Чесько-український стартап Choice оголосив про співпрацю з сервісом Expirenza by mono. Відтепер сервіси на платформі Choice можуть приймати оплати через монобанк. Також в B2C додатку монобанк відтепер доступні меню і від Choice, і від Expirenza.
Ресторанний ринок страждає через проблеми в індустрії, тому ключові гравці ринку програмного забезпечення для ресторанів вирішили об’єднати зусилля.
“Ми інтегрували еквайринг monobank як платіжну систему в сервіс платформи для доставки Choice. Тобто зараз у ресторану може бути єдиний еквайринг для оплат як платежів за QR кодом, так і замовлень на власній доставці. Це зручно для ресторатора, бо не треба відкривати рахунки в декількох банках”
– коментує співзасновник Choice, Володимир Оляніцький. Раніше заклади, які користувалися Choice, обирали між еквайрингом «ПриватБанку» або Fondy, але з кінця квітня останній сервіс був заблокований через рішення Нацбанку. Зараз місце Fondy займе monobank.
Наразі вже понад 500 закладів відомих київських мереж використовують рішення від Choice та expirenza by mono одночасно, що дозволяє їм заощаджувати час та кошти, користуючись перевагами обох платформ.
Choice – стартап, заснований Володимиром Оляніцьким та Олексієм Ільяшем у травні 2020 року, під час пандемії COVID-19. Тоді безконтактні QR-меню стали необхідністю для ресторанів. За три роки роботи кількість ресторанів, які використовують зросла у п’ять разів. Наразі серед клієнтів компанії понад 16 000 закладів в Україні, Чехії, Польщі та Естонії. Наразі Choice це не просто меню у смартфоні, а повноцінна платформа для створення власних застосунків, сайтів, онлайн-меню із CRM-системою, QR-платежами, можливістю розвивати власну доставку та інтегрувати додаткові інструменти.
Choice та mono стартували на ринку майже водночас, тому часто їх вважають конкурентами. Однак Choice під час ковіду зосередився на популяризації онлайн-меню на столах (вже використовують понад 5000 закладів), тоді як Expirenza by mono успішно зайняли ринок з оплатою біля столу, а нещодавно почали розвивати b2c додаток для гостей де можна подивитися меню, зарезервувати стіл та інше.
Основним продуктом Choice на ринку України є сайти для власної доставки куди інтегровані кур’єрські сервіси Glovo on Demand та Uklon, що фактично надає ресторатору рішення для організації власної доставки за ціною підписки 1000 грн/міс. Це класична SAAS модель на зразок сервісів Wix чи Shopify, яка надає бізнесам готові рішення, а також допомагає збирати дані гостей щоб збільшувати повторні продажі.
Тоді як основним продуктом Expirenza by mono є оплата біля столу, яка допомагає збільшити чайові офіціантів а також підвищує швидкість обслуговування столиків та сервіс для гостей та дозволяє аналізувати дані на основі відгуків.