Комплексний інтернет-маркетинг передбачає використання різних інструментів для просування бізнесу. Надається маркетинговими агентствами або командою фахівців. Окремі фрілансери і копірайтери з таким завданням не впораються, так як у них просто не вистачить знань, досвіду і, звичайно ж, часу.
Головна мета комплексного інтернет-маркетингу – створення загальної стратегії для отримання цільового трафіку. Кожен майданчик, будь-то сайт, група в соціальній мережі або кoнтекстна реклама, повинні мати загальну, впізнавану структуру. Клієнт бачить інформацію, однакову по стилю і якості, яка безпосередньо асоціюється з місією компанії.
Основні способи
Ефективність дій, спрямованих на збільшення продажів залежить від досвіду і професіоналізму маркетолога. Робота фахівця включає:
- детальний аналіз ринку;
- виявлення реальних потреб ЦА;
- складання єдиного плану дій в усіх напрямках;
- робота над репутацією через безпосереднє спілкування з покупцем.
Важливо, щоб всі заходи проводилися одночасно і на однаково високому рівні.
Створення і розвиток сайту компанії
Щоб майданчик працював і приносив прибуток, він повинен відповідати наступним вимогам:
- зручна і інтуїтивно зрозуміла архітектура сайту, логічна побудова відображення елементів;
- привабливий інтерфейс, оригінальний і такий, що запам’ятовується;
- цікавий і корисний контент.
Розробники також враховують такі технічні моменти, як тип хостингу розміщення, швидкість завантаження, адаптивність під різні девайси і інші фактори.
SEO
Сьогодні просування сайту в пошукових системах і виведення його на перші сторінки видачі – одна з пріоритетних завдань комплексного інтернет-маркетингу. Включає моніторинг існуючих позицій і вироблення оптимальної стратегії просування.
Розрізняють два типу пошукового просування:
- Внутрішнє – включає опрацювання сайту, компанії, виявлення проблем та їх швидке рішення.
- Зовнішнє – поліпшення зовнішніх факторів, що впливають на сприйняття пошуковими системами.
Тут важливо зробити сайт привабливим не тільки для покупців, але і для віртуальних машин. Причому, заходи повинні мати періодичний характер. Інакше велика ймовірність потрапляння під дію фільтрів.
Контекстна реклама
Комплексний інтернет-маркетинг обов’язково включає використання тематичної реклами. На відміну від медійних банерів, виводиться за запитом клієнта. При створенні кампанії по просуванню, фахівець вказує в програмі перелік слів, фраз, що визначають ідею організації. Користувач вводить в пошуковику ці або близькі за значенням і написанням слова і отримує результат виключно по своїй темі.
SMM
Переваги просування товарів і послуг «Вконтакте», «Телеграм», Instagram або Facebook:
- соціальні мережі мають величезну аудиторію;
- спілкування з клієнтом безпосередньо, можна вести діалог;
- низькі витрати;
- високий результат.
Послуга включає ведення і розвиток спільноти, а також таргетовану рекламу. В останньому випадку орієнтація йде на кожного окремого користувача. При розсилці враховується місце знаходження людини, його вік, інтереси, соціальна активність.
Переваги комплексного підходу
У інтернет-маркетингу є три істотні відмінності від класичного:
- Швидкий аналіз результатів дій. Можна відразу дізнатися, які методи принесли плоди, а які не спрацювали, щоб вчасно виключити неефективні інструменти.
- Таргетування або механізм визначення ЦА і поширення реклами конкретно для зацікавлених осіб.
- Інтерактивність – через сайт або соціальні мережі можна безпосередньо взаємодіяти з аудиторією.
Комплексне застосування інструментів інтернет-маркетингу ефективне тільки в тому випадку, якщо за роботу беруться досвідчені і кваліфіковані фахівці. При виборі агентства вивчіть відгуки і реальні кейси виконаних завдань.