Для багатьох бізнесів із абсолютно різних ніш Instagram є основним способом digital-просування. Розібравшись, як правильно працювати з профілем у цій соцмережі, ви можете створити власну базу потенційних клієнтів і робити щоденні продажі практично на повному автоматі.
Що таке активність у Instagram насправді
Підписники в Instagram нічого не дають, якщо вони навіть не бачать ваших публікацій. Активність дає зрозуміти, наскільки користувачі залучені до вивчення вашого профілю. Припустимо, на ваш профіль підписано 1000 користувачів. При цьому пости отримують по 2-3 лайки та 0 коментарів. Звідси робимо 2 висновки:
- Люди просто не бачать ваших публікацій та Stories у своїх стрічках.
- Якщо вони не бачать контенту, вони не купують.
Саме тому активність нічого не означає, якщо ви просто зациклені на тому, як набрати підписників в Instagram. Набагато важливіше те, як часто люди бачать ваш контент та взаємодіють із ним.
1. Використовуйте Instagram Reels
Новий формат, який дає профілям багато можливостей. Ідея Reels явно запозичена у TikTok. Це короткі (чи не надто) ролики, зняті на камеру смартфона. Як і в Тікток, тут є свої особливості відео: формат, рубрики, ліпсинк тощо. Звичайно, насамперед сам формат розрахований на розважальний контент. Хоча є чимало ніш, де контентні та освітні ролики теж добре заходять у Reels.
2. Впроваджуйте рубрики, аналізуйте та оптимізуйте
Розділіть контент на окремі рубрики. Структуруйте інформацію, яку надаєте вашим підписникам. Навіть якщо це розважальний контент. Це дасть вам можливість відстежити, що саме більше подобається вашим підписникам. Рубрики завжди дають розуміння, в який бік треба рухатись. Вивчайте статистику під кожним дописом окремих рубрик і робіть висновки щодо подальшого вектору розвитку облікового запису. Це допоможе значно підвищувати активність без додаткових хитрощів. Просто даючи аудиторії те, що вона хоче.
3. Часто спілкуйтеся з підписниками
Підписники в Instagram готові самі розповідати вам про те, який контент хочуть бачити у вашому профілі. Тому багато спілкуйтеся зі своєю аудиторією. Звісно, писати підписникам у Direct та ставити питання без приводу не варто. Але якщо запити на листування надходять вам — обов’язково відповідайте. Щодня виділяйте час, щоб перечитати нові коментарі. Відповідайте на них, ставте запитання. Чим краще ви вивчите свою аудиторію, тим точніше розумітимете, як підвищити активність у своєму акаунті.
4. Впровадьте сторітелінг
Люди люблять історії. Якщо проаналізуєте облікові записи великих і середніх блогерів, помітите, що більшість з них хоча б раз на тиждень проводить історію через лінійку Stories. Цілий день або навіть більше людина веде велику розповідь, поділяючи її на невеликі сюжети та видаючи короткими порціями у кожній одиниці контенту. Це найбільш залучаючий формат. Люди впізнають себе у ваших історіях та активно реагують на ваші публікації.
5. Додайте заклики до дії
Якщо ви думаєте, як заробити в Instagram, але при цьому не говорите прямим текстом, як віддати вам гроші, для вас є спойлер: ви не заробите. Використовуйте заклики до дії у кожному дописі. Іноді використовуйте їх у Stories. Задіяти тут прямі формулювання (навіть якщо вони здаються вам дурними або очевидними). Наприклад:
- “Перейдіть за посиланням у біо, щоб забронювати місце”
- “Поставте 🔥 цьому Stories, і ми зв’яжемося з вами найближчим часом”
- “Поставте лайк цьому допису та напишіть у коментарі…”
Зробіть тест. Опублікуйте один допис без заклику, маючи на увазі, що читачі самі розуміють, що потрібно зробити. До наступного додайте конкретний заклик до дії. Ви побачите величезну різницю активності.
Як відстежувати активність в Instagram
Детальна статистика доступна лише бізнес-акаунтам, тому вам необхідно перейти в налаштування, вибрати розділ “Акаунт” та натиснути “Переключитися на професійний обліковий запис”. Тепер у вас є всі цифри, які необхідні для якісного аналізу. Використовуйте показники охоплення, залучення, лайків, коментарів, переглядів для того, щоб покращувати контент і, відповідно, кількість продажів.
Повний список рекомендацій для підвищення активності в Instagram
Щорічно алгоритми соціальних мереж змінюються. Контентмейкерам необхідно адаптуватися до нових правил роботи. На сьогодні можна виділити 19 конкретних практичних рекомендацій щодо того, як підвищити активність та значно збільшити кількість передплатників, не вкладаючи жодної копійки у просування. Читайте повний список рекомендацій: https://genius.space/lab/yak-zaluchiti-novih-pidpisnikiv-v-instagram-u-2022-mu/