Однією з найбільш популярних на даний момент платформ, за допомогою якої можна заробити, є Інстаграм. Будь-яка людина, якій є про що сказати, може запросто створити власну сторінку і ділитися своїм досвідом, знаннями і вміннями.
Однак без просування передплатники будуть рости досить повільно, відповідно і грошей аккаунт буде приносити не так багато. А адже саме на рекламі, а також просуванні своїх продуктів і працює Інстаграм. Отже, чим більше передплатників, тим вище ціна за рекламу. Але як же можна розвинути свій аккаунт без накрутки лайків і передплатників? Відповідь на це питання можна буде знайти в цій статті.
Як створити обліковий запис?
Перший крок – це створення самого аккаунта. Зробити це просто. Необхідно придумати логін, який стане ніком, і пароль. А далі заповнити свій профіль.
Варто зазначити, що для ведення комерційної діяльності в інстаграмі потрібно створити професійний аккаунт. Як це зробити?
- Зайти в свій профіль.
- Відкрити параметри.
- Вибрати рядок «Аккаунт».
- Вибрати рядок «Перемикання на професійний аккаунт».
Вам буде надана можливість вибрати один з двох типів професійних акаунтів:
- Автор. Даний акаунт підходить для тих, хто є медійною особистістю, займається творчістю (пише вірші, музику, співає пісні, танцює та ін.). Людина повинна створювати несхожий на інших блогерів контент.
- Бізнес. Аккаунт призначений для просування власного магазину, конкретного товару, сайту тощо. Сторінка створюється з метою залучення клієнтів.
Після того, як ви визначилися, чим будете займатися в інстаграмі, потрібно буде прив’язати свою сторінку до соціальної мережі Facebook. Також зробити це можна відразу, в процесі створення професійного аккаунту.
Що важливо при створенні аккаунта?
Складових цікавого аккаунта багато. Недостатньо буде писати тільки корисні для читачів пости. Успіх особистої сторінки складається з наступних частин, візуала аккаунта:
- Нікнейм – важлива складова успішного аккаунта. Бажано вибирати нік, що запам’ятовується, щоб у людей він відклався в пам’яті і потім вони могли з легкістю перейти на вашу сторінку. Можна, звичайно, зробити нік, використовуючи власні ім’я та прізвище, але це неоригінально і нецікаво для майбутніх передплатників. Плюсом використання цікавого, незвичного нікнейма буде те, що по суті 1-ша тема поста готова. Можна буде розписати, чому ви вибрали саме цей нік, розповісти, для чого почали вести свій блог.
- Основне фото теж не менш важливе, адже саме по ньому користувачі зможуть відрізнити вас від інших, якщо раптом забудуть ваше ім’я в інстаграмі. Не рекомендується ставити фотографію в повний зріст, бажано, щоб було тільки обличчя. Плюс до всього особа не повинна зливатися з фоном, інакше складно буде в нього вдивитися.
- Єдина стилістика. Аккаунт повинен бути гармонійним. Людям цікаво переглядати ті акаунти, які красиво оформлені, зроблені в одній стилістиці. Якщо використовуються постільні тони, то ведіть аккаунт в таких ніжних кольорах, якщо більш яскраві, насичені, то, відповідно, в такому стилі та ін.
- Шапка профілю, в якій ви повинні коротко описати те, чим займаєтеся і чим будете цікаві іншим людям. Текст повинен бути цікавим, щоб людина хотіла залишитися з вами на довгий час.
Якщо слідувати всім цим правилам, то гарантія того, що ви наберете свою першу тисячу передплатників в невеликий проміжок часу, забезпечена. Візуальне оформлення важливе, це фантік цукерки, сама ж цукерка проявляється в іншому. Нижче буде розглянуто, що ж таке «цукерка» в інстаграмі.
Розвиток свого блогу
Розвиток аккаунту – це складна розумова діяльність, постійні роздуми, порівняння, оцінка статистики та ін. Наповнення аккаунту якраз-таки і є найбільшою цукеркою.
Створення власного контенту – це етап, що йде після візуального оформлення. Він є досить важливим, адже якщо користувач не оцінить ваші старання, блог не буде йому корисним, то він просто-напросто не підпишеться на вас.
Щоб набрати свою аудиторію, отримувати задоволення від своєї діяльності і заробляти на цьому, необхідно звернути увагу на наступні речі:
- Створення контент-плану. Важливо, щоб публікація постів була регулярною, а особливо на початковому етапі. Від цього буде залежати видимість даних постів вашим передплатникам. Чим частіше публікуються пости, тим краща видимість.
- Stories, а також проведення прямих ефірів. Ці речі роблять вас наближеним до своєї аудиторії. Люди хочуть бачити блогера в історіях, щоб він з ними спілкувався, ділився переживаннями, своїми щоденними заняттями і ін. В день буде досить викладати 5-15 історій. Також важливо проводити і прямі ефіри, в яких спілкування відбувається тісніше, ніж в сторіс.
- Використання хештегів. Можна це робити як в постах, так і в Stories. Особливо вітаються власне створені хештеги, за якими можна знайти всю найнеобхіднішу інформацію саме від вас. Варто також відзначити, що хештеги повинні бути строго в пості, якщо їх поміщати в коментарі, ніякої користі вони не дадуть.
- Лайки іншим блогерам та коментарі їм під фото. Можна також списуватися з ними в директі або спеціальних чатах для блогерів. Таким чином можна чекати від цього блогера відповідної реакції, тобто лайки і коментарі на вашій сторінці. Можливо, що частина його передплатників перейде до вас (і це абсолютно безкоштовно).
Щоб зацікавити аудиторію, необхідно буде вкласти чимало зусиль, але це того варто. Крім гарного прибутку інстаграм-аккаунт приносить задоволення, можливість працювати в будь-якому місці і в будь-який час.
Біржі реклами в Instagram
Щоб монетизувати свій аккаунт, необхідно робити рекламу. Зробити це можете декількома способами:
- Реклама акаунтів інших блогерів – вид реклами в соціальній мережі інстаграм. З її допомогою можна не тільки розкрутити власний аккаунт, але і заробляти, якщо рекламувати профілі інших блогерів.
Допоміжної програмою для блогерів є easyprbot. З її допомогою можна дізнатися ціну на рекламу у певного блогера, ціну за передплатника (не доведеться розраховувати самостійно), прихід. Також тут можна вибрати формат реклами, тему блогу, а також визначити, чи хочете ви робити взаємний піар або бартер.
Додаток зручний не тільки для новачків, але і для просунутих блогерів.
2. Реклама всього, крім людей – це той вид реклами, який використовується, наприклад, на сайтах, каналах YouTube і ін. Є різні майданчики, які об’єднують блогерів і рекламодавців.
До них відносяться:
- GetBlogger.ru – сервіс, де рекламодавці за допомогою блогерів намагаються продати свої товари або послуги.
- Plibber.ru – нативная реклама, концепцію якої не потрібно продумувати, а також вони ніяк не відволікатиме ваших передплатників.
- LabelUp.ru – платформа, де рекламодавці готові працювати з невеликими акаунтами блогерів (від 3 000 передплатників), розміщувати свої бренди і товари з їх допомогою.
- Sociate.ru – сервіс, який надає фільтр для знаходження майданчиків, а також їх модерацію, автоматичну перевірку розміщень і оцінку ефективності реклами.
- EPICSTARS .com – зручний додаток для реклами свого товару не тільки в Інстаграме, але і Ютубі, а також інших соціальних мережах.
- RepostPost .com – онлайн-сервіс, який пропонує роботу навіть тим акаунтів, які мають невелику кількість передплатників (приблизно 3 000 справжніх, ненакрученних передплатників).
- SocialJet .pro – сервіс, аналогічний попередньому.
Тут може використовуватися як звичайна реклама, яку блогер використовує в постах, Stories, а також нативна реклама – то є, реклама, яка не використовує прямі і навіть непрямі повідомлення із закликами до покупки, її ще називають природною.
Плюс такої реклами в тому, що вона більше оплачується, ніж якщо рекламувати інших блогерів. Компанії для свого просування готові більше платити. Однак в більшості випадків для дорогої співпраці необхідно мати досить велику аудиторію. Але, наприклад, в SocialJet .pro і RepostPost .com готові працювати і з новачками, що мають невелику кількість передплатників (але ненакручених).
Сервіси мультипосилань в Instagram
Що взагалі з себе представляє мультипосилання? Це свого роду візитка (сайт), на якій представлені соціальні мережі, де можна зв’язатися з блогером, ознайомитися з його продукцією та ін. На таких сайтах розташовуються досить часто такі посилання: на власний сайт з продукцією для продажу, Facebook, ВКонтакте, Viber, WhatsApp, телеграм, E-mail, YouTube, якщо є.
Серед сервісів мультипосилань можна згадати наступні:
- Taplink – онлайн-сервіс, призначений для створення візиток свого інстаграм-аккаунту.
- Сlickchat.me – сервіс для розвитку і просування свого бізнесу за допомогою мультипосилань, лендингу, також є вбудований чат-бот.
- Hipolink.ru – зручний онлайн-конструктор для створення мультипосилань, є безкоштовний, персональний і бізнес функціонали.
- meConnect.ru призначений для конструювання онлайн-візиток, також можна ознайомитися зі статистикою переглядів своєї візитки і виявити її переваги і недоліки.
- Ylink.me – конструктор сайтів, за допомогою якого можна створити зручну інтернет-сторінку для мобільних пристроїв.
- SiteLite.me – сервіс, за допомогою якого можна створити візитку інстаграм-аккаунту, є безкоштовний і PRO функціонали.
- Upperol.me призначений для створення не тільки мультипосилань, але і для інтернет-магазину в Instagram, на готовому сайті можна також приймати платежі.
- Msto.me – онлайн-сервіс, за допомогою якого можна швидко створити красиву, незвичайну онлайн-візитку, також тут можна оцінювати статистику переглядів і переходів по посиланнях.
Найбільш популярним сервісом серед користувачів є Taplink.
Щоб будь-якій людині легко підтримувати з вами зв’язок, необхідно створити візитку. З цим можна легко впоратися, якщо скористатися додатком Taplink. Взагалі Taplink – це онлайн-сервіс для роботи із зверненнями в Instagram. Додаток зручний, так як можна створити мультипосилання швидко, зробити його красивим і якісним. Які можливості пропонує програма Taplink блогерам?
- Створення мультипосилань – основна функція програми. Залишивши посилання в шапці профілю на даний сайт, вам не доведеться вказувати всі соціальні мережі, де ви зареєстровані.
- У мультипосилання можна вставити не тільки сайт, але і месенджери, соціальні мережі, в яких ви зареєстровані. Відкритість блогера привертає передплатників.
- Мікролендінг – зручна для передплатників річ. У спеціальному віконці можна буде залишити свої побажання в текстовому форматі, а також за допомогою фото, відео для подальшого розвитку.
- Прийом платежів. Всі платежі, які здійснюються на інших сайтах, в основному прив’язані до акаунтів на e-mail або в будь-яких інших месенджерах. Всі повідомлення можна перевести на мультипосилання.
- Інтернет-магазин. Якщо у вас власний магазин і є передплатники, то доступна можливість оплачувати товари через Instagram. Прив’язати інтернет-магазин до додатка Taplink швидко і просто.
Taplink – це зручний додаток з розширеними функціями для тих, хто веде свій професійний інстаграм-аккаунт.
Стати популярним без накрутки можливо, якщо дотримуватися всіх вимог, старанно працювати і отримувати задоволення від своєї справи. Ведення професійного інстаграм-аккаунту – це складна розумова робота, що вимагає постійних роздумів, щоб блог розвивався, а не стояв на місці. Але дана діяльність буде приносити задоволення та гарну кількість грошей, якщо людина вкладає багато старань і отримує насолоду від того, чим займається.