Ринок інтернет-реклами стрімко розвивається, і з кожним роком все більше компаній звертаються до digital агентств для просування своїх брендів та досягнення цільових показників. Однак вибір правильного рекламного агентства може стати складним завданням, адже серед безлічі пропозицій не всі компанії відповідають запитам бізнесу та можуть забезпечити результативність у digital-маркетингу.
Проблеми на ринку digital маркетингу часто пов’язані з відсутністю потрібного рівня технічної експертизи, відсутністю комплексного та стратегічного підходу та низькою якістю надання послуг. Згідно зі статистикою, семеро з десяти спеціалістів або компаній на ринку не задовольняють запити бізнесу в питаннях digital-маркетингу, і легко можна потрапити “не в ті руки”.
Яким запитам має відповідати компанія з реклами в Інтернеті?
Ми звернулися до експертів провідної та прогресивної агенції Morris Digital в Україні, щоб з’ясувати ключові критерії. Артур Шустов та Максим Зенін, співзасновники компанії, поділилися своєю думкою:
- Формування правильних очікувань. Маркетингова агенція має бути чесною та прозорою вже на етапі продажу, розповідаючи про можливі ризики та надаючи реалістичні очікування. Важливо, щоб клієнт розумів, що чарівних таблеток чи кнопок немає, і результати вимагають часу і зусиль.
- Стратегічний підхід. У сучасному світі digital-маркетингу дуже важливо звернути увагу на стратегію трафіку та рекламної комунікації. Агентство має бути здатним виділитися за допомогою креативних та сильних пропозицій. У Morris Digital стратегія починається з аудиту попередніх рекламних кампаній (якщо вони були) і потім переходить до побудови ланцюжка взаємодії з клієнтами, включаючи вирву продажу та рекламну комунікацію.
- Регулярний менеджмент. Ведення проєкту має бути прозорим на всіх етапах роботи, з регулярною передачею інформації та стабільними процесами комунікації та звітності. Morris Digital проводить спринти двічі на тиждень, на яких аналізуються результати рекламних кампаній за останні кілька днів та визначається план робіт на наступні робочі дні. Це дозволяє завжди бути у фокусі проєкту та досягати максимальної ефективності роботи команди та взаємодії з клієнтом.
Якщо ви зацікавлені, ви можете легко замовити контекстну рекламу у Morris Digital, однієї з провідних компаній з digital-маркетингу в Україні. За 4 роки роботи компанія провела понад 1000 проєктів і в даний час управляє 90+ активними проєктами з таргетованої реклами, контекстної реклами, SEO та SMM. Позитивні відгуки та бездоганна репутація роблять Morris Digital трендсеттером в українському світі digital реклами.
Вибираючи веб-студію, необхідно звертати увагу на його здатність формувати правильні очікування, пропонувати стратегічний підхід і забезпечувати регулярний менеджмент проєктів. Також не забувайте про описані вище критерії та враховуйте відгуки та репутацію компанії. Добре підібране агентство допоможе вам досягти ваших бізнес-цілей та забезпечити успіх у digital-маркетингу.