Київ, 14 листопада, 2019, в Public Space “Klitschko” пройшов шостий Healthcare Creative Forum – єдиний на ринку формат заходу для української healthcare сфери, який об’єднує освітню і практичну частину в сфері креативних рішень для фармацевтичних брендів.
Цього року Healthcare Creative Forum представив актуальні тренди і нові проекти в сфері healthcare, а досвідчені спікери поділилися своїм досвідом створення ефективних та креативних проектів.
Шостий форум пройшов під слоганом «Креатив перевірено», MedInform Ukraine by TWIGA Ukraine, агентство-організатор, вкладали в ці слова особливий сенс.
«Ми хотіли підкреслити, що перш, ніж показати креатив клієнту, ми тестуємо його на собі і в результаті видаємо тільки якісний і перевірений креатив», – коментує Олена Самойленко, Managing Director Medinform Ukraine by TWIGA Ukraine.
Саме тому на заході спікери розглядали не тільки загальні тренди, але і конкретні перевірені інсайти, інструменти і канали, які будуть працювати на українському ринку з локальним споживачем.
Відкрили форум організатори: CEO TWIGA Ukraine Світлана Степаненко, Managing Director Medinform Ukraine by TWIGA Ukraine Олена Самойленко та генеральний директор агентства DIALLA Ірина Кузнєцова. Спікери акцентували, що Healthcare Creative Forum з кожним роком розвивається разом з трендами і тенденціями.
Програма форуму, складалася з 4 секцій: «Trends», «Work», «Battle» і «UA experience».
Тренди не стоять на місці
Після урочистого відкриття, в рамках секції Trends футуролог, засновник і CEO Advanter Group, член ради директорів SingularityU Kyiv, Андрій Длігач виступив з темою “Майбутнє охорони здоров’я і маркетингових комунікацій: погляд футуролога і практика” і розповів куди рухається healthcare в найближчому майбутньому і чому так важливо йти «в ногу з трендами».
Managing Director MedInform Ukraine by TWIGA Group, Олена Самойленко детально розкрила тему «Як Healthcare брендам працювати в Digital з молодою аудиторією» і чому саме ця аудиторія є найбільш затребуваною.
Керуючий директор Media First Ukraine, Дмитро Мошаров і Strategic Planning Head Media First Ukraine, Анна Остапенко розповіли про новий підхід до оцінки ефективності рекламних кампаній для фармбрендів.
Креативний і керуючий директор lovivideo, Андрій Провотар розповів про тренди в відеокомунікації, а керівник дизайн-студії TWIGA Idea, Олександр Тищенко – про тренди в дизайні.
Практика, практика і ще раз практика
На секції Work учасники спробували себе в ролі справжніх креаторів. Після майстер-класу креативного директора TWIGA Idea Юрія Горбачевського, учасники освоїли додаткові навички зі складання креативних брифів і застосували на практиці нестандартні інструменти та креативні рішення для просування своїх брендів.
Креатив VS Фарма
Третя секція – секція Battle – аналіз кейсів-переможців фестивалю Lions Health 2019. Перегляд і аналіз міжнародних кейсів, дискусія між представниками креативу, фармкомпаній і юридичної експертизи на тему потенціалу створення подібних яскравих кампаній в Україні.
Захищали креатив: Знамін Слава – креативний директор Factum Group Ukraine, Кузьменко Сергій – стратегічний директор TWIGA Ukraine, Горбатенко Андрій – адвокат ЮК “Правовий Альянс”.
З боку фармкомпаній виступили: Олена Бартовщук – Керівник відділу по просуванню безрецептурних препаратів компанії «ТОВ Серв’є Україна», Наталія Дороженко – Senior Marketing Manager MASS and OTC, Johnson & Johnson і Станіслав Бєсєдін – Старший бренд менеджер Bayer.
Модерував дискусію Сергій Орлик – бізнес-тренер, консультант фармацевтичного ринку.
Креативна ефективність в українському healthcare
Заключна секція форуму є однією з найважливіших. Презентація та обговорення проривних healthcare проектів в Україні.
Своїм кейсом поділилася Кормилюк Олена, бренд менеджер компанії Bayer, з виступом «Pharma Digital Pioneer», де розповіла як знайти нове джерело бізнесу і виростити продажі за допомогою digital. Дар’я Єзерська, менеджер з навчання персоналу Johnson & Johnson з темою «Digital в навчанні», на прикладі внутрішньої системи онлайн-навчання розповіла чому важлива гейміфікація і як з її допомогою заохочувати співробітників до навчання.
Аліна Хара, бренд-менеджер напряму «Онкологія» ММ «Добробут» виступила з історією челенджу #IяПройдуТест і розповіла як за допомогою правильного інсайту та інструментів за перший тиждень кампанії вдалося охопити 1 млн. українців.
Івент унікального формату
На Healthcare Creative Forum досвідом обмінювалися понад 120 представників з 50 різних компаній, серед яких переважно були маркетинг-директори, продакт-менеджери, фахівці з комунікацій, топ-менеджери фармацевтичних компаній, іншими словами, всі ті, хто прагне використовувати проривні комунікаційні ідеї для розвитку бізнесу в області healthcare.
Healthcare Creative Forum був створений, щоб показати, як ефективно використовувати творчі підходи в рекламних кампаніях в фармацевтиці ще 6 років тому. Але маркетингова діяльність – одна з дисциплін, які дуже стрімко розвиваються, кожен день з’являються зміни в уже зрозумілих інструментах. Старі підходи не працюють і тільки досвіду вже недостатньо. Саме тому форум проходить щороку, щоб знайомити його учасників з останніми тенденціями в сфері healthcare.
Переглянути запис кейсів, а також додаткову інформацію можна на сайті https://hcf.com.ua/ Організатором заходу є MedInform Ukraine by TWIGA Ukraine, агентство-фахівець №1 в Україні з комплексного маркетингу в сфері охорони здоров’я.