Зі слоганом «Я – виробник повітря» ( «I am an Air Maker»), в Німеччині стартувала кампанія по запуску першого продукту Coway в Європі.
З моменту початку пандемії COVID-19 наявність чистого повітря грає все більш важливу роль в свідомості людей. Як наслідок, попит на очищувачі повітря також виріс, створивши сприятливі умови для Coway, лідера південнокорейського ринку очищувачів повітря і води, для затвердження на європейському ринку. Для запуску бренду і першого продукту в Європі Coway привернула інтегровану команду Serviceplan і Plan.Net.
Пандемія змінила не тільки ринки, але і ринкову активність. Наприклад, в Німеччині кількість пошукових запитів про очисники повітря зросла на 300% (Google Vertical Trend Reports, листопад 2020 р.). Це ідеальний час для Coway, лідера ринку очищувачів повітря і води в Південній Кореї, щоб продовжити свою історію успіху в Європі. З моменту свого заснування в 1989 році компанія Coway вже успішно розширила свою діяльність в США і в азіатському регіоні, запустивши свій бренд очищувачів повітря Airmega.
Маючи в своєму розпорядженні найбільший в світі R&D центр в області технологій очищення води та повітря, компанія гарантує, що її інноваційні продукти відповідають найвищим стандартам якості, а також здатні завоювати довіру німецьких споживачів, які надають особливого значення якості та екологічності побутової техніки.
Спільно з інтегрованою командою Serviceplan Group, Coway прагне заручитися підтримкою до продуктів німецького і, в кінцевому підсумку, європейського ринку. Комплексна стратегія за поданням бренду Coway і запуску його продуктів включає стратегію просування бренду, адаптацію текстів, забезпечення присутності на ключових веб-ресурсах і Amazon, а також в області пошуку, соціальних мереж, маркетингу впливу і PR.
Перша кампанія по запуску продукту в Німеччині стартувала зі слоганом «Я – виробник повітря!» В основі ідеї лежить основний принцип компанії – допомагати клієнтам домогтися більшого благополуччя і вести більш здоровий спосіб життя за рахунок якісного і чистого повітря. Крім нового веб-сайту і присутності на Amazon, кампанія супроводжується підтримкою впливових осіб в соціальних мережах, в онлайн-рекламі і на радіо.