Netflix досягла величезних успіхів з моменту свого заснування в 1997 році. Ця мільярдна компанія має неймовірний алгоритм рекомендацій та найпопулярніші і оригінальні шоу, які продовжують залучати мільйони користувачів з більш ніж 190 країн. Ніяких кабелів, ніяких довгострокових контрактів, ніяких зобов’язань, просто розваги, які можна підсумувати все чотирма простими словами: дивіться, що вам потрібно.
У період з четвертого кварталу 2018 року по перший квартал 2019 Netflix залучив понад 7,5 мільйона нових передплатників, а в липні 2019 року загальна кількість платних передплатників становило вже понад 139 мільйонів. У найближчого конкурента сервісу, Amazon Prime, тільки 100 мільйонів передплатників. Також всього за один квартал у Netflix додалося наполовину більше передплатників, ніж у відеосервісу Hulu, ще одного серйозного конкурента.
На відміну від традиційного телебачення, яке дозволяє соціальним мережам випускати тільки інформацію, паралельну сюжету шоу, Netflix випускає всі епізоди відразу, і це змушує команду маркетологів в соціальних мережах бренду піднімати свою стратегію на рівень вище. Суть тут в тому, щоб планувати і структурувати кампанії таким чином, щоб це дозволяло підтримувати постійний потік глядачів, як на самій прем’єрі шоу, так і після неї. І Netflix відмінно справляється зі своєю роботою, давайте тільки поглянемо на наступні цифри: більше 64 мільйонів шанувальників на Facebook, 21 мільйон передплатників в Instаgram, і 7,5 мільйона в Twitter.
Але що гарантує Netflix таку популярність в Інтернеті? У чому полягає їх тематична стратегія?
Стратегія «Ближче до народу»
Netflix спілкується з клієнтами по-дружньому, а не як бренд, який намагається їм щось продати. У соціальних мережах компанія сильно нахилилася до «фанатського фанату», наймаючи любителів кіно і телебачення для управління своїми акаунтами і уникаючи процесу багаторівневого затвердження контенту. Одержаний в результаті фірмовий tone of voice став доступним, розумним, і автентичним з тієї причини, по якій Netflix ми любимо в першу чергу: люди люблять говорити про те, що вони дивляться. Є у компанії ще один не зовсім стандартний хід – вони не боятися сегментувати свою аудиторію за інтересами. Netflix створив фан-бази в групах на Facebook, які збирають разом супер-фанатів конкретних шоу для обговорення сюжетних поворотів і обміну теоріями.
Інтеграція мемів з продуктом
Якщо меми – це мистецтво, то Netflix – це художня галерея.
Візьмемо, наприклад, Walmart Yodelling Kid – Netflix синхронізував голос хлопчика з кліпом де співає Арчі, актор популярного серіалу Riverdale.
Цей твіт з заголовком #yodeldale набрав 25 600 лайків в Twitter, 203 100 лайків в Instagram, 29 500 лайків і більше мільйона переглядів на їх сторінці в Facebook.
«Другий сезон “Шибайголови”. Щоночі, всю ніч. Побачимося через кілька годин. 2:00 вставай, 2:15 серйозно, вставай, 2:30 якого біса ти все ще лежиш?!»
Турбота про кожного
На початку гри Netflix зрозумів, що вони не можуть мати все в одному акаунті. Різні країни мають на увазі різні мови, культури, тому зміст, зрозуміло, варіюється від їх сайту в США до канадського, британського і іспанського сайтів. Було б контрпродуктивно мати тільки один основний обліковий запис, який посилався б і рекламувава майбутні випуски, які доступні тільки в деяких країнах, і досить дискримінаційні – публікувати їх тільки на англійській мові. З цієї причини Netflix створив @Netflix (США), @NetflixUK, @Netflix_CA, @NetflixIndia, @NetflixES і @NetflixANZ в Twitter, Facebook і Insta. У них також є окремий обліковий запис для обслуговування клієнтів (@Netflixhelps), на який посилаються всі країни. А ще Netflix подбав про клієнтів, які засипають під час перегляду улюбленого серіалу – створив розумні шкарпетки. Коли ви починаєте спати, то вони відправляють сигнал на ТБ і серіальчік стає на паузу. Турбота – 80 level.
«Якщо ви почнете дивитися подружок нареченої рівно в 10:57:36 напередодні Нового року, ви можете кричати «Я готовий до вечірки» разом з Крістен Війг рівно опівночі»
Креативні способи просування майбутніх серіалів
Netflix неймовірно успішний у використанні соціальних мереж, щоб створювати галас про свої майбутні випуски, а також змушувати людей публікувати згадки про свої шоу безкоштовно.
Netflix Canada був в центрі уваги, коли вони розмістили в Facebook подробиці про те, що всього на кілька днів в їхньому місті з’явиться закусочна Riverdale, таке точно не можна пропустити. Сама подія була дуже популярна серед підлітків, які дивляться серіал, оскільки вони могли приміряти культовий одяг Riverdale і замовити ті ж молочні коктейлі, якими улюблені актори насолоджуються в шоу.
Інтерактивний контент
Netflix знає, як використовувати соціальні мережі, і публікує контент, який викликає відповіді. Один із способів зробити це – скористатися всіма перевагами опитувань: вони можуть бути досить дурними, але їх анонімність змушує вас вступати в бій.
«Який момент засмутив вас найбільше?»
Але, мабуть, найбільший успіх Netflix в соціальних мережах – це можливість отримати вигоду з унікальних цінностей бренду. У перші дні випуску ви не можете отримати «Stranger Things» де-небудь, крім служби Netflix. Вони навіть діляться закулісними відеороликами фільмів, щоб ви відчули себе частиною процесу створення фільму.
Компанія створила свій власний світ частиною якого хочуть стати люди. Netflix зробив себе їх фанатами номер один. Вони довели, що пристрасть дійсно продається, і створили стратегію, яка навіть дозволяє їм знімати власні фільми. Думайте по-іншому, будьте як Netflix.