Корейська косметика з’явилася на нашому ринку відносно недавно і ще не втратила новизни як продукт і як ідея. Тому вона цікава для користувачів косметики, і для вкладення коштів виглядає цілком привабливо. Якість і вартість продукції додатково сприяють тому, щоб відвідати інтернет-магазин корейської косметики, ознайомитися з асортиментом і особливостями, а також задуматися про відкриття своєї справи.
Ця стаття – огляд корейської косметики і всього, що навколо неї, а також маркетингових перспектив цього бізнесу.
Кілька слів про походження корейської косметики
В кінці 90-х і початку 00-х весь світ слухав альтернативу, грандж, важкий реп і дивився «монохромну» Матрицю. В цей час життєлюбні корейці збивали підліткові бенди в дусі Біч Бойз. Тут розцвів культ гламурної молодості, краси і зовнішньої привабливості.
Зверніть увагу: культова група SHINee абсолютно глянцева, ритмічна і максимально візуалізована в кліпах.
Сформувався регіональний стиль – KPOP. Який став поширюватись на сусідні країни. Першим був підкорений Китай, далі – вся Південно-Східна Азія. Тепер корейський попс завойовує Європу і Штати. У моду ввійшла ідеальна світла шкіра, блискуче волосся, збільшений розріз очей і модельно-ляльковий зовнішній вигляд.
З поширенням інтернету тренд посилився, кожен користувач хоче бути схожим на блогера, а той – на модель. Природно, всі, хто бачить таку красу, починають свідомо (або не дуже) до неї прагнути. Загальний рівень гламуру підвищився.
Так, завдяки потягу до прекрасного, корейські стандарти зовнішнього вигляду стали поширюватися всюди, а разом з ними і корейські бренди, наприклад – Mizon, відомий на всіх континентах.
Але разом з гламуром, найважливішою особливістю корейської косметики є її натуральність, далі ми докладніше про це поговоримо.
Догляд по-корейськи
Основа корейського догляду та корейської косметики полягає в тому, щоб не маскувати, а усувати проблеми! А також не “штукатурити”, а максимально непомітно надавати шкірі здоровий колір і природну (надприродну) красу.
У Кореї, де з’явився і розвинувся культ чистої, ідеальної шкіри, стандарти домашнього догляду часто перевершують те, що в інших країнах надають в кабінетах. Існує система з десяти процедур, яка характеризує «особливості національного догляду»:
- Звичайне умивання пінкою або гідрофільними засобами;
- Глибоке очищення за допомогою абразивних засобів (скрабів);
- Підвищення тонусу шкіри (використовують фрешер або тонік);
- Насичення рослинними есенціями (на зразок сироватки);
- Використання коштів в піпеточних ампулах (для освітлення плям, зморшок і від запалень);
- Косметичні маски (тканинні, нічні або кремові);
- Крем для повік;
- Емульсіювання (для різних видів шкіри);
- Застосування крему для шкіри обличчя;
- Захисні креми.
Як бачите, це мистецтво, яким може оволодіти будь-яка зацікавлена дівчина. Серйозний догляд – запорука того, що шкіра буде здоровою і привабливою. Єдиний недолік – потрібно багато часу, але результат того вартий – подивіться на корейців.
З чого роблять косметику?
Корейська косметика грунтується на 2-х китах:
- Традиції – натуральні, природні речовини, витяжки та інгредієнти;
- Інновації – експериментальні засоби.
До перших відносяться мед і супутні речовини, алое, витяжки десятків рослин, корисна хімія (наприклад, саліцилова кислота і гліцерин), какао, чаї, масла, вугілля, вулканічний попіл і рисові висівки.
До других – експериментальні речовини. Наприклад – ікра, зміїна отрута, терті перли, гнізда ластівок, отрута бджіл, жир, равлики, морські зірки, молоко кіз, витяжки з рідкісних азіатських грибів і трав.
Саме цим цікава корейська косметика. Екзотика, популярна, кумедна, але завжди ефективна!
Але давайте перейдемо до бізнесу.
У чому переваги корейської косметики для бізнесу?
Є ряд особливостей, які говорять на користь цієї косметики:
- Ринок далекий від насичення і постійно збільшується. Це важливо, тому що конкуренція невисока при тому, що продукція вже встигла заявити про себе і заробити репутацію.
- Косметика надзвичайно ефективна, особливо при вугрових висипах, пігментаціях, шрамах від акне тощо.
- Це не сезонний товар, його можна продавати весь рік.
- Ряд брендів дуже зацікавлені у співпраці і це добре для нашого бізнесу.
Як бачите, немає серйозних перешкод для відкриття своєї справи в цій ніші, залишається тільки пробувати і досягати успіху.