Заснована в 1854 році компанія з продажу розкішного одягу і модних аксесуарів Louis Vuitton є провідним гравцем в сегменті одягу, готових виробів зі шкіри, годинників, взуття, прикрас і сонцезахисних окулярів. Бренд LV працює більш ніж в 60 країнах світу з більш ніж 500 магазинами в цих країнах.
Протягом 6 років поспіль він визнавався найдорожчим брендом у сегменті розкоші у всьому світі. Деякі з впливових прихильників бренду LV – Майкл Фелпс, Анджеліна Джолі, Боно, син Уілла Сміта Джейден. Бренд LV в 2020 році був оцінений в 47,2 млрд доларів і посів 9-е місце (увійшовши в 10-ку) в списку найдорожчих світових брендів Forbes. У січні 2021 року холдинг Louis Vuitton придбав легендарну ювелірну компанію Tiffany & Co за 15,8 мільярда доларів.
Станом на сьогоднішній день, в компанії існує кілька маркетингових стратегій, таких як інновації продуктів, маркетингові інвестиції, обслуговування клієнтів і т. і., які допомогли бренду рости і розширюватися.
Історія бренду Louis Vuitton:
Louis Vuitton – один з найстаріших і відомих брендів модної індустрії. Він був заснований в 1854 році дизайнером шкіри Louis Vuitton. У 20 столітті компанія була лідером у виробництві тонкої шкіри. Працюючи з розкішними товарами, вона розширила свою мережу в 50 країнах, відкривши більше 460 магазинів.
З 2006 по 2012 рік він був визнаний найдорожчим у світі в списку люксових брендів. Louis Vuitton пропонує ідеальне поєднання якісних шкіряних виробів ручної роботи та машинного виробництва для нішевого сегменту споживачів. З метою збереження навколишнього середовища і скорочення викидів парникових газів, Louis Vuitton найняв архітекторів і спроектував магазини, які споживають найбільш оптимальну енергію, знизивши споживання енергії на 50% в період з 1995 по 2010 рік, забезпечуючи привабливе освітлення в магазинах.
Стратегія просування та реклами Louis Vuitton
Стратегія просування та реклами в маркетинговій стратегії Louis Vuitton полягає в наступному:
Louis Vuitton залучає до своїх маркетингових кампаній відомих музикантів, акторів і моделей. Деякі з відомих особистостей, які були пов’язані з брендом, – це Дженніфер Лопес, Кейт Мосс тощо. Louis Vuitton – це люксовий бренд, і тому знаменитості краще емоційно зв’язуються зі знаменитостями. У своїх маркетингових кампаніях, компанія також привертала таких знаменитостей, як Андре Агассі і Штеффі Граф. Його основне джерело просування – друковані ЗМІ. У космополітичних містах для компанії найкраще працюють журнали і рекламні щити. Ексклюзивність бренду відбивається в модних журналах, які читає елітний клас. Louis Vuitton не використовує телебачення як засіб просування в першу чергу тому, що вважає за краще залишатися люксовим брендом і хоче, щоб його бачив певний клас людей. Таким чином, він звертається до своєї цільової аудиторії безпосередньо, а не по декількох каналах. Отже, мова йде про маркетинг-міксі Louis Vuitton.
Продуктова стратегія Louis Vuitton
Продуктову стратегію і склад маркетингової стратегії Louis Vuitton можна пояснити наступним чином:
Louis Vuitton – це розкішний бренд преміум-класу, який продає кращі товари. Він виробляє вироби зі 100% чистої шкіри і приділяє особливу увагу тому, щоб дизайн і зовнішній вигляд виробу не були легко відтворюваними. Louis Vuitton свідомо вибрав виробництво тільки ручної роботи, а не машинного виробництва. Компанія наймає найкращих майстрів і гарантує, що продукт буде повністю унікальним. Компанія веде облік всіх своїх дизайнів і виробів, щоб уникнути підробок. Louis Vuitton виробляє найкращі сумки, унікальні сукні, дизайнерське взуття та вишукані годинники. У них також є інший асортимент товарів, таких як гаманці, окуляри, прикраси, шарфи, портфелі, ремені тощо. Все це поширюється на продукти, що входять в маркетинговий комплекс Louis Vuitton.
Ціноутворення
Звичайні споживачі вважають вартість завищеною. Однак Louis Vuitton воліє оцінювати себе за вартістю, а не за ціною, тому вони вважають за краще маркувати свою продукцію на дуже високому рівні. Цінність означає вигоду, яку споживачі отримують за те, що вони дають. Louis Vuitton пропонує покупцям дорогі товари завдяки своїй якості та бренду. Його висока ціна змушує споживачів відчувати себе частиною ексклюзивного суспільства, коли вони носять сумку Louis Vuitton.
Точки продажу
Для Louis Vuitton за краще не продавати свою продукцію в універмагах, а замість цього відкривати окремі елітні магазини Louis Vuitton. Їх рішення обмежити канал збуту зроблено для того, щоб споживачі відчули, що Louis Vuitton – цінний продукт, оскільки його магазинів мало.
Причини успіху Louis Vuitton
1. Ідеальний баланс між традиціями та інноваціями
Якщо спочатку створення в 1854 році продукція компанії в основному складалася зі скринь і валіз, то сьогодні знаменитий логотип LV можна зустріти на одязі, взутті, парфумерії, годинниках, прикрасах, аксесуарах, сонячних окулярах і навіть книгах.
Особливий напрямок в політиці компанії – персоналізація і дизайн товарів на замовлення, що дозволяє навіть найвимогливим клієнтам отримати саме те, що вони хочуть.
2. Збереження іміджу «Ідеальної якості ручної роботи»
Не тільки різноманітний асортимент зробив Louis Vuitton тим, чим він є сьогодні. Кожна модниця скаже вам, що найвища якість виробів ручної роботи – ось що робить LV таким унікальним.
Що відрізняє їх від інших, так це те, що вони є зразками майстерності в епоху дешевого масового виробництва.
Цікавий факт в тому, якщо ви очікуєте, що ручна робота означає, що робиться «тільки вручну», ви помиляєтеся. У 2010 році Управління по стандартам реклами (ASA) постановило, що рекламна кампанія «ручної роботи» Louis Vuitton вводить в оману, тому що насправді вони також використовували швейні машини.
Однак цей невеликий інцидент не зіпсував репутацію LV як компанії, віддану якості. LV стверджував, що використання ручних швейних машин було частиною того, що, як очікується, буде вважатися «ручною роботою» в 21 столітті.
3. «Ексклюзивна серія» робить вироби LV більш бажаними
Ексклюзивність їх продукції – ще одна причина успіху Louis Vuitton. Коли ви знаєте, що серія обмежена, ви не відкладаєте покупку, а поспішаєте купити, поки вона доступна.
Ексклюзивність може не означати унікальність, але ви знаєте, коли купуєте виріб з ексклюзивної серії, це не предмет масового виробництва, який також будуть носити на вулиці перехожі. Це основна причина, по якій люди витрачають великі гроші на сумку, яка продається протягом обмеженого часу.
Ексклюзивні серії випускаються з різних приводів і по різних каналах продажів. Наприклад, з нагоди показу Louis Vuitton Cruise 2017 обмежений вибір сумок з колекції був доступний для покупки в Інтернеті. Купуйте зараз, або воно піде назавжди!
4. Розроблено і просувається кращими талантами і знаменитостями
Один із секретів успіху LV полягає в тому, що її продукти розробляються і просуваються кращими талантами і знаменитостями.
Протягом багатьох років в LV були залучені провідні імена індустрії моди, такі як Хельмут Ланг, Аззедін Алайя, Сибілла, Маноло Бланік, Вів’єн Вествуд, Ісаак Мізрахі, Стівен Спроус і Ромео Джильи.
Навіть початківець маркетолог знає, що у вас може бути ідеальний продукт, але без адекватного просування ви нікуди не подінетеся.
Так як же просувати гламурні предмети розкоші? Звичайно, з гламурними моделями і знаменитостями.
Протягом багатьох років в кампаніях LV знімалися як відомі, так і нові моделі, такі як Еммі Рапп або Ксав’є Долан, а також такі знаменитості, як Дженніфер Лопес, Ума Турман, Анджеліна Джолі, Шон Коннері, Михайло Горбачов, Фаррелл Вільямс і Каньє Уест .
Це не просто ще одна компанія з виробництва сумок, взуття і одягу, це Святий Грааль предметів розкоші. Ви можете вважати себе щасливчиком, якщо отримаєте привілей володіти будь-яким з цих виняткових продуктів.