Чи не найвдаліше рішення в часи невизначеності й постійно змінюваних обставин — робити те, що вмієш найкраще. Цим принципом скористались чимало українських бізнесів, і MGID не стала винятком. Наші працівники (понад 500 із яких — українці) зосередились на розробці та запуску рекламних кампаній, а також створенні великої кількості контенту, доступного для використання всіма охочими.
З початку повномасштабного вторгнення 24 лютого глобальна рекламна платформа MGID зосередилася на створенні та проведенні інформаційних рекламних кампаній у США та Європі, щоб боротися з дезінформацією, допомагати розповсюджувати правду про напад Росії та збирати кошти для збройних сил України.
Цифрові рекламні кампанії були запущені на платформах MGID, Google й Facebook. За час кампанії було отримано 17 726 341 кліків, 9 382 718 440 переглядів та охоплено 102 451 250 унікальних користувачів по всьому світу.
«Завдяки світовому охопленню нашої платформи, підтримці партнерів, залученості співробітників MGID, а також тісній співпраці з 50 експертами з Міністерства цифрової трансформації та IAB Ukraine ми змогли запустити масову інформаційну кампанію, яка висвітлює реалії життя українців після 24 лютого. Ми й надалі працюватимемо над поширенням правдивої інформації й підтримуватимемо зусилля, спрямовані на припинення цієї війни та захист суверенітету України», — розповідає СEO MGID Сергій Денисенко.
Завдяки тісній комунікації компанії зі світовою AdTech-спільнотою через профільні іноземні ЗМІ (ExchangeWire, BusinessInsider, AdExchanger, MarTech) MGID також вдалося залучити декілька рекламно-технологічних компаній світового масштабу до глобальної протидії російській пропаганді.
Окрім інформаційної допомоги, компанія й надалі працює над розвитком продукту та підтримує свою операційну та R&D діяльність в Україні. MGID зберегла всі робочі місця, а також і далі виплачує заробітну плату співробітникам, що пішли служити в ЗСУ, ТРО та активно займаються волонтерством.