Нерідко маркетологам, менеджерам з продажу, підприємцям необхідно організовувати продаж товарів з мінімальним бюджетом або без вкладень. Для цього потрібно розуміти, кому продавати і сформувати конкретну пропозицію.

foxtrot.com.ua
Обговоримо, як визначити цільову аудиторію, використовуючи як приклад техніку Фокстрот, асортимент дивіться за посиланням https://www.foxtrot.com.ua/uk/shop/miksery_vrashchayushchayasya-chasha.html для повного розуміння, про що далі піде мова.
Що потрібно зробити перед організацією продажів?
Припустимо, вам потрібно продавати кухонні міксери вартістю від 1000 гривень і вище. У вас є постачальник або торговельна мережа, де ви купуєте товар. Перед організацією продажів необхідно зробити:
- скласти список товарів, їх опис (технічні характеристики, особливості, переваги);
- подивитися, хто ваші конкуренти, які пропозиції у них, як вони себе позиціонують;
- визначити свою цільову аудиторію. Важливо розуміти, що стати крутіше, ніж, наприклад, торговельна мережа Фокстрот, без бюджету нереально. Вам важливо не продавати всім, а визначити, хто ваші клієнти і працювати з вузькою нішею;
- визначити канали просування. Як ваші потенційні клієнти дізнаються про вашу техніку? Де вони проводять час? Що їм потрібно?
Чим більше ви зберете конкретної інформації, тим простіше буде працювати далі.
Як визначити цільову аудиторію?
Правильність визначення цільової аудиторії – ключовий фактор. Продавати всім невигідно, левова частка зусиль не окупиться. Наприклад, якщо продавати міксери сантехнікам, може кілька людей куплять по екземпляру на подарунок дружині, але організувати масові продажі може не вийти.
Якщо ви хочете продавати багато і без серйозних фінансових вкладень, варто подумати, кому ваш товар дуже потрібен.
Наприклад, міксери такого типу, як за посиланням https://www.foxtrot.com.ua/uk/shop/miksery_vrashchayushchayasya-chasha.html, можуть бути цікаві не тільки домогосподаркам і кондитерам. Але, про все по порядку.
Потенційна цільова аудиторія продавця міксерів:
- невеликі кондитерські;
- кондитери, які роблять випічку вдома;
- кулінарні школи;
- організатори майстер-класів;
- кейтеринги;
- столові;
- ресторани;
- училища та ліцеї, що навчають кухарів і технологів.
Ці потенційні клієнти можуть зробити масове замовлення на покупку техніки, і місячний план продажів цілком закриється за кілька днів.
Неочевидні клієнти
Варто звернути увагу на категорії населення, які на перший погляд, не пов’язані з кухонною технікою:
- Чоловіки. Вони купують подарунки бабусям, мамам, дружинам. Особливо актуальні сформовані пропозиції перед святами.
- Невеликі мережеві магазини. Якщо у вас є можливість купувати товар дешевше, ніж в цих магазинах, можливо, є варіант стати постачальником.
- Дропшипери. Організація перепродажу товарів теж може принести прибуток.
- Оренда техніки. Невеликі фірми, що здають в оренду техніку, можуть стати вашими клієнтами.
Організація продажів кухонної техніки вимагає планування, креативності та наполегливості. Але, в результаті комбінування різних підходів, цілком реально вийти на високий показник продажів і утримувати його на цьому рівні.









































































