Кількість підписників в акаунті Нової пошти у соцмережі Х досягла 44 700 читачів. Наразі це найбільша аудиторія серед усіх українських брендів, присутніх у цій мережі. Найближчі конкуренти — акаунти Київстар (33,6 тис. підписників), Розетка (30,1 тис.), Монобанк (25,8 тис.), Укрпошта (25,2 тис.), Дія (23,9 тис.)
Нова пошта створила акаунт у мережі Х у березні 2022 року.
Майже 45 тисяч підписників за два роки — це швидкий темп розвитку для цієї соцмережі, враховуючи особливості аудиторії. До того ж ми досягли цієї цифри, не використовуючи ніяких рекламних інструментів — це виключно органічне зростання,
— коментує Дар’я Сторож, керівниця відділу управління представництвами Нової пошти у соцмережах.
За словами Дар’ї, секрет успіху у випадку Нової пошти включає декілька складових.
По-перше, у контент-стратегії ми намагаємось балансувати між контентом бренду — новинами компанії, якими хочемо поділитись — та жартами й мемами. На останні припадає приблизно третина усіх публікацій. Водночас ми не зловживаємо ситуативами, реагуючи далеко не на кожну трендову тему. По-друге, велику роль зіграла наша системна робота з коментарями та зворотним зв’язком. Усі знають, що Нова пошта відповідає дуже швидко: середній час реакції — до 15 хвилин. І не зважаючи на контекст згадки, ми завжди поруч, аби розв’язати будь-яку проблему клієнта або ж просто підбадьорити чи підняти настрій,
— підсумовує Дар’я.