популярний.
Що ви можете зробити з чатботом?
- Залучати учасників під час заходу;
- Генерувати якісні продажі;
- Повторно залучати потенційних клієнтів;
- Забезпечити швидку підтримку клієнтів;
- Та інше…
В даний час більшість людей не програмують ботів Messenger, щоб відповісти на будь-яке питання, який споживач може задати вашому бренду. Замість цього боти працюють подібно цифровим маркетинговим кампаніям. Наприклад, боти можуть працювати з вашими веб-воронками і підписками на електронну пошту. Ви також можете запрограмувати автоматичні відповіді на певні речі, які люди можуть вводити в Messenger.
Іншими словами, сьогодні боти пропонують можливість створювати маркетингові кампанії в Messenger, де знаходиться ваша аудиторія. З ManyChat ви можете почати роботу з ботами за 10 доларів в місяць, і він призначений для компаній, які не можуть дозволити собі величезну команду розробників для створення бота своєї мрії.
Щоб використовувати ботів Messenger в своєму бізнесі зараз, потрібно визначити мету, таку як залучення клієнтів, пошук потенційних клієнтів або збільшення продажів.
Сьогодні існує безліч каналів на youtube з докладними уроками настройки і використання чатбот Manychat.
Основні кроки по роботі з чатом
Крок 1. З’єднайте свою сторінку з Manychat
Натисніть на кнопку «Додати сторінку» в верхньому лівому кутку і дайте дозвіл на ваш Facebook. Потім виберіть сторінку, з якої ви б хотіли познайомитися з Manychat (ви хочете відправляти повідомлення). Ви можете підключати тільки ті сторінки, для яких ви є адміністратором.
Крок 2. Привітання
Привітання є першим повідомленням. Коли хтось відправляє вам повідомлення в перший раз, він побачить цей текст.
Перше повідомлення, яке бачать люди, ну приклад:
“Ласкаво просимо. Велике спасибі за ваш інтерес до нашої безкоштовної медитації йоги. Натисніть нижче, щоб завантажити. Насолоджуйтесь».
Це коротке і приємне формулювання важливе для Messenger.
Нижче привітального повідомлення люди бачать дві кнопки. Один каже: «Отримай безкоштовну медитацію», а інший – «Ні, дякую», якщо людина натиснула на оголошення помилково.
Ви можете налаштувати повідомлення на основі оголошення. Іншими словами, не всі взаємодіють з одним і тим же ботом, коли спілкуються з вами через Messenger. Щоб підключити вітальне повідомлення до об’яви, ви використовуєте JSON Growth-інструмент ManyChat Facebook Ads, який дає фрагмент коду, який ви вводите в Facebook під час налаштування оголошення.
The Ultimate Guide To Messenger Marketing and Facebook Chatbots
Після того, як користувач натисне кнопку «Отримати безкоштовну медитацію», ви можете попросити людей вказати їх адресу електронної пошти, якщо ці дані важливі для вас. Наприклад, бот може сказати: «Швидке питання, яка ваша краща адреса електронної пошти? Ми надішлемо вам корисні матеріали з йоги, які допоможуть поліпшити вашу практику». Це додаткова вигода для обміну вашою адресою електронної пошти.
Вигідно для вас те, що поділитися адресою електронної пошти в Messenger набагато простіше, ніж через веб-форму. Коли ви працюєте в Messenger, коли ви говорите адресу або адресу електронної пошти, з’являється кнопка з адресою електронної пошти, яку користувач записав в Facebook. Щоб поділитися своєю електронною поштою, люди можуть просто натиснути цю кнопку замість того, щоб вводити свою адресу електронної пошти, що дуже важливо. Процес набагато простіший. Крім того, якщо ви керуєте поштовим маркетингом за допомогою інструменту автоматизації, ви можете інтегрувати його з ManyChat, щоб отримана вами електронна пошта прямувала прямо в вашу поштову систему.
Після того, як хтось поділиться своєю електронною поштою, бот відправить наступне повідомлення в послідовності, яка дякує користувачу за електронну пошту і ділиться пропозицією.
Наприклад, бот може сказати:
«Велике спасибі. Ще дещо. Чи зацікавлені ви в отриманні медитації з гідом кожен день? Доведено, що йоги повинні йти в ногу зі своєю практикою. Це всього $ 10 в місяць».
Нижче повідомлення «Так» і «Ні».
Іншими словами, перевівши традиційну послідовність оголошень ведучого покоління в Messenger, ви можете зробити пропозицію протягом 20 секунд після першого взаємодії з вашим оголошенням. Крім того, ваша пропозиція не нав’язлива. Пропозиція має сенс і актуальність, бо ця людина тільки що скачала безкоштовну медитацію. Навіть якщо користувач натискає «Ні», ви все одно можете поділитися корисним контентом, щоб продовжити «подорож» клієнта в Messenger.
Крок 3. Повідомлення за замовчуванням
Ви можете встановити ключові слова в Manychat, на які бот відправляє автоматичну відповідь (наприклад, слово «спасибі» може викликати таку відповідь, як «Ласкаво просимо»). Якщо Manychat не розуміє, що говорять люди (наприклад, вони вводять питання), він надає відповідь за замовчуванням.
Після реєстрації в ManyChat вам потрібно прописати ключові слова в розділі «Ключові слова» для старту і для закінчення листування в месенджері. Коли людина отримує посилання і пише вам в месенджер «ключове слово», наприклад, «привіт», ви прописуєте яка мета повинна відбутися, то є якийсь текст що він прочитає в месенджері. Послідовність тексту ви прописуєте самі action 1, action 2 (за прикладом йоги). В кінці листування він може відписатися від розсилки словом «Стоп», наприклад.
До вашого тексту в повідомленні ви можете прикріплювати картинки, відео, файли та інше. Після складання повідомлення ви можете відправити пробний тест.
Це лише деякі основні налаштування. Більш детально ви зможете все розібрати по відео-урокам на ютуб.
Як ви можете перевести процес реєстрації на ваш вебінар через чат-бот Messenger?
Крок 1. Коли хтось натискає на оголошення або публікацію в Facebook, щоб підписатися на ваш вебінар, бот Messenger може допомогти їм пройти реєстрацію. При використанні бота Messenger користувачеві не потрібно заповнювати форму, і бот може навіть попросити людей додати подію до свого календаря і нагадати людям за 5 хвилин до його початку, що значно підвищує відвідуваність.
Якщо у вас є список адрес електронної пошти, ви можете відправити електронний лист, в якому учасники зможуть вибрати, чи слід зареєструватися через веб-форму або Messenger. Наприклад, ваша електронна пошта може містити посилання, створене за допомогою інструменту зростання URL-адреси ManyChat. Люди, які клацають URL-адресу Messenger, потім направляються в процес реєстрації в Messenger.
Крок 2. Реєстрація на основі ботів і наступні дії: Бот починається з основних питань, таких як «Як називається ваша компанія?» І «Який URL вашого сайту?»
Потім бот запитує: «Скільки людей працює у вашій компанії? Це допоможе нам відправити вам більш корисний контент».
Щоб завершити реєстрацію, бот скаже: «Останнє, що потрібно для завершення реєстрації: який у вас номер телефону?». Після того, як ви дали їм свій номер телефону, приходить повідомлення про підтвердження: «Дуже добре, ви зареєстровані на 4-х денний вебінар по Facebook».
Кілька днів по тому ви отримуєте нагадування про те, що захід розпочнеться на наступний день, з пропозицією додати цю подію до свого календаря. У бота варіанти для загальних додатків календаря: Apple, Google і Outlook. Ви просто натискаєте один, щоб додати подію до свого календаря.
Безпосередньо перед початком заходу ви отримуєте повідомлення:
«Ласкаво просимо на початок 4-х денного вебінару по Facebook. Це буде приголомшливий тиждень. Натисніть нижче, щоб почати перегляд».
Висновок простий, відповідати на питання в Messenger простіше, ніж відвідувати страшну веб-сторінку і заповнювати поля форми.