Соціальні мережі вже давно стали чудовим майданчиком для просування свого бренду чи монетизації бізнесу. Ще 10 років тому досвідчені маркетологи казали, що якщо вашого бізнесу немає в інтернеті, у вас немає бізнесу. Сьогодні ж, якщо компанія не може похвалитися яскравою сторінкою з тисячами передплатників і сотнями коментарів в одній із популярних соціальних мереж, складається враження, що вона застрягла в середньовіччі або гірше, що їй зовсім не можна довіряти. При цьому просування в соціальних мережах — досить енерговитратна та копітка робота, яка потребує щоденної участі. І поки одні пишуть лонгріди для фейсбуку і знімають сторіс для інстаграм, інші — вибирають Tik Tok як стартовий майданчик і оминають інших за охопленням аудиторії та кількістю переходів.
Пропонуємо разом розібратися, що робить Тік Ток корисним для бізнесу, як працюють алгоритми цієї популярної соціальної мережі і чому успішні компанії використовують для свого просування в TikTok VPN?
Переваги TikTok для бізнесу
Просування власного бренду, компанії або бізнесу в ТікТок має низку однозначних переваг перед просуванням в інших соціальних мережах. І ось лише деякі з них.
Музика
ТікТок — чи не єдина соціальна мережа, стрічку якої користувачі переглядають із увімкненим звуком, що набагато цікавіше, ніж читати твіти чи дивитися нудні фото продуктів. Це робить взаємодію з аудиторією більш інтерактивною і є важливим інструментом просування, оскільки музика задає тренд, а використовуючи популярні треки, ви можете потрапити до рекомендацій.
Охоплення
TikTok — найшвидше зростаюча платформа у світі, яка налічує близько 1 мільярда активних користувачів, однак у деяких країнах використання цієї соціальної мережі обмежене законодавством. Щоб не втрачати частину перспективної аудиторії, успішні бренди використовують VPN. VPN дозволяє публікувати відео та переглядати контент навіть там, де це заборонено, оскільки змінює IP-адресу користувача.
Цільова аудиторія
У ТікТок дуже легко знайти свою цільову аудиторію, просто виконавши пошук користувачів зі схожими інтересами або рекламуючи себе за допомогою тих, хто вже зацікавлений у вас, вашому продукті чи послузі. А якщо цільовою аудиторією вашого бренду є підростаюче покоління та молодь — ви буквально виграли джекпот: рекомендуємо створити ТікТок обліковий запис прямо зараз.
Враховуючи вищесказане, а також статистичні дані, не дивно, що багато компаній вже набули своєї популярності за допомогою TikTok і продовжують успішно просувати себе за допомогою цього інтерактивного майданчика, що підвищує конкуренцію та рівень рекламних інтеграцій.
Як сподобатися користувачам та алгоритмам TikTok
Головна мета кожного, хто хоче сподобатися TikTok спільноті — не бути прогорнутим. Користувачі ТікТок годинами гортають стрічку, втрачаючи рахунок часу, і швидко прогортають відео, які здаються їм нудними і не заслуговують на увагу. Що ж робити, щоб привернути увагу тіктокерів? Рекомендуємо вивчити лайфхаки для просування в ТікТок і скористатися наступними порадами.
Короткість — сестра таланту
Говоріть коротко і ясно. За великим рахунком, у вас є не більше 15 секунд, щоб зацікавити людей з різних куточків світу. При цьому непогано, якщо за ці 15 секунд вам також пощастить звернутися до глядачів з проханням поставити лайк або підписатися на ваш профіль.
Використовуйте місцевий функціонал
Монтуйте свої ролики в редакторі TikTok і розумно використовуйте спецефекти та графіку. Картинка має бути яскравою, соковитою та якісною. Саме тому ТікТок пропонує функцію покращення якості відеороликів. Не завантажуйте відео, підготовлені для інших соціальних мереж: вони не відповідають формату і не будуть просуватися алгоритмами TikTok.
Вибирайте правильну музику
Навіть якщо вибраний трек здається вам приголомшливим, це не означає, що його оцінить широка публіка. Використовуйте музику з трендів TikTok або те, що вам пропонує сама соціальна мережа. Так ваші ролики частіше мелькатимуть у стрічці.
Не продавайте безпосередньо
На відміну від інших соціальних мереж, де сторінки є магазинами товарів чи послуг, TikTok продає лише задоволення. Робіть рекламу ненав’язливою, веселою та безтурботною.
Підсумки
Підходи до реклами, популяризації, підвищення лояльності та просування великих корпорацій та особистих брендів змінюються щодня, проте деякі прості істини залишаються незмінними. Успіх там — де люди, а сьогодні всесвітня аудиторія надає перевагу дорослим новинним паблікам та серйозним інформаційним каналам — веселі відеоролики в TikTok. Не пропустіть можливість стати відомим за дві секунди.