Об’єднання зусиль з метою прокласти шлях до досвіду розширеної реальності наступного покоління.
LG Electronics (LG) посилює стратегічну співпрацю з глобальним технологічним центром Meta Platforms, Inc. (Meta), щоб прискорити свої доробки з розширеної реальності (XR). На меті об’єднати сильні сторони обох компаній в різноманітних продуктах, контенті, послугах і платформах, аби впровадити інновації в клієнтський досвід для процвітаючого віртуального простору.
Налагодження співпраці XR із Meta
28 лютого вище керівництво LG, в тому числі генеральний директор Вільям Чо та президент компанії Home Entertainment Пак Хьон Сей, зустрілися з засновником і генеральним директором Meta Марком Цукербергом у вежах-близнюках LG, що розташовані в Юідо, Сеул. Ця зустріч збіглася з туром Азією Цукерберга. Під час двогодинної сесії обговорювали бізнес-стратегії та міркування щодо розробки пристроїв XR нового покоління. Генеральний директор Чо, ознайомившись з гарнітурою Meta Quest 3 і розумними окулярами Ray-Ban Meta, виразив неабияку зацікавленість у демонстрації передових технологій Meta, особливо зосередившись на великих мовних моделях Meta та потенціалі для інтеграції ШІ на пристрої.
Відкриття шляху до розширеної реальності наступного покоління
Як передбачає LG, об’єднавши платформу Meta з власними можливостями контенту/сервісу телевізійного бізнесу, можна сформувати особливу екосистему в домені XR, який є одним із нових напрямків бізнесу компанії. Крім того, поєднання різноманітних основних технологічних елементів Meta з передовими можливостями продуктів та якості LG обіцяє істотну синергію в розробці пристроїв XR наступного покоління.
Пристрої XR ознаменували персональними пристроями наступного покоління, що здатні обійти обмеження мобільних екранів стосовно занурення та інтуїтивності. Пристрої, які можна носити, пропонують потенціал для значного розширення взаємодій зі споживачами. Як попередньо зазначив генеральний директор Чо:
«Ми вбачаємо перспективи для персональних пристроїв наступного покоління на бізнес-арені XR».
Постійне доповнення портфоліо шляхом відбору та концентрації
Впродовж останніх років LG стратегічно зосередила ресурси на перспективних сферах майбутнього з очікуваним високим зростанням, намагаючись мінімізувати маргінальний бізнес на основі ринкової динаміки та стратегічних оцінок. Співпраця з Meta узгоджується з цією стратегією, адже спрямована на впровадження інновацій у клієнтський досвід у майбутньому віртуальному просторі, передбачаючи повномасштабний розвиток ринку XR.
Минулого року LG оприлюднила бачення Future Vision 2030, окресливши довгострокову мету перетворитися на компанію розумних рішень для дому, яка зможе безперешкодно об’єднувати та розширювати користувацький досвід у різних сферах, включаючи домашні, комерційні, мобільні та віртуальні простори. У межах організаційних перестановок наприкінці року всередині компанії Home Entertainment створили спеціалізований бізнес-підрозділ XR, щоб прискорити пошук нових підприємств на арені віртуального простору.