Сучасний шлях споживача починається з мережі Інтернет. Саме тут він «гуглить» товари та послуги, читає відгуки про продукти та навіть ухвалює рішення що і де придбати.
Для реалізаторів шин життєво важливою є присутність у сфері інтересів потенційних клієнтів. І контекстна реклама – це один із найкращих способів завжди пропонувати аудиторії саме те, чого вона прагне в певний момент.
Охоплення аудиторії – критичний фактор для збільшення продажів
Навіть якщо ви маєте унікальний асортимент шин і відносно низькі ціни, то без просування онлайн ви не зможете реалізувати продукцію у достатніх обсягах, адже потенційні клієнти про вас не знатимуть.
Маркетинговий елемент, завдяки якому ви зможете ефективніше продавати, містить десятки компонентів, серед яких SEO, PR, робота з порталами новин тощо. Проте одним з найефективніших інструментів для комерційної індустрії була і залишається контекстна реклама.
Продаємо через контекстну рекламу: п’ять кроків до успіху
Контекстна реклама – це верхні теговані блоки в пошуковій видачі Google. Так, це досить дороге задоволення, але водночас ефективне, якщо ви маєте грамотну кампанію з просування свого інтернет-магазину шин.
Реклама гугл (як і решта маркетингових компонентів) залежить від ряду умов. Виконавши їх, ви значно підвищите продажі шин та отримаєте можливість масштабувати магазин. Погляньте на ключові кроки, які дозволять вам реалізувати свій маркетинговий потенціал.
Дослідження
Ви маєте знати все про цільовий ринок, його споживачів та конкурентів. Зазначена інформація дозволить не лише встановити як і чому продають інші, але і сформувати власну концепцію рекламування асортименту інтернет-магазину шин.
Першим кроком вам потрібно встановити, хто та як саме шукає вашу продукцію. Буквально – які слова вводить користувач у панелі адреси чи в пошуковому полі Google.
Семантика
Конкретний пошуковий запит – це частина семантичного ядра, яке використовується в SEO. Саме ключові слова та фрази підказують пошуковому агрегатору, що користувач шукає вашу продукцію.
Однак, щоб встановити які саме семантичні компоненти є найдієвішими для вашої індустрії, вам потрібно проаналізувати не лише тренди Google за пошуковими запитами, але і контент конкурентів. Отримані різночастотні слова та фрази стануть основою вашого семантичного ядра.
Стратегія
Ви маєте завчасно спланувати план дій, врахувавши максимально можливу кількість змінних. Тобто працювати на випередження, орієнтуватись на певні регіони, враховувати сезони, економічну ситуацію тощо.
Результатом має стати концепція, ToV (Tone of Voice), тематика та періодичність публікації контенту. Оскільки це таргетована реклама, то доведеться працювати з Google ADS і купувати платні покази.
Кампанія і контент
Маркетингові креативи, які використовуватимуться в контекстній рекламі, мають містити SEO-елементи та корисний текст, який розкриватиме суть пропозиції потенційній аудиторії. За їхньої наявності ви зможете запустити свою рекламну кампанію.
Тестування і коригування
Потреба в шинах змінюється щосезонно, що впливає на продаж різних моделей. Ви маєте тримати руку на пульсі та вчасно пропонувати актуальну автомобільну гуму через контекстну рекламу. Мало того, потрібно періодично запускати різні кампанії та тестувати їхню ефективність. Інакше ви ризикуєте втратити ініціативу, що також вплине на стабільність продажів.
Профіт гарантований
Як показує кейс з контекстної реклами для інтернет-магазину шин, цей тип маркетингу є досить ефективним – особливо, коли його розробкою та підтримкою займаються професіонали. Тож використайте досвід експертів, щоб збільшити свої продажі шин через профільний інтернет-магазин та контекстну рекламу.