Вінілові платівки вважаються раритетом та товаром для цінителів якісної музики. Слід розуміти, що це не масовий товар та вибирати стратегію просування з максимальною увагою до цільової аудиторії. Обговоримо, як просувати унікальні вінілові платівки та привернути до музичного магазину увагу.

Вінілові платівки
Повернення вінілового тренду та акцент на ньому
За даними Forbes Україна, щомісячно в країні продається понад 10 000 вінілових платівок. Популярність вінілу зростає, зокрема, серед молодої аудиторії, яка цінує аналоговий звук та фізичні носії.
Вінілові платівки активно використовує ONUKA, Radiohead, Depeche Mode та Queen. Теплий звук, великий розмір платівки, яскрава обкладинка привертає увагу, але цього може бути мало для популяризації унікальних платівок. Треба підключати соціальні мережі, лідерів думок, мікроблоги.
Побудова ком’юніті
Цінувати таку музику будуть тільки фанати та люди, яких об’єднує спільний інтерес. Треба створювати фан-клуб навколо магазину з яким працюєте. Але важлива також якість товару, його унікальність. Яскравим прикладом автентичності в музичній сфері є https://musician.ua/ з авторськими платівками та рідкісними випусками. Якщо ви працюєте з подібним магазином, візьміть один напрямок, подумайте, яких людей можна об’єднати навколо нього та запропонуйте їм щось цікаве.
Нішевий e-commerce
В пригоді можуть стати набори для кав’ярень, подарункові бокси, платівки для декору. Комбінація платівок та допоміжних товарів, наборів солодощів, кави, музикальної атрибутики може бути актуально. Слід звернути увагу на те, чим користується цільова аудиторія, що знаходиться в її фокусі.
Продавайте емоції, а не товар
Вінілова музика – це стиль життя. Вона об’єднує людей з авторським стилем, це музиканти, цінителі класики, люди з чіткою точкою зору. Якістю платівок їх не купити, треба грати на емоціях, ностальгії та їх цінностях.
Якщо ніколи не працювали з нішею вінілових платівок раніше, вивчить асортимент магазинів, зберіть дані про спільноти любителів вінілової музики. Зверніть увагу на те, де вони проводять час, що хочуть та що шукають.
Це все допоможе зібрати чіткі дані та побудувати стратегію просування. Не слід також забувати про стандартний диджитал–маркетинг (оптимізація сайту та соціальних мереж, публікації, форуми, блогерів та інші інструменти, які залучають трафік) та регулярну перевірку аналітики. А ви працювали з музичними магазинами? Що використовували для роботи?