Вам може здатися, що в мережі стало дуже багато блогерів, які постійно намагаються нам щось “порадити”. Це не просто суб’єктивне враження. Індустрія лайків, підписок, репостів, реклами, дійсно, зростає. Особливо, під час карантину, коли люди серфлять в мережі і трафік соцмереж зріс у кілька разів. Тепер інфлюенсери – це великий бізнес, потрапити в який мріє чи не кожен власник сторінки в соціальній мережі.
Інфлюенс-маркетинг – найдинамічніший канал залучення клієнтів
Про це свідчать дані опитування Influencer Marketing Hub. Так, 28% опитаних компаній вважають, що саме цей вид маркетингу – найдинамічніший онлайн-канал залучення клієнтів, який за темпами обганяє органічний пошук, контекстну рекламу і e-mail маркетинг.
Читайте: Інфлюенсер-маркетинг: як це працює в Україні
На кожному 1 доларі, витраченому на інфлюенс-маркетинг, бізнес в середньому заробляє 5,20 доларів. Інфлюенсери, дійсно, мають великий вплив на свою аудиторію. При таких розкладах досвідчені маркетологи і власники бізнесу, які добре знають свою цільову аудиторію і вдало вибирають “лице”, яке буде просувати в соціальних мережах їх бренд, заробляють по 18 доларів на кожен долар, витрачений на послуги інфлюенсера.
Як тільки маркетологи почали усвідомлювати потенціал інфлюенс-маркетингу, вони почали збільшувати свій бюджет. У 2020 році обіг в інфлюенс-маркетингу може досягти 10 мільярдів доларів на рік. Такі результати дослідження Mediakix.
В результаті, індустрія почала зростати і приносити блогерам все більший прибуток.
Скільки заробляють блогери
Портал Букви провело власне дослідження, де з’ясувало, що українські Instagram-блогери заробляють на рекламних інтеграціях від 1000 до 10 000 доларів. Йдеться про інфлюенсерів, які входять в топ найпопулярніших в Україні. У кожного з них понад 1 мільйон передплатників.
Проте, заробляти можуть і люди, які мають меншу кількість передплатників. У тому випадку, якщо їх публікації мають велике охоплення, а аудиторія довіряє думці людини, хорошим рішенням може стати заробіток по СРА (оплата за дію).
Читайте: Хто такі лідери думок, і як з ними працювати?
Згідно з внутрішніми даними СРА-мережі Admitad, власники сторінок соцмереж, Telegram, Youtube-каналів і інших нових медіа в місяць в середньому заробляють близько 120 доларів, проте заробіток найбільш активних досягає декількох десятків сотень доларів.
Як почати заробляти на акаунті в соцмережі
Партнерська мережа Admitad пропонує заробляти початківцям блогерам, студентам, домогосподаркам, фрілансерам, власникам спільнот і груп в соцмережах, каналів в Telegram і всім товариським людям, завдяки Admitad Extension Lite.
На яких сегментах можна найкраще заробити
Партнерська мережа рекомендує кожному, хто починає працювати з Admitad Extension Lite, підбирати товари для реклами самостійно, спираючись на переваги своєї аудиторії. Однак компанія проаналізувала внутрішню статистику і склала топ популярних сегментів рекламодавців за вибором користувачів Admitad Extension в 2019 році:
- Товари з Китаю
- Одяг / взуття
- Спорт
- Цифрова & Побутова техніка
- Краса & Здоров’я
- Гіпермаркети
- Товари для дітей
- Книги
- Доставка їжі та продукти
- Інтернет-послуги
- Меблі & Товари для дому
- Робота і освіта
- Софт & Ігри
- Туризм
- Аксесуари
Керівник розвитку напрямку по роботі з новими медіа Admitad Яна Малахова відзначає:
“Якщо подивитися на партнерський маркетинг як на бізнес-модель, то для початківців блогерів це простий спосіб заробітку. При роботі з рекламодавцями або через агентства можуть виникнути складності, обмеження через умови. У CPA ніяких обмежень немає – будь-який власник каналу в Telegram може підключитися відразу до необмеженої кількості рекламних кампаній і почати заробляти. Ми в Admitad ставимо за мету – зробити співробітництво між веб-майстрами (інфлюенсерами) і рекламодавцями максимально зручним і ефективним для обох сторі “.
Вона також зазначає, що Admitad вирішує проблеми Youtube-блогерів. Адже Youtube платить за кількість кліків користувачів, які перейшли з реклами. Але у деяких передплатників встановлений Adblock або Premium підписка, в такому випадку прибуток каналу різко падає. Admitad Extension допомагає отримати додатковий дохід, розміщуючи в Інфобокс партнерські посилання.