Big Data в Україні – це понад 3 ТБ трафіку щодня доступних для аналізу і побудови предикативних моделей. Кожен день провайдер обробляє 3 млрд телеком-подій в режимі real-time і результатом цієї роботи може скористатися кожен український підприємець.
Які можливості відкриває бізнесу використання Big Data? Це питання ми адресували експертам головного постачальника телеком-послуг в Україні – компанії Київстар.
Що таке Big Data
Big Data Київстар – це масив динамічних даних, що дозволяють оператору генерувати різні маркетингові інструменти для бізнесу. Щоб раз і назавжди зрозуміти, що таке Big Data, потрібно дізнатися про особливості системи.
Експерти акцентують на наступних нюансах:
- Big Data використовує в роботі 30+ предикативних моделей на базі Machine Learning;
- банківські компанії та фінансові структури регулярно користуються Big Data для визначення благонадійності клієнта.
Іншими словами, аналітики Київстар перетворюють потік всіляких даних про звички споживання телеком-послуг в корисну інформацію і інсайти. І сьогодні у вітчизняного бізнесу є унікальна можливість розвиватися неймовірними темпами за рахунок інноваційних розробок провайдера в Big Data.
Чим можна користуватися в Big Data
Без удаваної скромності, інструменти Big Data багатогранні і націлені на максимально ефективне використання отриманої інформації про користувачів. Зокрема:
- портрет клієнта. Почати маркетингову компанію без портрета клієнта можна, але спрогнозувати результат не вийде. Big Data розпізнає серед мільйонів людей саме ваших потенційних замовників;
- таргетовані розсилки. Спеціалісти Київстар підберуть за допомогою Big Data фільтрів відповідну ЦА або складуть Look-aLike модель на основі наявної аудиторії;
- тригерні розсилки. SMS з корисною інформацією, доставлене потенційному клієнту в той момент, коли він знаходиться поруч з локацією – хороша стратегія для торгових точок і громадського харчування офлайн.
- heatmap. Корисний інструмент для тих, хто планує розширювати справу або, навпаки, тільки відкривається. Big Data підбирає на карті потрібну точку для фізичного розміщення бізнесу.
Ще є скоринг, яким користуються банки і кредитні організації. Технологія допомагає адміністраторам і ризик-менеджерам визначати платоспроможність клієнтів і їх надійність.
Який бізнес зацікавлений в підключенні Big Data
В першу чергу, торгівля та фінансові послуги. Видавати позики без ретельного скорингу небезпечно, а продавати товар без впізнавання свого клієнта – нерозумно.
Big Data – готове і вкрай корисне рішення для підприємців, які бажають не тільки убезпечити власний бізнес, але стабільно збільшити прибуток. Адже головне в продажах, позиках, страховках і наданні послуг – клієнт.
* Київстар дотримується законів України “Про інформацію” та “Про захист персональних даних” і не передає особисті дані абонентів третім особам.